Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: tilpend
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 8, 2024 om 20:08Welke smartfone maakt mooie foto's?@GA
TS wil geen S23 Ultra, einde verhaal. Wat ik, of u, daar verder van vindt is totaal niet relevant. Laat het rusten. -
May 7, 2024 om 18:11Welke smartfone maakt mooie foto's?
Sorry, even de link aanklikbaar gemaakt:
https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=5&idPhone1=11268&idPhone2=12024&idPhone3=8877
-
May 7, 2024 om 16:36Welke smartfone maakt mooie foto's?TS heeft duidelijk aangegeven een niet zo heel grote telefoon te willen die 800 euro of meer kost. De S23 Ultra voldoet aan allebei die voorwaarden niet. Er is verder niets mis met dat toestel want ik heb er zelf ook een en ben daar zelf erg tevreden over.
-
May 6, 2024 om 18:432 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
En een telefoonnummer, e-mailadres en mogelijkheid om te chatten.
Maar goed, als ze niet reageren op een aangetekende brief zal het weinig zin hebben om op die manier contact met ze op te nemen.
-
Apr 27, 2024 om 12:09Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar nietIk zie niet in waarom het onder de reisverzekering zou vallen: de bril is niet gestolen, vermist, verloren of beschadigd. TS weet precies waar de bril is.
-
Feb 28, 2024 om 16:02iLost raakt spullen in tas kwijtAbsolute onzin. U kunt blijkbaar niet toegeven dat u verkeerd zit met uw advies en verzint daarom maar vanalles waarvoor geen enkele juridische basis is. Niet de eerste keer overigens dat uw advies op dit forum kant noch wal raakt.
-
Feb 28, 2024 om 13:30iLost raakt spullen in tas kwijtIk begrijp het heel goed maar u begrijpt blijkbaar niet wat iLost is. iLost treedt helemaal niet op als vertegenwoordiger van de vinder maar biedt een platform aan waarop gemeentes/bedrijven gevonden voorwerpen kunnen plaatsen en waar particulieren op kunnen zoeken naar hun verloren spullen. En vervolgens kan er contact worden gelegd tussen vinder en eigenaar maar ook dat loopt niet via iLost. Het is in de basis een zoekmachine met contactformulier en niets meer. iLost neemt op geen enkel moment de verantwoordelijkheid van de vinder over en kan dan ook nooit aansprakelijk worden gehouden bij (vermeende) missende spullen.
Overigens heeft de verantwoordelijkheid van waardevermindering natuurlijk alleen te maken met de spullen die daadwerkelijk gevonden zijn. TS kan zoveel beweren maar heeft geen enkel bewijs dat die spullen nog in de tas zaten (als dat al ooit het geval was) toen Connexxion ze in handen kreeg. Heel goed mogelijk dat ze al uit de tas verdwenen waren voor de tas door Connexxion gevonden werd of aan Connexxion werd overhandigd. -
Feb 28, 2024 om 12:33iLost raakt spullen in tas kwijtHieronder staat precies omschreven wat je moet doen met een gevonden voorwerp, nergens staat dat van je verwacht wordt dat je het bij de gemeente inlevert, dat is een eigen keuze.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/gemeenten/vraag-en-antwoord/wat-moet-ik-doen-met-een-gevonden-voorwerp#:~:text=Als%20u%20een%20voorwerp%20vindt,u%20de%20voorwerpen%20heeft%20gevonden.
Ik blijf erbij dat TS zelf veel te hoog van de toren blaast en dat een melding bij de Consuwijzer volkomen misplaatst is. iLost heeft totaal niets te maken met het (vermeende) ontbreken van de spullen uit de tas van TS. Ze kunnen er niet verantwoordelijk voor zijn omdat ze de spullen nooit in handen hebben gehad. -
Feb 28, 2024 om 12:15iLost raakt spullen in tas kwijt@MEGANEGA: Waar staat in de wet dat dat niet mag? Serieuze vraag, ik ben erg benieuwd hoe de wetgever dat beschreven heeft, inclusief dat het wel gerechtvaardigt is in sommige gevallen.
-
Feb 27, 2024 om 17:10iLost raakt spullen in tas kwijtAls er een Award was voor "Meest Treffende Omschrijving" zou ik u daarvoor bij deze willen nomineren.