Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: ramonnetje
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 19, 2018 om 14:37GSMWEB weigert wettelijke garantie... :-(Nou, na 8 dagen nog steeds geen informatie van Caterpilar en GSMWEB blijft ook stil. Morgen ga ik maar even langs het juridisch loket.
GSMWEB flikt dit natuurlijk bij al zijn klanten, dus dat is lekker geld verdienen zo :-( -
Mar 19, 2018 om 14:31GSMWEB weigert wettelijke garantie... :-(Ja, dat is de enige manier om het te vinden, zo heeft verder niemand hier iets aan...
-
Mar 15, 2018 om 18:40GSMWEB weigert wettelijke garantie... :-(Het gaat inderdaad omd e oplader, iets wat gewoon onder garantie hoort te vallen. Dat klopt toch?
Dit keer gaat het om een relatief 'goedkope' lader, maar waar moet je de lijn trekken als het om 'goedkoop' gaat? Dan maar geen garantie? Ik heb laatst nog een klok teruggebracht naar de Xenos, de klok tikte, maar de wijzer kwam opeens niet meer van zijn plaats na 5 maanden, ondanks een nieuwe batterij. Retourneren en omruilen was geen enkel probleem. Waarom doet GSWMEB dan moeilijk over zoiets?