sp
door sparringa Oct 13, 2015 om 21:25
Auto & vervoer

Hermes, dure jas verloren een maand geleden

Eind augustus heb ik in de bus in eindhoven mijn jas kwijtgeraakt.
Ik heb toen gevraagt aan een andere busschafeur of hij contact kon leggen met de andere waar mn jas bij lag.
dat deed hij en mijn jas was gevonden.
De volgende dag ging ik terug naar Eindhoven en ben naar Hermes gegaan.
Hier gaven ze mij een briefje met een 088 nummer er op en tijden voor wanneer ze open zouden zijn op een ander station voor gevonden voorwerpen.

Ik heb dit 088 nummer gebeld maar het nummer zei dat het bedrijf verhuisd was>
Toen heb ik het adress opgezocht en dat was een Hermes bedrijf te zijn maar met een ander nummer op de site, namenlijk een nummer van Conexxion.
Dit nummer heb ik gebeld en toen is mij verteld nogmaals hetzelfde formulier in te vullen bij de Hermes website en 3 weken te wachten op antwoord.

Dit vond ik persoonlijk al niet kunnen maar ik liet het gaan.

Nu een dikke maand later heb ik nog niks.
Geen belletje, geen email, niks.

Terwijl ik heel duidelijk kon aangeven welke jas het was van welk merk, hoe lang, waar defecte waren ect.

Nu ga ik morgen opnieuw bellen maar ik krijg waarschijnlijk hetzelfde antwoord.

Iemand een idee?

530 3 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 13, 2015 om 21:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

KLIK HIER STAAT ook als vraag bij vraag en beantwoord.

to
door tondh - Oct 14, 2015 om 16:30
9 Antwoorden / 0 Vragen

Doe aangifte, zal vast door iemand meegenomen zijn of wat dan ook. Niks aan te doen heb het zelf ook al is gehad.

door 1953 - Oct 15, 2015 om 03:29
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tondh schreef op woensdag 14 okt 2015, 16:30]Doe aangifte, zal vast door iemand meegenomen zijn of wat dan ook. Niks aan te doen heb het zelf ook al is gehad.

Misschien wel op enig marktplaats, zoekertje, speurders, eBay of wat voor benaming dan ook te koop aangeboden of als de maat past voor eigen gebruik.

Ben bang dat u uw jas nimmer meer zult zien.

Heeft de bus toen een interne camera aan boord gehad, zodat de opgenomen beelden kunnen terug worden gezien v.w.b. wie de jas wel heeft meegenomen?