je
door jeurow May 8, 2012 om 14:12
Computers & telefonie

Schandalig optreden Vodafone... What to do.

Na al een aantal jaar tevreden klant geweest te zijn van Vodafone brak deze maand weer het moment aan dat ik mijn telefoon abonnement "moest" verlengen. In de eerste instantie was ik van plan te wachten op de Galaxy s3, maar ik werd gebelt door de klanten service van Vodafone en heb mijn abonnement telefonisch verlengd en is de keuze gevallen op een HTC ONE X.

De beste heer aan de telefoon beloofde mij dat mijn nieuwe abonnement pas in zou gaan zodra ik mijn handtekening zou zetten en dat het toestel binnen een week in huis zou zijn. Vanaf dat moment is alles mis gegaan. Met mijn oude toestel een Blackberry kon ik vanaf dat moment niet meer op internet... Terwijl ik maandelijks voor de Balckberry internet service betaal en nog geen handtekening heb gezet. Inpricipe zou mijn oude abonnement gewoon moeten werken. Dit was niet het geval. Erg spijtig, sinds ik mijn toestel zakelijk nodig heb vooral om mijn mail te checken. Na een week te hebben gewacht op mijn nieuwe toestel (tevergeefs), heb ik naar de klanten service gebelt. Deze boden mij excuses aan en de telefoon zou gister of vandaag worden gebracht en ik kon bellen om alles te conpenseren zodra ik het toestel binnen kreeg. Deze was er alleen nog steeds niet dus heb ik vandaag nog een keer de klanten service gecontacteerd, ook omdat ik mijn zus had gevraagd even te wachten op het toestel deze middag. Natuurlijk was er een fout in het syteem waardoor die niet is verzonden en dat terwijl hij vorige week op de stapel van de koerier lag... Mijn geduld raakte op en ik vroeg deze mevrouw wat ze er aan kon doen en of ik hem anders in de dichtstbijzijnde VF store kon afhalen. Dit was niet mogelijk ik moest maar gewoon wachten op mijn toestel, ze zou hem opnieuw verzenden en dit kon een week in beslag nemen... Belachelijk! Dus vroeg ik de telfoniste mijn abonnement te cancellen, dit was natuurlijk niet mogelijk en ik moest hem maar bij de koerier afwijzen.

VF houd zich simpel weg niet aan haar afpraken... Hoe moeilijk kan dat zijn als zo'n groot bedrijf! Wat kan ik hier tegen doen want ik heb echt het gevoel dat ik door VF aan het lijntje wordt gehouden en baal hier flink van!

1297 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - May 8, 2012 om 15:21
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

jeurow

Vodafone webcare laat zich hier regelmatig zien.
Zou daar eens naartoe mailen.
Erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/8-5-12/jeurow

vodafone.nl@vodafone.com
t.a.v. Christianne

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - May 9, 2012 om 11:52
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Jeurow,

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone. Graag kijk ik dit voor je na. Kun je misschien een e-mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com met je volledige naam, geboortedatum, adres, 06-nr, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, klantnummer, en het ordernummer. Met in het onderwerp Kassa - jeurow. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Joyce
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer