l.
door l.h.koelewijn Oct 1, 2012 om 20:12
Auto & vervoer

Electronische fiets garantie

Is er na de garantie periode geen enkele aanspraak meer op garantie? Wij hebben Electrische fietsen gekocht na enkele maanden begaf de batterij het, ( deze viel in de garantie periode ) Nu na 2 1/2 jaar begeeft ook van de andere fiets de batterij het. ( garantie periode 2 jaar )

633 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 1, 2012 om 20:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo l.h.koelewijn,

Vreemde vraag .... is er ná de garantieperiode nog garantie?
Nee.
Voor accu's/batterijen is 2 jaar de normale periode.

Met vr.gr.

zwemmer
door zwemmer - Oct 1, 2012 om 20:34
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dit is naar ik vermoed een alternatieve manier om te zeggen dat je een reparatie niet kunt betalen?

dj
door djonwheels - Oct 11, 2012 om 06:16
4 Antwoorden / 1 Vragen

(fietsenmaker)

Watvoor merk fiets is het en welk model?
Veel fabrikanten claimen dat de accu minimaal 500 volledige ladingen kunnen hebben. (helemaal leeg/helemaal vol)

Afhankelijk van het merk en model van de fiets. Kan de fiets uitgelezen worden. Bij die uitlezing is ook te zien hoevaak de fiets aan de lader heeft gestaan. is dit minder dan 23% van de tijd. Dan kunt u het wel vergeten met welke vorm van coulance.

Wat ik vaak meemaak is dat fabrikanten een nieuwe accu omruilen voor de oude. kosteloos (of alleen verzendkosten) en dat de klant dan alleen de montage kosten moet betalen bij de fietsenmaker.