bu
door buitenpost48 Oct 24, 2013 om 18:23
Computers & telefonie

Rekening online van Tele2

Wij hebben een telefoon abonnement bij Tele 2. De papierenfaktuur werd ons eerst per post toegestuurd. Daarna hebben wij een rekening online via de computer kunnen inzien.
Nu is dit ook afgeschaft. Verschillende keren gebeld zouden een link via de email krijgen om de rekening online in te zien. Tot nu toe niets. Een brief gestuurd. Weer geen antwoord. Wat moeten wij hiermee doen?

2867 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 24, 2013 om 18:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo buitenpost48,

.....Nu is dit ook afgeschaft. .....???

Van de site van Tele2:

Om onze diensten zo voordelig mogelijk aan te bieden, hebben wij ervoor gekozen de facturen digitaal beschikbaar te stellen. Maandelijks ontvang je per e-mail een notificatie zodra je factuur klaar staat op MijnTele2. Het is helaas niet mogelijk om je factuur per post te ontvangen.

Je ontvangt je factuur maandelijks. Als je wilt weten wanneer je deze ontvangt, kun je inloggen op MijnTele2.

Daar kun je zien wanneer je de volgende factuur kan verwachten. In je MijnTele2-account kun je via ‘Mijn persoonlijke gegevens’ het e-mailadres instellen waarop je bericht krijgt als er een nieuwe factuur klaarstaat.

Mijn Tele2-account:

Als je e-mailadres bekend is bij Tele2 zal je een activatie e-mail ontvangen. In deze e-mail staan duidelijke instructies en een link waarmee je je persoonlijke MijnTele2-account kan activeren. Is je e-mailadres niet bekend bij Tele2 of heb je geen e-mail ontvangen? Dan kun je op de volgende manier alsnog eenvoudig een MijnTele2-account aanmaken:

1. Ga naar: aanmeldpagina voor MijnTele2

2. Vul je 06-nummer in van je Tele2 abonnement

3. Via een sms op je mobiele nummer van Tele2 ontvang je nu een activeringscode die je in moet vullen

4. Maak nu een persoonlijk wachtwoord aan

5. Activeer het account

Nu ben je ingelogd, je kunt voortaan in je MijnTele2 omgeving inloggen door je telefoonnummer en zelf gekozen wachtwoord in te vullen.

Als je net een nieuwe klant van Tele2 mobiel bent kun je natuurlijk ook gebruik maken van MijnTele2. Zodra je Simkaart actief is (Je hebt een keer gebeld, gesmst of internet gebruikt) kun je de volgende dag je account activeren.

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Oct 24, 2013 om 20:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik weet wat u bedoelt, omdat ik het ook heb meegemaakt. Heeft u geen mobiel maar een vaste aansluiting, dan moet u toch een mobielnummer invoeren, ook al is er het een die niets met Teled2 te maken heeft.

Bel eerst de klantenservice zodat uw email adres wordt ingevoerd. Via die link is het bij mij echter onmogelijk gebleken om via het emailadres een inlogcode aan te maken, je hebt er een mobielnummer voor nodig.
Probeer het anders eens via de chat. Als u overdag op een rustig tijdstip belt, dan doet u dat eerst via die computer en die verbindt u dan door met de chat.

Er zijn overigens veel klachten over dit systeem, het heeft nog de nodige kinderziektes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

wi
witteke - Apr 9, 2024 om 14:29
Computers & telefonie
Samsun galaxy tab s 2

Samsun galaxy tab s 2

Ik heb 2 van deze tablets,en ben er zo enorm tevreden over,echter,niet alle apps werken hier nog op,sins ongeveer 2 weken werkt tijdschrift.nl daar niet meer op
Rest van de apps doet het nog wel
Al contact met hun gehad,maar daar kom ik ook niet verder mee,het zou aan mijn provider liggen,maar dat klopt dus niet,want op een andere teblet werkt het wel

Ze hebben voor minder goe ... Lees meer

Fi
Fiori - Apr 12, 2024 om 22:05
Winkels & webshops
Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?

Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?

Na een tijd hard gespaard te hebben was het zover: op 12 januari 2024 bestelden we onze 4 nieuwe Fiori eetkamerstoelen. Onze bestelling (met nummer 5354, dat we inmiddels uit ons hoofd kennen) had een verwachte levertijd van 3 weken, maar we hoorden echter nooit iets over een leveringsdatum. Daarom zelf meerdere keren gemaild (bellen lukte niet), waarbij elke keer een vage leverperiode werd genoem ... Lees meer