po
door ponton1600le Aug 16, 2010 om 19:58
Auto & vervoer

Autoalarm

Bij de auto van mijn schoonzoon is na het verwisselen van de accu het alrm in werking getreden en start niet meer. Vorige eigenaar is niet meer te traceren.
Het betreft een Renault Megane van 1999. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Bij voorbaat dank!

471 3 Rapporteer

poltol
door poltol - Aug 16, 2010 om 21:46
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Volgens mij moet u er een Renault garage bijhalen.
Doordat de spanning van de installatie is geweest wordt de sleutel niet meer herkend.
Of probeert u te starten met de reserve sleutel? Want het komt voor dat die [nog] niet geprogrammeerd zijn.
Die, sleutel[s] moeten nu weer opnieuw ingelezen worden.
Mogelijk dat @grindweg, de franse auto expert, nog een andere oplossing weet.
Maar een garage lijkt mij het beste.

Succes, poltol

genius
door genius - Aug 16, 2010 om 22:16
886 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk hier eens. Het schijnt een vaak voorkomend euvel te zijn.

Succes,

G.

po
door ponton1600le - Aug 17, 2010 om 10:05
40 Antwoorden / 11 Vragen

Hartelijk dank voor jullie reactie.
Heb het doorgestuurd naar mijn schoonzoon!
Laat weten hoe het is afgelopen!
Groetjes