vodafone ( 214 ) 

frida
frida
reking mobiele telefonie
Datum: zondag 1 nov 2009, 10:07
Trefwoorden: vodafone, rekening, content rekening, dienstsms
Antwoorden: 4
Categorie: Elektronica & Telefonie - GSM's / mobieltjes
Bekeken: 237x

in september mobiel geblokkeerd tegen ongewenste dienstsmsjes,(rekening meer dan 200 euro) oktober>geen dienstsmsjes gehad > reking > meer dan 200 euro. Wat te doen?

meer
sheena
sheena
Klacht betaling Vodafone
Datum: dinsdag 3 nov 2009, 16:32
Trefwoorden: Vodafone
Antwoorden: 3
Categorie: Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen
Bekeken: 779x

Oktober 2008 had ik een abonnement bij Vodafone afgesloten. Mijn vriend daarin tegen heeft in Februari 2009 een abonnement afgesloten bij Vodafone. Er was ons beloofd dat wij Vodafone-Onder-Ons konden afsluiten aangezien wij beide klant zijn. Zo konden wij onbeperkt bellen voor €10,-- per maand. Via het internet hebben wij geprobeerd om ons hiervoor aan te melden, maar zonder succes. Het bleek dat Vodafone-Onder-Ons "tijdelijk" niet werkte en volgens een verkoper van een Vodafone winkelen zou dat het niet lang zou duren voordat het hersteld zou zijn. Wij bellen onderling vrij veel en was het van belang dat wij ons z.s.m hiervoor konden aanmelden. Weken later lag Vodafone-Onder-Ons nog steeds uit de lucht. Onze rekeningen bleven oplopen. Wij hebben meerdere malen contact gehad met Vodafone en volgens hun konden ze niks doen inplaats van onze bankrekeningen leeg plunderen. We hadden onze rekeningen laten storneren omdat wij het niet eens waren met de gang van zaken, waarna Vodafone een incasso traject was gestart + onze nummers ongevraagd hadden geblokkeerd wat nog extra kosten betekende. We hebben een klachtenbrief geschreven over het stilleggen van Voafone-Onder-Ons, onze rekening en de belofte van de verkopen die toch niet waar gemaakt kon worden. Vier weken na het verzenden van de brief hadden we nog steeds geen reactie gekregen van Vodafone. We hadden zelf gebeld en volgens hun hebben ze nooit een biref van ons ontvangen, maar ze wilde wel het incasso traject tijdelijk stopzetten totdat onze klachtenbrief ontvangen en behandeld was, wat ze uiteindelijk niet hebben gedaan. Ze herinneringen bleven maar binnenstormen en ze hadden mij ook opgegeven bij Preventel wat ze ook beloofd hadden niet te doen. We hadden een mail gestuurd met daarin als bijlage onze klachten brief. Pas na vier weken kregen wij een reactie met daarin het verzoek om zo snel mogelijk terug te bellen voor een eventuele coulance. Het aanbod was twee maanden geen abonnementskosten + de daarop volgende maanden een dubbele belbundel voor hetzelfde geld als de normale afgesloten bundel, als we het openstaande bedrag van mijn vriend €334,90 en dat van mij €384,44 hadden afgelost. Dit was voor ons een coulance van niks, aangezien onze abonnementen bijna aflopen. Na nogmaals contact met Vodafone te hebben gehad en het probleem over de coulance voor te hebben gelegd wilde ze de moeite niet nemen om naar ons te luisteren en meteen ons door te verbinden met de afdeling betalingen. Ze hadden ook niet de intentie om ons een ander coulance aan te bieden. Als ik gebruik zou willen maken van de aangeboden coulance, moest ik binnen 3 maanden betalen. Wil ik een langer termijn voor het aflossen, dan moest ik een bedrag betalen van +/- €500,-- (resterende abonnement) om meteen van Vodafone af te zijn. Het was de aangeboden coulance of meteen het geldbedrag over maken. Voor hun was er geen andere weg. Dit is voor mij geen manier van zaken doen en ook geen manier om met je klanten om te gaan. Wij vinden dat wij een nieuwe coulance aangeboden moet worden of onze gesprekken omzetten in Vodafone-Onder-Ons gesprekken. Wat kunnen we doen om tot een goede uitweg te komen met Vodafone?

meer
samf
samf
Opzeggen van een tussentijds verhoogd abonnement. Kan dat?
Datum: dinsdag 10 nov 2009, 16:39
Trefwoorden: Vodafone, Abonnement, Verhogen, Opzeggen
Antwoorden: 6
Categorie: Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen
Bekeken: 1442x

In augustus 2008 heb ik mijn Vodafone Scherp Special 1 abonnement laten verlengen met één jaar. Dit hield in dat ik een nieuw contract had van 19-11-2008 tot 19-11-2009. In mei 2009 heb ik dit abonnement laten verhogen, binnen de duur van het verlengde contract dus. Vanaf juni 2009 ben ik de kosten gaan betalen die bij het verhoogde abonnement horen. Er werd mij destijds verteld dat deze verhoging alleen mogelijk was als het nieuwe abonnement met een jaar verlengd zou worden vanaf het moment dat het oude abonnement zou aflopen. Ik heb een bevestigingsbrief gekregen van de tussentijdse verhoging met de mededeling dat vanaf dat moment de nieuwe gebruikerskosten in rekening worden gebracht. Tevens heb ik een bevestiging van het verhoogde abonnementscontract dat officieel ingaat op 19-11-2009 en loopt tot 19-11-2010. In feite heb ik een abonnement van anderhalf jaar.

Mijn vraag is: kan ik dit verhoogde abonnement 'gewoon' opzeggen? Temeer omdat het contract op dit moment nog niet is ingegaan. Of zit ik er wel degelijk tot 19-11-2010 aan vast? Gisteren vond ik op de website van Vodafone de opmerking dat het (tussentijds) verlengen of verhogen alleen met de duur van één jaar kon. Dit zou kunnen betekenen dat het contract niet tot november 2010 zou lopen maar tot mei 2010. Helaas kan ik deze opmerking niet meer terugvinden.

Alvast bedankt!

meer
norsel
norsel
vodafone en btw ??
Datum: vrijdag 13 nov 2009, 18:36
Trefwoorden: btw, vodafone, simonly
Antwoorden: 12
Categorie: Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen
Bekeken: 1040x

hallo
ik heb sinds kort een simonly bij vodafone ne afgesloten voor € 7.20 per maand, nu zie ik op de rekening staan dat ik € 7.22 + daarover nog eens 19% btw moet betalen ?
dit zie ik nergens in mijn kontrakt staan, in hoeverre mogen ze dit nu doen ??

meer
m.braam
m.braam
Aktie TV Film geen reactie
Datum: dinsdag 17 nov 2009, 14:47
Trefwoorden: vodafone, actie, TV Film
Antwoorden: 8
Categorie: Elektronica & Telefonie - GSM's / mobieltjes
Bekeken: 1225x

Op 9-10-2009 hebben wij via TV Film.nl/vodafone een tel. besteld. We kregen direct daarna een email met bedankt voor uw bestelling.

Alleen nu horen we niks meer van hun, bellen is ook niet mogelijk want we hebben nu al 4 dagen achter elkaar gebeld gemiddeld 30 min per gesprek maar er wordt niet op genomen.

Vodafone en TV Film zeggen beide u moet bij hun zijn wij kunnen er niks aan doen.

Maar volgende maand loopt het nummer af bij Tele2 en we hadden ook doorgegeven bij deze bestelling met nummer behoud.

- Wat kunnen we nu doen?
- Kunnen we ook opzoek naar een andere provider of zitten we hieraan vast?

Mvg,
Michael

meer
macie
macie
vodafone supersim 27,50 waar op website???
Datum: zondag 29 nov 2009, 15:44
Trefwoorden: vodafone, super sim, sim only, iphone
Antwoorden: 7
Categorie: Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen
Bekeken: 404x

Allen,
Ik ben in een discussie verzand met de vodafone klantenservice over een abonnement voor de iphone. Mijn vraag is vrij simpel, kan iemand op de vodafone website informatie vinden over het "supersim 27,50" abonnement. En ik bedoel supersim, dus niet sim only 27,50. Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring. En als jullie iets vinden over supersim 27,50, dan zou ik graag vernemen hoe jullie daar zijn gekomen. Bedankt!

meer
wschulte
wschulte
Vodafone brengt foute rekening
Datum: dinsdag 1 dec 2009, 17:52
Trefwoorden: Vodafone, incassobedrog, bedreiging
Antwoorden: 10
Categorie: Elektronica & Telefonie - GSM's / mobieltjes
Bekeken: 482x

Sinds het begin brengt Vodafone 11.25EUR abonnementskosten in rekening voor een abonnement waarvoor 5.95EUR was afgesproken (in mail en per brief door Vodafone bevestigd). Vragen per email of brief hierover worden niet beantwoord: Vodafone zwijgt in alle talen .. behalve als het op incasseren aankomt.
Ik heb dus het contract beeindigd en nu dreigt Vodafone met een incassering van de gehele abonnementsperiode van 2 jaar, registratie bijhet BKR en bij Preventel, maar .. nog steeds geen antwoord op de vraag waarom ik meer zou moeten betalen dan afgesproken.

Hoe pak ik dit het beste aan ? Vodafone reageert absoluut niet.

meer
lylianne
lylianne
Vodafone contract ontbinden ivm defect toestel
Datum: zaterdag 5 dec 2009, 09:54
Trefwoorden: vodafone, defect toestel, contract, ontbinden
Antwoorden: 4
Categorie: Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen
Bekeken: 671x

Een paar maanden geleden heb ik mijn Vodafone contract verlengd en een nieuw toestel uitgezocht. Binnen een maand vertoonde dit toestel gebreken (uitvallen tijdens het bellen en blauwe streep door het display.) De klantenservice had een nieuw toestel toegezegd maar de winkel werkte hier vervolgens niet aan mee. Na een aangetekend brief van 8 okt is het wederom radiostilte, ondanks de reageertermijn van 1 maand. Ik wil nu mijn contract laten ontbinden want nog altijd zit ik met een niet goed werkend toestel, kan dat? Zo ja, hoe?

bedankt.

meer
supreme_one
supreme_one
WAAT MEDIA BV CONTENT VODAFONE 20€ p/m
Datum: maandag 4 jan 2010, 22:28
Trefwoorden: WAAT, MEDIA, VODAFONE, CONTENT, ABONNEMENT, INTERNET, SMS
Antwoorden: 15
Categorie: Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen
Bekeken: 878x

Ik ben er al sinds mei 2009 mee bezig, ik krijg elke maand gewoon steeds 20 euro aan content kosten, ik heb meerdere malen een e-mails gestuurd naar helpdesknl@waat.com, de allereerste keer dacht ik dat ik geholpen werd door een of andere medewerker met een andere e-mail adres dan helpdesknl@waat.com, maar later heb ik dus geen reactie meer ontvangen van die man.

Ik ben echt ontzettend kwaad nu ik dit allemaal type, iedere keer als ik er aan denk krijg ik gewoon hoofdpijn. Is er nou geen oplossing voor dit probleem?? Ik heb echt zoveel contact gehad met Vodafone maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat iedereen daar werkt gewoon simpelweg dom is en ik meer verstand heb dan die mensen die daar werken. Ik zeg A zij zeggen B.

Ik heb meerdere malen aan de medewerkers mensen van Vodafone gezegd dat het niet gaat om een smsdienst of iets anders, dat ik me nooit heb aangemeld voor deze dienst en dat ze maar eens moeten bewijzen, dit hebben ze echter nooit gedaan. Telkens hebben ze gezegd dat ik me moest afmelden bij smsdienstfilter, terwijl ik keer op keer heb gezegd dat het probleem anders was.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen? Ik heb laatst wanhopig dezelfde e-mails die ik paar maanden geleden heb gestuurd weer naar helpdesknl@waat.com gestuurd dit keer helemaal niks meer teruggekregen.

Ik heb dus al 7 maanden lang elke maand 20 euro (140 euro) Vodafone gesponsord.. Is er iemand op deze site die mij nog kan helpen, als ik op Google Waat Media afmelden type zie ik echt dat meer mensen hiermee zitten.

De mensen die problemen hebben gehad paar maanden geleden hebben zij allemaal het probleem opgelost, het is dan toch vreemd om dan als je het probleem hebt opgelost niet meer terug te keren naar deze site, we zijn toch hier om elkaar te helpen??

Kan ik juridische stappen en ja als dat kan hoe?

meer
lucas01
lucas01
Vodafone GSM-Samsung H1 waterschade?
Datum: woensdag 6 jan 2010, 14:26
Trefwoorden: GSM, waterschade, Vodafone, Samsung H1
Antwoorden: 7
Categorie: Computers & Internet - Overig
Bekeken: 1078x

Een spiksplinternieuwe Samsung H1 weigert dienst en moet ter reparatie naar Dynafix, waar waterschade wordt geconstateerd. Absoluut onmogelijk! Reparatiebedrijf zegt: valt niet onder garantie, niet te repareren.
Opties: afstand doen of terugsturen a 35 Euro.
Kies voor terugsturen,winkel geeft intussen zelf opdracht tot afstand doen!
Wel een abonnement voor 2 jaar afgesloten bij Vodafone, en bijbetaald voor toestel. Wat nu?

meer