li
door lisamarie2 May 9, 2012 om 20:04
Huishouden & energie

Primagaz Nederland Zutphen klachten?

Wij hebben klachten over Primagaz Zutphen en willen graag hierbij een oproep doen om te kijken of er meerdere mensen zijn die gezamenlijk een actie richting dit bedrijf wil doen.

Wij hebben geen aardgas en zijn afhankelijk van propaangas die ze in een opslagtank aan ons (groep van bewoners) leveren. Hierbij worden zeer hoge kosten voor vastrecht en levering gas (ruim 3 euro ! per eenheid) gevraagd.

Ook al maak je geen gebruik van het propaan, moet je toch maandelijks betalen om dan eens per kwartaal een afrekening te krijgen nadat je wederom de onveranderde stand hebt moeten doorgegeven.

Men stuurt tevens verschillende nota's om de verwarring compleet te maken. Ook vraagt men voor definieve afsluiten ruim 200 euro en jaarlijks een vast bedrag van 50 vastrecht.

Via de website van het bedrijf krijgt de bezoeker het idee dat men zeer klantvriendelijk is en men meedenkt met de klant, echter men wil vooral dat je betaalt en denkt men met name aan de eigen bedrijfresultaten en niet aan de behoeftes van de eindgebruiker.

Na meerdere malen contact te hebben gezocht, blijft men starrig niet of nauwelijks reageren. Hopelijk zijn er meerder mensen met klachten en kunnen we zo het bedrijf aanpakken.

1898 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - May 9, 2012 om 21:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Aanluiting en meter laten verwijderen als u toch niets gebruikt, zal wel geld kosten. Bij mij heb ik de gasmeter weg laten halen omdat ik geen gas gebruik doordat ik blokverwarming.
Moest er wel voor betalen maar heb dat nu al lang terug verdiend.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer