om
door omekarel May 6, 2004 om 16:02
Geldzaken & recht

Miriale international ongewenste bestellingen

Ik ontving vandaag een pakje van Miriale international(is ook tono blijkbaar). Bijgeleverd was de eerste zending van een gedeelte uit de reeks met exclusieve aanbiedingen die ik zou hebbben besteld "alleen het topje was niet meer leverbaar en of ik toch klant wil blijven en  zullen alles in het werk stellen om mijn vertrouwen te blijven winnen". Ik heb nog nooit iets besteld bij hun.Ik vraag me dus ook af hoe  dat zij aan mijn adres gegevens zijn gekomen. 
ten overmaat van ramp de maten kloppen ook al niet!!!!!!!!!


Er zit een rekening bij van 7.90 euro. Weet iemand wat ik moet doen??

9130 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - May 6, 2004 om 17:42
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit soort bedrijven zijn hartnekkig en vervelend, veel mensen worden lastig gevallen door dit soort bedrijven deze bedrijven sturen ook vaak gewoon ongewenst pakketjes en maken u ook nog eens ongewenst lid van de club, de enige manier om hiervan af te komen is het pakketje retour sturen liefst natuurlijk op kosten van de afzender en u lidmaatschap op te zeggen. dit klinkt een beetje onzinnig maar doet u dat niet dan blijven ze u regelmatig pakketen opsturen. een oude bekende op dit gebied is front internationel typed u hierboven in het vak zoeken op achter het kassa logo front en klik op zoek dan kunt u hier nog een hoop vragen en antwoorden terugvinden over dit onderwerp het enige verschil met front is dat u, u pakketje het best retour kunt zenden

om
door omekarel - May 7, 2004 om 11:02
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Beste tuinfreak


jij zegt dat ik mijn lidmaatschap op moet zeggen.


Ik ben helemaal geen lid ook nooit geweest dit pakket is gewoon gestuurd naar mij zonder dat ik er om gevraagt heb

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - May 7, 2004 om 12:54
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit begrijp ik dat is bij veel nederlanders zo, het probleem is dat het bedrijf u ongevraagd lid maakt, U heeft vast wel eens van de gratis onderbroek van front international gehoord, deze hebben de zelfde werkwijze als tono of miriale international, het probleem is als u niet opzegd u steeds meer pakjes en rekeningen ontvangt en er nooit vanafkomt.


Achter het geel met rode kassa logo ziet u een wit vak met zoeken op, typed u in dit vak het woord front, nu klikt u op het rode vierkantje met zoek u krijgt nu een hele lijst te zien, de vetgetypte tekst kunt u aanklikken op deze manier kunt u alle vragen en antwoorden lezen en krijgt u meer duidelijkheid over de werkwijze en de problemen die de meeste nederlanders ondervinden met dit soort ongevraagde toegezonden pakjes.


Ik ben het met u eens dit heb ik gisteren al verteld dat het onzinnig overkomt om iets op te zeggen waar u zich niet voor hebt opgegeven, maar het is helaas de enige manier om van dit bedrijf af te komen.

me
door melor - Oct 11, 2005 om 15:12
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had een boekje ontvangen van Miriale en had er een bestelling uit gedaan. Ik had die bestelling ontvangen en betaald dus daar was ik dan vanaf..dacht ik! Een paar weken later kreeg ik terug een pakketje met 3strings in thuisgeleverd. Ik had dit niet besteld dus betaalde ik dit ook niet. Ik heb vandaag mijn 3e vermanning gekregen,omdat ik nog altjd niet betaald heb. Maar ik heb op het papier dat bij mijn 1e bestelling zat gelezen dat indien ik niets meer wens te ontvangen en mij uit wil schrijven dat je er gewoon een briefje naar moet sturen. Dus dat ga ik doen en khoop dan dat ik er vanaf ben. Probeer dit ook,dan al het wel stoppen.

om
door omekarel - Oct 11, 2005 om 18:08
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

beste?je moet gewoon niks doen alles gewoon houden niet reageren.


Ik ben de eerste vragensteller over dit probleem. je krijgt nog meer (hoogstwaarschijnlijk)  pakketjes thuis en aanmaningen, maakt niet uit als je maar zeker weet dat je niets hebt besteld houd het vanzelf op.


Als je reageerd dan hebben ze in ieder geval je adres nooit doe dus, ik ben er alweer 1 jaar vanaf

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer