Reacties gegeven door: chrisssj3
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 11, 2024 om 12:31Fabrikant weigerd omruiling onder garantie
Het kost mij wel wat, want ik moet er op vertrouwen dat samsung het geld terug kan geven, EN dan moet ik maar op vertrouwen dat er maar voorraad is en blijft gedurende dat proces wat steeds gewisseld heeft gedurende het half jaar, Veel "what if's. Zeker aangezien meerdere mensen zulke ervaringen hebben gezien dit topic bijv
https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-shop/samsung-schendt-de-wet-en-de-algemene-voorwaarden-nog-geen/td-p/8506511/page/2
En zelfs als ik met eigen geld een nieuwe monitor zou kunnen kopen dan NOG komen ze mijn monitor niet ophalen hoor, ik heb al 4 of 5 emails met "retourneer de bestelling" maar nooit komen ze met een vervolg bericht om mijn monitor daadwerkelijk op te komen halen.
Zij accoorden dat een omruiling kan, en daar HOU ik ze aan. Zo gek is dat niet. Dat is mijn recht om binnen 30 dagen te doen als consument, ookal hebben zij dit een half jaar uitgerekt.