gw
door gwoutersen Jun 23, 2010 om 22:13
Auto & vervoer

IAK klantenservice

Het valt mij op dat als je een vraag heb bij IAK verzekeringen daar een keurig mailtje heen kan sturen, vervolgens direct een antwoordmailtje van terug krijgt met de mededeling "wij hebben uw bericht ontvangen en zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden. Na 3 weken en een herinneringsmailtje gestuurd te hebben, heb ik nog steeds niets gehoord. Natuurlijk kan je ook bellen, maar vermeld dan in het geheel geen e-mailadres. Mijn vraag was heel simpel: Ik rij als 71 jarige bestuurder nu de laatste jaren al 23 jaar schadevrij maar mijn bonus/malus trede blijf al enkele jaren op 20 staan. Is dit een foutje van u of lig dit aan mijn leeftijd? Nou dit is toch een normale vraag? Waarom dan geen antwoord? Ik denk dat ze mij direct zouden terug mailen als ik hen vroeg een paar extra auto's voor me te willen verzekeren, maar aan een simpele vraag waar niets aan te verdienen valt, daar schenkt men gewoon geen aandacht aan. Toch is dit kenmerkend voor een bedrijf dat slecht met zijn klanten omgaat. Zijn er meer mensen met zo'n rot ervaring? Graag wat reacties. Alvast bedankt

1544 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Lsk520
door Lsk520 - Jun 23, 2010 om 22:21
827 Antwoorden / 2 Vragen
0

Eeen bonus/malus trede van 20 is het maximale. Meer valt er niet te halen.
Heeft niets met leeftijd te maken en is geen foutje.

Zo, hoeft U niet meer op antwoord van Uw verz.mij te wachten.

gw
door gwoutersen - Jun 23, 2010 om 22:25
17 Antwoorden / 5 Vragen
0

Oke beste @tp, Dit gaat sneller dan IAK en weet nu tenminste waar ik aan toe bent.
Nogmaals veel dank.

Lsk520
door Lsk520 - Jun 23, 2010 om 22:26
827 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hoewel ik nu ergens lees dat trede 25 ook bestaat?
Ga voor het gemak maar uit van maximaal trede 20.

gw
door gwoutersen - Jun 23, 2010 om 22:31
17 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ja dat kan wel kloppen, m'n dochter staat bij een andere maatschappij op 24. Ik heb ook al in de voorwaarde gekeken maar bij IAK is dit nergens te vinden. Nogmaals slechte service dat ze op zo'n vraag gewoon geen reactie geven.

va
door vanderwerk - Jun 25, 2010 om 15:05
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou een andere verzekering nemen.
Inshared is goed en heeeel goedkoop.
Bemoeien zich

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer