di
door dipo Jul 14, 2012 om 22:03
Auto & vervoer

Arriveer reizen kosjer?

in Zaandam wordt gefolderd voor Arriveer reizen in Nunspeet. aangeboden wordt een reisje met 'ínteractieve lezing Well-Fair en Arriveer Reizen'. is dit wel koosjer?
de doelgroep is overduidelijk 'óuderen'.

11462 38 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jul 14, 2012 om 22:16
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Is dit niet een soort van verkoop reisje, als het gratis is dan kan u daar van uitgaan. Als het is wat u schrijft, en er voor betaalt moet worden, zou ik toch even willen weten wat het precies inhoud.

tenormin
door tenormin - Jul 14, 2012 om 22:23
16860 Antwoorden / 108 Vragen

hallo dipo, flyers voor reisjes? Lezing Well Fair. Natuurlijk niet koosjer. Lekker thuisblijven of een gewoon reisje boeken, weet je zeker dat je voor iets betaald wat je gereserveerd hebt. De "folder-reisjes" zijn aan het eind van de rit tig maal zo duur. En denk eraan, vooral voor ouderen: die lui kunnen me toch een partij overtuigend zijn.

ko
door kolkmeijer - Jul 18, 2012 om 11:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve mensen: uit bovengenoemde inzendingen begrijp ik dat u tot op heden nog niet met Arriveer op stap bent geweest en dat is jammer. Ik zelf en mijn partner zijn al verschillende keren met Arriveer mee geweest naar binnen- en buitenland. Ik vertel u: Het is een prachtige ervaring. Alles tot in de puntjes geregeld. Eerste klas touringcars, vriendelijke en behulpzame chauffeurs. drie sterren hotels en het fijne van de reizen is dat deze helemaal afgestemd zijn op een senioren publiek.
En dan de opmerking: "aan het eind van de rit is alles tig duur"
Dat is zeker niet het geval want u krijgt waar u voor heeft betaald.
Ja, er is een produkt presentatie over de Well-Fair produkten. Deze lezing is
interessant en aan te bevelen. Wij hebben na een aantal bezoeken heerlijke bedden en meubelen gekocht en we voelen ons daar heel rijk mee.
Nogmaals: Ga lekker met Arriveer op stap en geniet van een leuke, goed verzorgde reis met leeftijdgenoten. vriendelijke groet.

zoekster
door zoekster - Jul 18, 2012 om 11:45
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Beste Kolkmeijer, u heeft al eerder met verve de Well-Fair produkten verdedigd. Natuurlijk prachtig dat u zo tevreden bent. Toch zou ik dipo willen aanraden de volgende topic door te lezen voordat hij/zij met Arriveer op pad gaat.
klik hier
Daar komen allerlei ervaringsdeskundigen aan het woord.

linoge
door linoge - Jul 18, 2012 om 12:01
70 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=kolkmeijer schreef op woensdag 18 jul 2012, 11:29]
Ja, er is een produkt presentatie over de Well-Fair produkten. Deze lezing is
interessant en aan te bevelen. Wij hebben na een aantal bezoeken heerlijke bedden en meubelen gekocht en we voelen ons daar heel rijk mee.

Daar geloof ik dus helemaal niets van. Je zal de eerste zijn die een "gedwongen" lezing en verkooppraatje "interessant en aan te bevelen" vindt.

En "we voelen ons daar heel rijk mee"??????

Uit welke reclame brochure heb je die overgenomen?

Zelfs de sprookjes in de Efteling zijn geloofwaardiger.

edrick3
door edrick3 - Jul 18, 2012 om 12:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo dipo,

Beste mensen, trap hier toch niet in.
Ze kletsen je de oren van de kop met mooie verleidingstrucs en voordat je het weet heb je getekend voor een veel te dure matras of een reisje.
Nooit, nooit, nooit doen.
En die kolkmeijer .... daar geloof ik geen b.rst van.
Veel te vaak andere verhalen gehoord.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Jul 18, 2012 om 12:12
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Mezelf citerend: die lui kunnen me toch een partij overtuigend zijn". En ja hoor, daar komt meneer/mevrouw kolkmeijer met: we hebben heerlijke bedden en meubelen gekocht! En voelen ons daar heel rijk mee, ook dat nog. Heeft u nog meer wervende teksten om vooral ouderen over de streep te trekken? Ouderen die meestal geen geld hebben voor de door u wel aangeschafte (?) artikelen en dat ook geenszins van plan waren. Maar wel werden overtuigd; eenmaal thuisgekomen de grijze haartjes uit het hoofd trekkend.

@dipo, geloof nu maar gewoon dat, zoals Linoge al aangeeft, de Efteling geloofwaardiger is. Dus niet op in gaan, maar dat is al duidelijk geworden, toch?

freya
door freya - Jul 18, 2012 om 12:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Kolkmeijer komt zich hier 'nieuw' aanmelden, alleen om te melden hoe geweldig zo'n verkoopreisje is.... Niet erg geloofwaardig.... Waarschijnlijk spelen hier andere belangen....

Freya

tenormin
door tenormin - Jul 18, 2012 om 13:07
16860 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 18 jul 2012, 12:58]
Kolkmeijer komt zich hier 'nieuw' aanmelden, alleen om te melden hoe geweldig zo'n verkoopreisje is.... Niet erg geloofwaardig.... Waarschijnlijk spelen hier andere belangen....

Freya

welke belangen zouden dat nu zijn....

an
door angelique69 - Jul 18, 2012 om 13:17
8 Antwoorden / 0 Vragen

Google even op Well-fair reizen en de waarschuwingen vliegen je om je oren... Niet doen dus!

thea1956
door thea1956 - Nov 9, 2012 om 13:28
16 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben nu samen met mijn dochter twee keer met well fair op een tweedaagse uitnodiging in gegaan.
En als er een derde uitnodiging komt gaan we zeker weer gezellig mee.
Wij komen zelf uit Delft en zijn de eerste keer mee gegaan op de trip naar het dolfinarium waar we ontvangen werden met een lunch inclusief drinken. De entree kosten van het park zaten er ook
bij,daarna een rondleiding door het kantoor met uitleg hoe de stoelen gemaakt worden er zijn ook prachtige dingen te koop,gordijnen en hele slaapkamers maar niet voor iedere beurs. Daarna naar het hotel waar we de sleutel van onze kamer kregen (loopafstand van het kantoor) En s'avond een lopend buffet in het hotel. De volgende morgen ontbijt en daarna de uitleg over de stoelen en hoe de maat van de stoel nemen in zijn werk gaat. Als je daar geen zin in hebt ga je lekker een boswandeling maken of je loopt Nunspeet in dat is 10 minuten lopen. Niemand die daar wat van zegt.Na de verkoop nog een lunch en de mogelijkheid om de omgeving te bekijken.Om 5 uur vertrok de bus weer naar huis.
Er wordt na de uitleg van de stoelen en de bedden gevraagd wie er belangstelling hebben voor een stoel. De prijzen weet iedereen dan en deze is nog afhankelijk van de keuze leer of stof maar iedereen weet dat het niet over een een klein bedrag gaat. Er is niet aangedrongen alleen is er wel bij verteld dat ze het liefste zaken doen met echtparen. Alleenstaande ouderen krijgen bij grote uitgaven thuis van de kinderen op hun kop die zien natuurlijk hun erfenis slinken. Ik heb zelf gehoord dat ze bij alleenstaande klanten vroegen bent u er absoluut zeker van dat u deze uitgave wil doen. Niets van opdringen gemerkt. Wij hebben zelf niets gekocht maar werden met dezelfde voorkomendheid behandeld. De tweede keer naar het openlucht museum en tussen de middag een lekkere pannenkoek naar keuze met drinken erbij. Voor de rest weer het zelfde programma,kantoor,uitleg,hotel,diner,ontbijt,lunch busreis.Voor 35 euro per persoon. Daar zijn we mooi 2 dagen gezellig voor weg geweest. Je moet natuurlijk geen uitgaven doen als je bijvoorbaat weet dat je die niet kunt betalen.

zoekster
door zoekster - Nov 9, 2012 om 13:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=thea1956 schreef op vrijdag 9 nov 2012, 13:28]
Alleenstaande ouderen krijgen bij grote uitgaven thuis van de kinderen op hun kop die zien natuurlijk hun erfenis slinken.

Hoe haal je het in je idiote kop om zoiets te suggereren. Ga iemand anders vervelen met je belachelijke kletspraatjes!!!

tenormin
door tenormin - Nov 9, 2012 om 14:47
16860 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 9 nov 2012, 13:46][quote=thea1956 schreef op vrijdag 9 nov 2012, 13:28]
Alleenstaande ouderen krijgen bij grote uitgaven thuis van de kinderen op hun kop die zien natuurlijk hun erfenis slinken.

Hoe haal je het in je idiote kop om zoiets te suggereren. Ga iemand anders vervelen met je belachelijke kletspraatjes!!!

Als dit geen medewerkster is van Arriveer Reizen is uit Nunspeet dan breekt mijn klomp! Wat een opmerking over "hun erfenis zien slinken". Nou thea1956, blijf jij maar lekker die reisjes maken met je dochter, jij word ervoor betaald, dat is me wel duidelijk. Je kletspraatje: dan ga je lekker door Nunspeet lopen, zijn dan zeker allemaal fitte ouderen?

vladja
door vladja - Nov 9, 2012 om 15:03
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Haha, die Thea1956,

Net aangemeld!!!!! En dan een lofzang op een oude opgegraven vraag over die snel rappratende verkoopcowboys.

Hardstikke toeval natuurlijk!!!!!!!!!

Vladja

thea1956
door thea1956 - Nov 9, 2012 om 19:27
16 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster,
Ik haal dat in mijn hoofd omdat ik met twee dames aan tafel zat die op die manier over hun kinderen spraken.Ze kochten trouwens niets maar ze maakte wel de opmerking dat als ze wel iets zouden kopen dan toch hun betalingen niet met hun kinderen zouden overleggen,een zei ik zou wel gek zijn beginnen ze gelijk weer over hun erfenis.
Maar wie de schoen past trekt hem aan.
Als ik je agressie zie kan je zelf beter eens kijken, leren je zelf te beheersen, is vast ook wel een onderwerp. En als ik je verveel, ik heb niet gevraagd of je het helemaal wilde lezen.
Ik ben zelf mee geweest en heb het zelf ervaren in ieder geval niet van horen zeggen.

tenormin
Nee geen medewerkster het bedrijf zit in Nunspeet en ik woon in Delft.Vind ik een beetje te ver weg voor een baan maar ik zie dat iemand die het ook leuk heeft gehad ook al wordt bestempeld als medewerker.Er waren heel wat fitte ouderen bij. De gemiddelde leeftijd was 65 dan kan je tegenwoordig nog heel aardig mee komen hoor.Mensen die geen zin hadden bleven in het hotel maakte gebruik van het zwembad of huurde een fiets bij het hotel.
Wil ik ook nog even bij naam noemen Hotel Dennehoeve ga ik vast nog eens naar toe met mijn man lekker eten leuke bediening en in de zomer kan je er heerlijk buiten zitten.
En voordat je er weer over begint nee ik werk er niet en heb er ook geen aandelen in.

Vladja,
Nee je hebt gelijk, geen toeval, vrienden van ons hebben voor hun beiden een stoel gekocht die vrienden waren hier gisteren en we hebben op google gezocht naar een reactie van andere kopers.
We waren alle vier verbaasd over de negatieve reactie die we hier hebben gelezen dat klopte totaal niet met onze ervaring.Bij agressieve verkoop heb ik toch iets heel anders voor ogen. Onze vrienden waren op zoek naar nieuwe meubels en zijn zelf op de verkoper afgestapt.Daarbij komt nog dat je gewoon in het hotel kan gaan zitten of naar buiten kan gaan want je zit niet in een afgelegen pandje!
Je bent NIET verplicht aan de verkoopshow deel te nemen. En al is het een oud onderwerp vind ik toch dat daar best op gereageerd mag worden ook al is het geen afkraak verhaal maar gewoon een ervaring die wel goed is bevallen.

tenormin
door tenormin - Nov 9, 2012 om 19:41
16860 Antwoorden / 108 Vragen

@thea1956, laat ik (spreek dus echt voor mezelf) uw inzending dan een toevallige samenloop van omstandigheden noemen. Dat zou kunnen. Dus bedankt voor uw uitleg. 't Is dat ik nogal dom ben, volgens andere forumleden, anders zou ik het "beroepsdeformatie" noemen. Dus sorry voor mijn voorbarige conclusie.

zoekster
door zoekster - Nov 9, 2012 om 19:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik wil best terug nemen dat je geen kop maar een hoofd hebt. Maar voor de rest geloof ik niets van je verhaal. Als mijn moeder plannen zou hebben voor zo'n reisje zou ik haar meteen tegen houden.
En niet omdat ik op haar erfenis zit te vlassen, want ik gun haar al het beste van de wereld, maar omdat ik haar wil behoeden voor een stommiteit.

Als ze haar geld uit wil geven aan een reisje, dan liever aan een echte leuke vakantie. En niet een verkooptruc gebracht onder het mom reisje, georganiseerd door lieden die er alleen maar op uit zijn om geld uit haar portemonnee te kloppen.

thea1956
door thea1956 - Nov 9, 2012 om 19:55
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 9 nov 2012, 19:41]@thea1956, laat ik (spreek dus echt voor mezelf) uw inzending dan een toevallige samenloop van omstandigheden noemen. Dat zou kunnen. Dus bedankt voor uw uitleg. 't Is dat ik nogal dom ben, volgens andere forumleden, anders zou ik het "beroepsdeformatie" noemen. Dus sorry voor mijn voorbarige conclusie.

Ik ben de laatste die iemand ooit dom zou noemen.
Ik vind het eigenlijk heel vermakelijk dat mensen wel altijd de rottigheid willen horen over een bedrijf maar niet als iemand het leuk heeft gehad.Of een mooi product heeft gekocht.
En ik kan er niet om heen de stoelen gordijnen en slaapkamers zijn mooi.Maar echt niet voor iedere beurs ik ga dus alleen mee om me te vergapen en me te verbazen dat we voor 35 euro het zo gezellig kunnen hebben.

thea1956
door thea1956 - Nov 9, 2012 om 20:10
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 9 nov 2012, 19:53]Ik wil best terug nemen dat je geen kop maar een hoofd hebt. Maar voor de rest geloof ik niets van je verhaal. Als mijn moeder plannen zou hebben voor zo'n reisje zou ik haar meteen tegen houden.
En niet omdat ik op haar erfenis zit te vlassen, want ik gun haar al het beste van de wereld, maar omdat ik haar wil behoeden voor een stommiteit.

Als ze haar geld uit wil geven aan een reisje, dan liever aan een echte leuke vakantie. En niet een verkooptruc gebracht onder het mom reisje, georganiseerd door lieden die er alleen maar op uit zijn om geld uit haar portemonnee te kloppen.

En je moeder laat zich tegen houden? En je geloofd me niet, dat is je goed recht maar je moet niet iets veroordelen wat je zelf niet hebt ervaren.Ga lekker met je moeder mee en je zal zien dat haar helemaal niets op gedrongen gaat worden.Je kan dit ook niet zien als een vakantie maar een tussendoortje .
In mijn geval ben ik de moeder en gaat mijn dochter mee van 30 jaar we hebben echt twee dagen lol met zijn tweeen en reken er maar op dat ik me door mijn kinderen niet de les laat lezen.Ze gaan voor mij niet uitmaken wat ik wel of niet moet doen.mijn dochter ging trouwens niet mee om mij in de gaten te houden, ze vertrouwd nog steeds op mijn geestelijke vermogens en ik ga geen geld uitgeven voor stoelen of bedden als ik die niet nodig heb.

zoekster
door zoekster - Nov 9, 2012 om 20:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ja, ze laat zich door mij overtuigen. Jammer hè? Voor een reisje naar Toscane in een gezellig hotel, liet ze zich dan weer wel verleiden. Maar ook in Egmond aan Zee vindt ze het heerlijk toeven. En nee, die verkoopkletskoekpraatjes schijnt ze helemaal niet te missen.
Ik snap het ook niet!

thea1956
door thea1956 - Nov 9, 2012 om 20:42
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 9 nov 2012, 20:21]Ja, ze laat zich door mij overtuigen. Jammer hè? Voor een reisje naar Toscane in een gezellig hotel, liet ze zich dan weer wel verleiden. Maar ook in Egmond aan Zee vindt ze het heerlijk toeven. En nee, die verkoopkletskoekpraatjes schijnt ze helemaal niet te missen.
Ik snap het ook niet!

Nee hoor helemaal niet jammer, dat is haar eigen keuze daar wordt ik niet slechter van.
Toscane ben ik van de zomer ook geweest was lekker warm met het hele gezin nog wel, in een mooi hotel villa margaritha ,14 dagen genoten ,en ik ben net terug uit Frankrijk. Egmond aan zee hoeft voor mij niet, geef mij de bossen maar, ha ha misschien vond ik daarom Nunspeet zo fijn.
We liepen zo het hotel uit de bossen in heerlijk.
Maar ik heb het over een gezellig tussendoortje geen vakantie.
En verkoop praatjes hoeft ze niet aan deel te nemen je zit niet op gesloten, maar dat had ik al geschreven.En bij de koffie kon je kiezen voor appeltaart geen kletskoek die appeltaart moest je wel zelf betalen maar ja voor 35 euro kan je niet alles hebben natuurlijk.

zoekster
door zoekster - Nov 9, 2012 om 21:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Hé dat is ook toevallig, ik vond op het Radarforum ene Ageeth die met verve Well fair verdedigt, dat was in augustus 2011 met het volgende

"Weer je wie meeste dwars ligt de kinderen. Het gaat van hun erfenis af. Daarvoor zijn de oudjes bang. Bij ons hadden de kinderen zoiets laat ze maar lekker doen wat ze willen."

Misschien je tweelingzusje?

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 09:00
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 9 nov 2012, 21:06]Hé dat is ook toevallig, ik vond op het Radarforum ene Ageeth die met verve Well fair verdedigt, dat was in augustus 2011 met het volgende

"Weer je wie meeste dwars ligt de kinderen. Het gaat van hun erfenis af. Daarvoor zijn de oudjes bang. Bij ons hadden de kinderen zoiets laat ze maar lekker doen wat ze willen."

Misschien je tweelingzusje?

Ja van toevalligheid hangt de wereld aan elkaar.
Nee ik heb geen tweeling zusje was dat maar waar, ik heb zelfs geen zus of broer ik ben enig kind.
En als nog iemand dat schrijft schuilt er voor sommige kinderen misschien wel waarheid in.
Ik schreef al eerder wie de schoen past trekt hem aan, met andere woorden als jezelf zo niet bent laat deze opmerking je onberoerd.Als je het niet in je omgeving ziet, valt er waarschijnlijk niet veel te erven.

zoekster
door zoekster - Nov 10, 2012 om 09:45
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Goh, ik ben diep onder de indruk van je 'intelligente' redenaties. Heel diep!
Doe je het ook zo tijdens je verkoopkletskoekpraatjes? Maak je die ouderen dan ook wijs dat hun kinderen alleen maar achter de erfenis aanzitten? Haal je ze zo over om die peperdure spullen te kopen? En trappen ze erin?

Overigens groetjes van mijn moeder. Ze is tot nieuwe inzichten gekomen dankzij jou en Ageeth. Ik word onterfd!
Life's a bitch.

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 12:30
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 10 nov 2012, 09:45]Goh, ik ben diep onder de indruk van je 'intelligente' redenaties. Heel diep!
Doe je het ook zo tijdens je verkoopkletskoekpraatjes? Maak je die ouderen dan ook wijs dat hun kinderen alleen maar achter de erfenis aanzitten? Haal je ze zo over om die peperdure spullen te kopen? En trappen ze erin?

Overigens groetjes van mijn moeder. Ze is tot nieuwe inzichten gekomen dankzij jou en Ageeth. Ik word onterfd!
Life's a bitch.

Mijn hartelijke dank voor de complimenten!

Alleen de onzin dat als je iets goed vindt je er dan ook werkt doet me verbazen.
Als ik alle bedrijven die ik goed vindt als mijn werkgever had, zou ik nooit meer thuis zijn.

En mag ik vragen waar je jou ervaring hebt opgedaan met well fair dat je er zo op ingaat.
Ben je erbij geweest, heeft je moeder een stoel gekocht, o nee je wil niet dat ze mee gaat.
Ik beschrijf alleen de leuke trips die ik gemaakt heb, en dat zou volgens jou niet kunnen!

Doe de groeten terug aan je moeder het is een verstandige vrouw aan kinderen die zich met je leven bemoeien heeft niemand behoefte.En alles onder het mom van goede bedoelingen net of je begint te dementeren brrrrrr. Nu ze onder jou bemoeizucht uit is kom ik haar misschien nog eens tegen in Nunspeet.
Ik ben nu heel benieuwd naar Ageeth lijkt me ook een slim typje.

zoekster
door zoekster - Nov 10, 2012 om 13:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

O sorry, het was maar een grapje, wist niet dat je me serieus nam. Ouders kunnen hun kinderen niet onterven. Mijn moeder en ik hebben smakelijk om je verhaaltjes hier gelachen.

Voor Ageeth moet je bij het Radarforum zijn. Daar zijn ze ook erg happy met haar. (weer een grapje)

Veel plezier samen met Ageeth in Nunspeet!

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 14:04
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 10 nov 2012, 13:08]O sorry, het was maar een grapje, wist niet dat je me serieus nam. Ouders kunnen hun kinderen niet onterven. Mijn moeder en ik hebben smakelijk om je verhaaltjes hier gelachen.

Voor Ageeth moet je bij het Radarforum zijn. Daar zijn ze ook erg happy met haar. (weer een grapje)

Veel plezier samen met Ageeth in Nunspeet!

Ach is het echt waar? Een grapje meen je het serieus.Ik noem het eigenlijk sarcasme maar dat was het van mijn kant ook hoor,maak je maar niet druk. De appel valt meestal niet ver van de boom dus ik had echt niet verwacht dat je moeder slimmer zou zijn dan jij.

En dat ik jullie aan het lachen heb gekregen doet me goed, ik vind het fijn als mensen een goede dag hebben.Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd he.En over dat onterven heb je het toch mis.Dat kan namelijk wel.(nieuwe regels) En anders zouden Pa of Ma zich eerst gek kunnen kopen bij well fair geen haan die er naar kraait ,oeps al mijn geld op.Kunnen de kinderen er ook geen ruzie om maken.En ze zitten en liggen de laatste jaren van hun leven tenminste lekker.En de kinderen hebben er niets aan het wordt namelijk op maat gemaakt, wat een grap he!

Maar je beschrijft nog steeds niet je akelige ervaring of moet je die nog verzinnen.Volgens mij ben je een mee loper die eens ergens een klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Als je het nou over Mercator zou hebben of dat Duitse bedrijf wat iedere keer van naam veranderd dan zou ik met je mee praten oude mensen onder valse voorwendselen kuurtjes en matrassen tegen straling verkopen en dat met betaling van heel veel geld,dat is pas belachelijk. Heb ik namelijk ook mee gemaakt ik ben alleen niet zo dom om iets te kopen waar ik van te voren al van weet dat het niet helpt.

En ik heb geen baan ik kan doen en laten wat ik wil behalve op donderdag en vrijdag ik ben namelijk ook oppas oma. En de rest van de dagen ga ik lekker op stap.

En jij de vriendelijke groeten aan je moeder ,ik hoop dat het goed met haar gaat.

tenormin
door tenormin - Nov 10, 2012 om 14:12
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Thea en zoekster, kom op nu zeg, twee volwassen mensen. Stop nu maar met dit gehakketak, is toch niet leuk, voor geen van de twee. Schrijf fijn bye bye en over en sluiten.

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 14:24
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 10 nov 2012, 14:12]Thea en zoekster, kom op nu zeg, twee volwassen mensen. Stop nu maar met dit gehakketak, is toch niet leuk, voor geen van de twee. Schrijf fijn bye bye en over en sluiten.

Ik heb haar net de groeten aan haar moeder gedaan dat zegt toch genoeg.

Ze geeft alleen geen uitleg over haar probleem je kan toch niet zomaar iets gaan schrijven als je het niet ervaren hebt.Je helpt een verhaal de wereld in en niemand die weet of je het zelf hebt mee gemaakt of het hebt van horen zeggen.Ik ben wel zo eerlijk dat als het mij de volgende keer niet zou bevallen dat ook zou schrijven, ik ben er echt geweest vandaar ook de foto van dat fijne hotel!
Maar je hebt helemaal gelijk, alleen is het zo dat ik het helemaal niet erg vindt om te schrijven zo heeft iedereen zijn beroep he! Ha Ha En dat is een boodschap met een dubbele betekenis.

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 14:26
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 10 nov 2012, 14:12]Thea en zoekster, kom op nu zeg, twee volwassen mensen. Stop nu maar met dit gehakketak, is toch niet leuk, voor geen van de twee. Schrijf fijn bye bye en over en sluiten.

Sorry ik vergeet je helemaal een fijn weekeind te wensen, ik hoop dat het bij jou beter weer is dan bij mij.Groetjes.

zoekster
door zoekster - Nov 10, 2012 om 14:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Misschien is Nunspeet ook wel wat voor Tenormin!

freya
door freya - Nov 10, 2012 om 14:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=thea1956 schreef op zaterdag 10 nov 2012, 14:24].... je kan toch niet zomaar iets gaan schrijven als je het niet ervaren hebt.
.....
Ja, dat is een tactiek die alle 'positieve posters' hanteren..... Gewoon schrijven dat je er niets van mag vinden, als je het niet zelf ervaren hebt (lees: er niet zelf ingetrapt bent).

Er zijn genoeg negatieve berichten op het internet te vinden, van mensen die er ingetrapt zijn en de verschillende consumentenprogramma's hebben vaak genoeg aandacht geschonken aan deze wanpraktijken, dus dat is reden genoeg 'om er iets van te vinden'.....

Freya

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 14:43
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=freya schreef op zaterdag 10 nov 2012, 14:34][quote=thea1956 schreef op zaterdag 10 nov 2012, 14:24].... je kan toch niet zomaar iets gaan schrijven als je het niet ervaren hebt.
.....
Ja, dat is een tactiek die alle 'positieve posters' hanteren..... Gewoon schrijven dat je er niets van mag vinden, als je het niet zelf ervaren hebt (lees: er niet zelf ingetrapt bent).

Er zijn genoeg negatieve berichten op het internet te vinden, van mensen die er ingetrapt zijn en de verschillende consumentenprogramma's hebben vaak genoeg aandacht geschonken aan deze wanpraktijken, dus dat is reden genoeg 'om er iets van te vinden'.....

Freya

Ja maar ik ben een positief mens!
Daar heb ik geen poster voor nodig. Er zijn nog al wat bedrijven die verkoop shows organiseren maar om ze dan klakkeloos over een kam te scheren is dom.
En als je daar dan het liefste de nare ervaringen uit haalt en de mensen die een goede ervaring hebben niet wil horen dat vind ik echt belachelijk.
Ik wordt aangevallen op een goede ervaring, dat schijnt niet te mogen ik ga echt niet mee huilen met de wolven in het bos als dat niet hoeft.Ik heb bij well fair geen agressieve benadering gehad!
Als dat wel het geval was ging ik dat echt niet goed praten.

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 14:48
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 10 nov 2012, 14:32]Misschien is Nunspeet ook wel wat voor Tenormin!

Lijkt me heel gezellig.Hoe meer zielen hoe meer vreugd !Als Tenormin de verkoopshow niet aan wil horen kunnen we zwemmen in het heerlijke zwembad van het hotel, een wandeling door de bossen maken of een fiets huren er is zat te verzinnen, je bent namelijk niet verplicht de verkoop show bij te wonen!

zoekster
door zoekster - Nov 10, 2012 om 14:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je schrijft dat kinderen die hun ouders waarschuwen voor dit soort reisjes, bang zijn dat de erfenis slinkt. Dat is kwalijk.
Je schrijft dat ouders bij hun kinderen onder de plak zitten, als ze luisteren naar goed advies. Dat is kwalijk.
Je had je gewoon bij je kletspraatje moeten houden over hoe fantastisch Nunspeet wel niet is, maar je vond het nodig ook nog even een sneer te geven naar kinderen die zorgzaam zijn voor hun ouders.

Maar thea, ik ga verder geen tijd meer aan je verdoen. Je zoekt het maar lekker uit daar in Nunspeet.
(misschien samen met tenormin?)

thea1956
door thea1956 - Nov 10, 2012 om 17:34
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 10 nov 2012, 14:59]Je schrijft dat kinderen die hun ouders waarschuwen voor dit soort reisjes, bang zijn dat de erfenis slinkt. Dat is kwalijk.
Je schrijft dat ouders bij hun kinderen onder de plak zitten, als ze luisteren naar goed advies. Dat is kwalijk.
Je had je gewoon bij je kletspraatje moeten houden over hoe fantastisch Nunspeet wel niet is, maar je vond het nodig ook nog even een sneer te geven naar kinderen die zorgzaam zijn voor hun ouders.

Maar thea, ik ga verder geen tijd meer aan je verdoen. Je zoekt het maar lekker uit daar in Nunspeet.
(misschien samen met tenormin?)

Hou nou toch op met je flauwekul.Ik heb al eerder geschreven dat die gene die de schoen past hem aan moet trekken.
En het is pas kwalijk dat kinderen onder het mom van een goed advies hun ouders de les gaan lezen.Je schrijft zelfs dat je het je moeder zou verbieden! Of ze jou kind is in plaats van anders om.

Ik ben altijd zorgzaam geweest naar mijn ouders toe maar daar versta ik heel iets anders onder, ze helpen met boodschappen doen. ziekenhuis bezoek,voor mijn vader ben ik mantelzorger geweest helaas zijn ze beiden overleden.En van mijn part kocht hij een stoel van 10.000 euro als hij er gelukkig mee was,prima het was zijn geld!
Het zou stom zijn geweest als hij hem had gekocht en niet voldoende geld had gehad.Maar gelukkig is zijn hoofd goed gebleven tot het einde toe, dus geen uitgave zonder cash.

Maar ik ben blij dat je geen tijd meer aan mij verdoet, die kan je beter aan je moeder besteden.
En als ik ga,ga ik weer samen met mijn dochter dan zal ik hier weer schrijven of het anders was dan de vorige twee keren.En inderdaad ik zoek het lekker zelf uit daar in Nunspeet zelfs of ik er wel of niet wat wil kopen.

bo
door bols - Jan 15, 2013 om 19:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Well Fair kun je rustig scharen onder het kopje oplichters. oudere mensen met mooie praatjes dure dingen aanpraten. Zelf spelen deze heren en dames mooi weer, maar het zijn gewoon ordinaire, laag bij de grond zijnde, gereformeerde oplichters uit Nunspeet.

ee
door eenweet - Mar 26, 2014 om 11:27
5 Antwoorden / 8 Vragen

ik ben de afgelopen twee dagen voor de eerste keer ook in nunspeet geweest; er zijn positieve en negatieve reacties;men moet het zelf ervaren welke dat zijn; vooropgesteld, men moet de folder steeds goed doorlezen; achteraf komt men toch tot de conclusie dat de folder niet steeds weergeeft wat de folder aangeeft; over het algemeen ben ik er positief over hetgeen wat men mij te bieden had; leuke tocht, goed hotel, goed diner en diverse lunches; de demonstratie was toch leerzaam, zowel over wat er te vertellen viel, de zorg aan zich, het zorgbed en de daarbij behorende verzorging,negatief vond ik de presentator teveel de eigen ik-vorm; negatief vond ik ook, dat er sprake was van een gezellige spellenavond, die er niet was; dan de reizen van Arriveer Reizen; er werd een prachtige reis naar Berlijn aangeboden, met verblijf in Hannover, Spreewald, Dresden, en Potsdam voor de prijs van € 560,= onder aftrek van 20% pasjeskorting,zodat uiteindelijk € 448,= pp all-in overbleef; voor een vijfdaagse reis; wat ik al meerdere keren heb ervaren ook bij andere organisaties is, dat niet het hele verhaal omtrent zo'n reis wordt verteld; men verteld steeds alsof men met twee personen is, die de reis boeken, over bijkomende kosten wordt niet gepraat ; zoals toeslag voor éénpersoonskamer, reserveringskosten, ik ben een persoon die dan zelf een rekensommetje maakt en weet wat hij dan moet betalen; volgens de aanbieder moest ik een veel hogere prijs betalen,blijkt achteraf volgens mijn mening,dat hij de prijs van een andere reis had genoteerd; verder het verblijf in Desden, volgens de folder optioneel dat betekent men doet mee of niet, meedoen kost extra geld, dat werd niet verteld, maar maakt het reisje wel duurder; zo wordt datgene wat er leuk was aan deze twee dagen toch minder aantrekkelijk gemaakt door onvolledige informaties