Ook problemen met de Nationale Telefoongids ?
Ik ben al 9 maanden vergeefs bezig om vermeld te worden in zowel de schriftelijke als in de internet telefoongids. Daarover heb ik inmiddels al 5 pogingen gedaan om op site van De Telefoongids.nl via hun email antwoord daarop te krijgen, nooit dus, alleen een bevestiging dat je een vraag heb gesteld en dat je z.s.m. antwoord krijgt. Toen, nu 3 weken geleden, het maar via de telefoon geprobeerd. 19 minuten heb ik hun irritante bandje moeten aanhoren, dat je z.s.m. geholpen wordt. woest heb ik de telefoon op de haak gesmeten en de directie van De Telefoongids een brief geschreven met een vraag over opheldering van hun werkwijze, of liever, geen werkwijze.
U raadt het al, ook nu weer geen antwoord, wat een belazerde klantenservice
Hebt u ook zo`n ervaring met de Telefoongids, of weet u hoe ik wel antwoord kan krijgen om eindelijk weer vermeld te worden in de telefoongids?
Fraver
U raadt het al, ook nu weer geen antwoord, wat een belazerde klantenservice
u oordeelt over de klantenservice zonder iemand gesproken heeft of dat deze iets had kunnen betekenen voor u.
Die brief : is deze aangetekend verstuurd ? Nee ? Zonde van de energie erin. Altijd aangetekend versturen
19 minuten bellen en dan kwaad de hoorn erop gooien , u bent woest ? om wat ? Al had u een paar minuten langer gebeld dan was u er waarschijnlijk wel erdoor gekomen.
U geeft erg gauw de moeite op. Bel ze nog eens op voor een andere poging. U heeft misschien op de drukste tijd van de dag gebeld. probeer het op een andere tijd en u zal wel snel worden geholpen is mijn mening
labswans
Dag fraver,
Je schrijft:
Ik ben al 9 maanden vergeefs bezig om vermeld te worden in zowel de schriftelijke als in de internet telefoongids.
Dat is dus 8 maanden te lang. Slechte bedrijfsvoering dus!!!
Daarvoor heb ik inmiddels al 5 pogingen gedaan om op site van De Telefoongids.nl via hun email antwoord daarop te krijgen, nooit dus. Alleen een bevestiging dat je een vraag heb gesteld en dat je z.s.m. antwoord krijgt.
Geen antwoord gekregen! Erg slordig en onfatsoenlijk van dit bedrijf.
Toen, nu 3 weken geleden, het maar via de telefoon geprobeerd. 19 minuten heb ik hun irritante bandje moeten aanhoren, dat je z.s.m. geholpen wordt. Woest heb ik de telefoon op de haak gesmeten
Terecht, 19 minuten is 16 minuten te lang, 't zal dus wel een betaalt nummer zijn. Kassa voor de firma!!!
De directie van De Telefoongids een brief geschreven met een vraag over opheldering van hun werkwijze, of liever, geen werkwijze.
U raadt het al, ook nu weer geen antwoord.
De directie is nu niet bepaald hetzelfde als de klantenservice. Ze zijn gewoon te arogant om te antwoorden!
Wat een belazerde klantenservice! Zeg dat wel als je het voorgaande leest.
Hebt u ook zo'n ervaring met de Telefoongids, of weet u hoe ik wel antwoord kan krijgen om eindelijk weer vermeld te worden in de telefoongids?
Ik heb geen idee, maar het is wèl duidelijk dat ik het hier met mijn confrater NIET eens ben.
Sterkte en groeten, Read2.
Nu dan maar een trucje uithalen, stuur een mailtje naar dit adres:
info@detelefoongids.nl en maak een verhaaltje dat je nu wel erg boos wordt.
Een aantal keren gevraagd om mij uit de gids te verwijderen en nog steeds niet gehonoreerd.
Geef naam en nog wat gegevens en je krijgt gegarandeerd een reactie: Helaas kunnen we u niet vinden.
Dan heb je in ieder geval contact.
Maar van hoeft het niet, kost nog geld ook en niemand kijkt erin.
Groet,
Uncle Willy
Ja, dat is mijn reactie ook, zie vorige, waarom al die moeite. Wie uw telefoonprovider? Meld daar dat u klaarblijkelijk nergens in een guids wordt vermeld. Overigens benut ik de i-net versie van deze gids welveelvuldig via startpagina.nl dus dat niemand er naar zou kijken is niet geheel juist.
Wij hebben hetzelfde aan de hand gehad. Wij kwamen er ook steeds niet in. Vele, vele brieven, e-mails en telefoontjes later staan we er toch in. Ik ben bang dat het een kwestie van volhouden is. Uiteindelijk komt het goed. Het getuigt wel van erbarmelijk slechte service maar ja....wie doet ze wat?
Succes met wachten.
Sorry labswans, maar werkt u daar soms? U neemt ze wel heel erg in bescherming. Fraver heeft meerderer pogingen ondernomen en weet u wat "aangetekend" tegenwoordig kost?! Post komt in Nederland 99,9% van de tijd gewoon binnen twee dagen over. Niks mis mee.
De klantenservice van De Telefoongids deugd duidelijk niet erg.
19 minuten wachten? Dan werd ik ook woest, ik heb wel iets anders te doen, en wie zegt dat het na bijv. 21 (een paar meer dus) minuten wel lukt????
In mijn geval was er ook iets mis en heb ik er uiteindelijk een (overigens ook gewone en niet aangetekende) brief op losgelaten. Wel met alle nummers en data duidelijk vermeld - dat is vaak heel belangrijk bij dit soort organisaties zodat ze iets in hun systeem kunnen terugvinden - en toen kwam het (na een maandje) toch wel in orde. Normaal is het nog steeds niet, want de klant moet nog altijd het werk doen, iets wat het woord "klantenservice" nou juist zou moeten voorkòmen.....
Hallo Fraver,
Heeft u ook al geprobeerd om via hun gewone nummer (dus niet de 0900-klantenservice) te bellen? 020-4086101 is hun normale nummer. Misschien dat je daar sneller wordt geholpen?
Mvgr - B
Tja,
Aan particulieren is weinig te verdienen.
Ze zijn de laatste tijd druk bezig de bedrijven te strikken voor de vermeldingen waar wel aan te verdienen valt.
En dan heeft de consument het nakijken.
Oh ja, er valt natuurlijk wel aan burgers te verdienen: door lange wachttijden via hun 0900 nummer
Vrgr. AF
Ha ik zou zeggen ben er maar blij mee.
Ik vroeg jaren terug isdn aan. En ja heb dat al jaren. Dan krijg je dus méér dan een telefoon nummer van hún. Uj heb er al jaren van die 4 twéé in gebruik.
En toevallig vandaag kreeg ik een verzoek of ik mee wilde spelen met de landelijk Bingo. want nu kun je iedere week een auto winnen( 5 iedere week geloof ik).
Alles is al in gevul ZELFS mijn telefoon nummer.................maar tot MIJN verbazing één van die nummers die ik jaren terug kreeg van hun. Máár wel één nummer wát ik nog NOOIT gebruikt hebt.
Waar je dus weer aan kan zien dat de KPN gewoon je nummer verkoopt..................aan.................ja aan WIE allemaal...........
En dat kan allemaal maar hier in dit landje met onze wetjes......... ppfff.
Gr mechelina
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer