1m
door 1margaretha Jan 30, 2011 om 14:17
Auto & vervoer

Media Markt te bereiken ?

Mijn dochter is onderweg naar de Media Markt. Haar trein is verlaat en ik probeer op 200 km afstand de afhalers te bereiken door de Media markt te vragen even bij de ingang van de winkel te
kijken zodat de mensen weten dat mijn dochter verlaat is.
Ik hang nu 20 !!! minuten aan de telefoon en ik ben al 3 x verbroken. Mediamarkt is dus gewoon niet bereikbaar. Dat geeft me te denken. Wat een slechte service dat er niet 1 iemand de telefoon kan opnemen. Dat het druk is is m.i. geen exuus voor onbeleefdheid.

4250 43 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......door de Media markt te vragen even bij de ingang van de winkel te
kijken zodat de mensen weten dat mijn dochter verlaat is......

Nou ja zeg, daar is het personeel van MM niet voor. Daarvoor zijn mobieltjes zo handig.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn dochter is onderweg naar de Media Markt. Haar trein is verlaat en ik probeer op 200 km afstand de afhalers te bereiken door de Media markt te vragen even bij de ingang van de winkel te
kijken zodat de mensen weten dat mijn dochter verlaat is.

De mediamarkt is geen kinderspeelplaats, heeft een afhaler geen gsm.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 30 jan 2011, 14:30: .......door de Media markt te vragen even bij de ingang van de winkel te
kijken zodat de mensen weten dat mijn dochter verlaat is......

Nou ja zeg, daar is het personeel van MM niet voor. Daarvoor zijn mobieltjes zo handig.

Nee, daar is de Media Markt niet voor .....
wel om mobieltjes te verkopen toch ???????????????

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

ron530 schreef op zondag 30 jan 2011, 14:32: Mijn dochter is onderweg naar de Media Markt. Haar trein is verlaat en ik probeer op 200 km afstand de afhalers te bereiken door de Media markt te vragen even bij de ingang van de winkel te
kijken zodat de mensen weten dat mijn dochter verlaat is.

De mediamarkt is geen kinderspeelplaats, heeft een afhaler geen gsm.

Beleefdheid is ver te zoeken.
En de telefoon opnemen want dat is de klacht hoort ook niet tot de taken van het personeel ?
Heb uiteindelijk na 3 kwartier maar opgehangen en adviseer mijn dochter om maar naar een andere winkel te gaan waar ze de telefoon wel opnemen !!

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

......en adviseer mijn dochter om maar naar een andere winkel te gaan ......

Ze heeft geen mobiel toch anders had ze zelf even contact op kunnen nemen met haar afhalers.

Of ze nou wel of niet de telefoon op nemen, is in dit geval niet relevant, want ze zijn geen boodschappenjongens.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 30 jan 2011, 14:46: ......en adviseer mijn dochter om maar naar een andere winkel te gaan ......

Ze heeft geen mobiel toch anders had ze zelf even contact op kunnen nemen met haar afhalers.

Of ze nou wel of niet de telefoon op nemen, is in dit geval niet relevant, want ze zijn geen boodschappenjongens.

Zeg heb je aandelen of zo ?
Hoe zo is het niet rellevant dat een winkel de telefoon opneemt en zijn ze na dat ze de telefoon hebben opgenomen niet echt bereid om even naar de ingang te lopen alwaar ze mensen kunnen opvangen die een computer van €800,= gaan betalen ?
Kom op zeg !!!

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

........Zeg heb je aandelen of zo ?.......

Ja, ik ben groot aandeelhouder.

.......Hoe zo is het niet rellevant dat een winkel de telefoon opneemt.......

Wel lezen wat ik schreef: in dit geval niet relevant! Ik zal je even hun antwoord geven voor het geval er wel was opgenomen: sorry mevrouw, daar zijn we niet voor.

Sowieso begrijp ik dit gedoe helemaal niet! Niemand heeft een mobieltje???

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beleefdheid is ver te zoeken.
En de telefoon opnemen want dat is de klacht hoort ook niet tot de taken van het personeel ?
Heb uiteindelijk na 3 kwartier maar opgehangen en adviseer mijn dochter om maar naar een andere winkel te gaan waar ze de telefoon wel opnemen !!

De mensen/klanten in de zaak gaan voor. Dus als het druk is in de winkel pakken ze de telefoon niet op. Bovendien het is zondag, ik vraag me af of ze wel personeel hebben voor de telefoon. Meestal is het gewoon de winkel open op zondag, maar geen telefonische bereikbaarheid.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

@1margaretha, slecht geslapen of zo, ik bel toch ook niet naar de supermarkt dat ik wat later kom. Kan het zijn dat dochterlief net haar eerste mobieltje gaat kopen en nog geen 16 is?

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Margeretha, zoals inmiddels bekend mag zijn is dit de laatste dag van de aktie 19% BTW Korting bij de MM. Dan heb je natuurlijk kans dat half of 3/4 nederland op de vrije zondag "voordeel" gaan halen, ze zijn immmers niet gek. Dan heb je ook kans dat alle verkopend personeel bezig is met waar ze voor aangenomen zijn, te weten verkopen. En dan is de kans ook behoorlijk groot dat de telefoon niet snel aangenomen wordt. En als dan de reden van het telefoontje wordt gehoord, kan ik mij voorstellen dat ze het daar te druk voor hebben. Wat u vraagt heeft niets met service te maken, maar met redelijkheid van kunnen.

Groet, MG.

P.S. Ik heb geen aandelen van de MM en werk er oook niet.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Margaretha, hoe verzin je het.
Dit meen je toch niet serieus he?????

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen getty geeft een antwoord waar je wat mee kan.
Hoevaak sta ik zelf niet in een winkel waar ze de telefoon wel opnemen. 0 ook irri maar goed )
Nee mijn dochter is in het bezit van een mobiel maar krijgt geen contact. afhalers 74 en 76 oud zijn waarschijnlijk mobiel vergeten mee te nemen.
Kleine moeite toch om ze even te waarschuwen en dáár gaat het om !
Maar antwoorders hebben dus ook weinig met een kleine moeite doen......voor iemand.
Zielig....

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind maar persoon hier zielig.

En ja ik werk bij MM en heb ook aandelen :-)

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik op zaterdagmiddag de Albert Heijn ( mijn dochter heeft daar een bijbaantje)
probeer te bellen of ik misschien heel even mijn dochter kan spreken wordt er ook in 9 van de 10 gevallen de telefoon niet opgenomen i.v.m. de drukte.
Ik heb hier alle begrip voor, iedereen heeft maar 2 handen toch?
gr. renate

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Margaretha, quote: "Hoevaak sta ik zelf niet in een winkel waar ze de telefoon wel opnemen. 0 ook irri maar goed )". Je geeft nu zelf aan dat als je zelf op een telefoontje van een ander moet wachten, dit ook irri vind. Een ander hoeft het dus niet irri te vinden dat jij belt.

Maar voor deze TS geld weer hetzelfde als wat eerder geschreven is: je krijgt hier een antwoord op je vraag en als dat antwoord niet is wat je wil horen, deugt het niet.

Groet, MG.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dan iedereen een rode duim geven, echt kinderachtig.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

En daarom gaan zaken failliet, totaal geen klantvriendelijkheid of service meer.
En nog erger... gezien de reactie's vindt iedereen dat nog gewoon ook.
Maar het probleem is inmiddels opgelost dus verdere voortgang overbodig.
Bedenk wel... Ook u kan in een situatie komen dat je afhankelijk wordt van de mogelijkheden die openstaan. In dit geval een kleine moeite maar zoals hier boven omschreven is het schijnbaar niet de taak van verkopend personeel. Gek ik heb in verschillende winkels gewerkt en dáár hoorde het wel degelijk tot mijn taken pakket. Sterker Telefoon ging voor al aanwezige klanten. Ik persoonlijk zoek voortaan een andere winkel.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

1margaretha

Na It's komt binnenkort vanzelf MM aan de beurt, dus je hebt alleen maar voordeel, nu je elders hebt gekocht.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga je daar toch solliciteren als vrijwillige telefoniste.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

margaretha, quote: "Sterker Telefoon ging voor al aanwezige klanten". Dan ben ik blij dat ik nooit in die winkel(s) ben geweest.
Ik heb ook een fors aantal jaren winkel/verkoopervaring en mij is geleerd dat de klant in de winkel voorgaat en correct geholpen dient te worden. Al het druk was en de telefoon ging, nam ik deze pas op met de toestemming van de klant die ik hielp, of liet hem gaan. Als het stil/rustig was, is het normaal dat de telefoon ook snel en correct wordt opgenomen, maar waar niet is verliest de keizer zijn recht. Een rustige dag verder ................

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......Sterker Telefoon ging voor al aanwezige klanten.......

Mooie boel! Ik zie dat inderdaad vaker gebeuren, vraag me dan altijd af waarom men mensen aan de telefoon voorrang geeft! Dat vind ik zeker niet klant vriendelijk!

Als dat bij mij gebeurt, vertrek ik in ieder geval.

Als ze dat bij MM doen, komen in de winkel aanwezige klanten NOOIT aan de beurt. Dan gaat MM zeker failliet, niet door, zoals read schrijft, door het niet beantwoorden van de telefoon!

Eens kijken hoe lang read blijft wachten tot hij als klant eens aan de beurt is.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op zondag 30 jan 2011, 15:35: 1margaretha

Na It's komt binnenkort vanzelf MM aan de beurt, dus je hebt alleen maar voordeel, nu je elders hebt gekocht.

ReadAC.

Zo is dat ReadAC alleen ik heb niets gekocht maar mijn dochter.
Hopelijk krijgt ze er geen spijt van......
Ikzelf zoek in het vervolg een andere winkel waar je nog wel service/garantie krijgt en daarvoor geen extra garantie hoeft bij te kopen. Bij mm en itss e.d. grote zaken houd service op bij de deur na aankoop. Eerst alle kleine zelfstandigen vernietigen..... Nu zijn ze zelf aan de beurt. Spijtig voor alle ontslagen mensen maar ik gun het de zaken ( lees: zakken vullers over andermans rug ) van harte. Welke verkoper/ster weet tegenwoordig nog wat ze verkopen ? Al die schreeuwers hier boven snappen volgens mij niet waar het in het leven om gaat....

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

En deze hetze omdat mediamarkt geen personeel heeft om buiten de wacht te houden en bezoekers te waarschuwen dat het gevolg wat later komt. Als ik op bij een kameraad op visite ga maar het wordt later bel ik toch ook niet zijn buren?. Margaretha je bent verkeerd bezig, en waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

ron, kennelijk lijdt TS aan tunnelvisie.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ron,

Ik hoef geen prive -Emails te ontvangen.
Discussie is alang gesloten. Als je nog verder wilt zeuren over het onvermogen van winkeliers klein of groot omtrent hun klantvriendelijkheid en een te nemen kleine moeite
zet dan zelf een nieuwe vraag.
Het mooie is dat mijn dochter zelf in een winkel werkt waar het elke dag stampend druk is
en ze in die winkel schijnbaar nog wel weten wat klantvriendelijkheid is.
Ondertussen zit zij alang haar nieuwe computer gekocht bij MM uit te proberen dus......

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

1margaretha , jij zeurt zelf het hardst van allemaal.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat verwacht je van een winkel zoals mm.hier op deze site is er al veel over gezegd.En de telefoon niet opnemen waarschijnlijk horen ze niet eens dat er een telefoon overgaat zoveel herrie in de winkel.Ga er niet meer heen voor de koopjes ergens anders misschien iets duurder maar dan word de telefoon wel opgenomen.En krijg je antwoord op je vragen.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

......en ze in die winkel schijnbaar nog wel weten wat klantvriendelijkheid is......

Wel, als jij het klantvriendelijk noemt de winkelende klant te laten wachten omdat eerst alle telefoontjes beantwoord moeten worden, vind ik je redenatie van klantvriendelijkheid toch erg kronkelig!

En waarom bij MM een p.c. gekocht en niet bij een kleine zelfstandige? Juist ja: vanwege een aantrekkelijke prijs! Met 2 maten meten, noemt men dat!

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet dus als je TS als klant wil hebben de volgende dingen doen: de goedkoopste zijn, altijd de telefoon binnen drie keer overgaan opnemen, direct doen wat ze vragen, ondanks dat dit niets met de winkel dan wel verkoop te maken heeft, bij voorkeur een 0800 nummer, de klanten met het geld in hun knip laten wachten want de telefoon is belangrijker, alles in huis hebben, bijzonder klantvriendelijk zijn, gratis bezorgen enz. Stel nu even (in Utopia) dat een winkel als omschreven zou kunnen bestaan, hoelang zou deze dan bestaan?

Quote: "Ondertussen zit zij alang haar nieuwe computer gekocht bij MM uit te proberen dus......". Ik hoop niet dat je ooit problemen krijgt met deze pc, want dan hebben wij weer een topic hier ..................

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Bij It's was er sprake van een expliciet bedrijfsbeleid om de telefoon tijdens de winkeluren NIET op te nemen (richtlijn van het hoofdkantoor). Wellicht zijn ze mede door dit achtelijke beleid nu vrijwel failliet.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op zondag 30 jan 2011, 17:19: @@@

Bij It's was er sprake van een expliciet bedrijfsbeleid om de telefoon tijdens de winkeluren NIET op te nemen (richtlijn van het hoofdkantoor). Wellicht zijn ze mede door dit achtelijke beleid nu vrijwel failliet.

ReadAC.

Ha, geloof je het zelf? Mag ik even lachen?

De klant in de winkel behoort voorrang te krijgen op de beller (die overigens 9 van de 10 x alleen een prijsje wil weten!), zo simpel is dat.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 17:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zult zo'n klanten hebben zeg.
Als u zelf niet op uw dochter kan passen dan huur een personal begeleider in.
Of kom eerder uit je nest en ga met je dochter mee.

Wel voor de laagste prijs willen gaan en dan nog service eisen ook wat niet eens service is om voor kinder oppas te moeten spelen.

Betaal wat meer bij een lokale kleine ondernemer die weet wat ie verkoopt dan krijgt u ook nog service.
Och nee dat vergeet ik dan moet u meer betalen he.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

zeg quantas we houden het hier wel een beetje netjes he , let aub een beetje op je taalgebruik.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja we houden het netjes maar dat zo'n vraag hier nog gesteld durft te worden.

Ik nomineer deze vraag per direct voor de KOUDE DOUCHE voor heel 2011

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

quantas jij maakt je toch echt veel te druk hierover , dat doe je ook in de discussie over de legitimatie van de arbo arts.
Margaretha stelt hier geen vragen meer , geloof dat maar van mij.
Gewoon de humor ervan in blijven zien.
gr. Renate

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 19:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Service is tegenwoordig heel weinig te vinden geld is nu en vroeger het belangrijkste. Als de klant afhaakt komt er wel weer een ander die dan zelf maar moet ervaren wat de service betekent

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Flauw van MM om niet even met een spandoek buiten te gaan staan.
Ik was vandaag bij de MM en het was DRUK.
Vraag me af hoe TS het zich voorstelde dat ze dat moesten doen.
Iedereen aanhouden en vragen?
Ik zou zeggen ga lekker naar een andere winkel, MM zal jou niet missen.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 22:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op zondag 30 jan 2011, 15:35: 1margaretha

Na It's komt binnenkort vanzelf MM aan de beurt, dus je hebt alleen maar voordeel, nu je elders hebt gekocht.

ReadAC.

Dacht je dat?
MM is effe iets groter en biedt een veel groter assortiment aan. Of heb jij bij It's DVD's, CD's enz gezien?
Het kleine assortiment en de arrogantie heeft It's de das omgedaan.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

tp schreef op zondag 30 jan 2011, 22:02:
read schreef op zondag 30 jan 2011, 15:35: 1margaretha

Na It's komt binnenkort vanzelf MM aan de beurt, dus je hebt alleen maar voordeel, nu je elders hebt gekocht.

ReadAC.

Lijkj me sterk volgens mij zijn alle zaken van MM zelfstandige ondernemers.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2013 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen die hier tracht het op te nemen voor de MM of andere winkels die hun bellende klanten een uur lang letterlijk en figuurlijk aan het lijntje houden zijn echt knetter gek. Een bellende klant is net zo belangrijk als een klant in de winkel, zorg er gewoon voor dat je iedereen de aandacht geeft die hij verdient. Als je de telefoon niet gaat opnemen, moet je die service niet aanbieden. Hoe hard je ook probeert dit goed te praten, dat is onmogelijk. Zeker een zaak als de MediaMarkt zou dit gewoon goed moeten regelen. En snap als je blieft dat het er hier natuurlijk niet om gaat waarom iemand belt. Ik ben opzoek naar de ingang van de MediaMarkt in Utrecht op zondag... ook nog zo iets waar ik me over erger. Ik zou graag ergens anders heen gaan, maar ik moet nou eenmaal op zondag een SD kaart hebben!

ve
door verwijderd - Feb 17, 2013 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

henk79 schreef op zondag 17 feb 2013, 12:56: Ik ben opzoek naar de ingang van de MediaMarkt in Utrecht op zondag... ook nog zo iets waar ik me over erger. Ik zou graag ergens anders heen gaan, maar ik moet nou eenmaal op zondag een SD kaart hebben!
Wat een drama. Daar zou ik ook een twee jaar oud topic voor uit de mottenballen halen.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2013 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

henk79 schreef op zondag 17 feb 2013, 12:56: Ik ben opzoek naar de ingang van de MediaMarkt in Utrecht op zondag... ook nog zo iets waar ik me over erger. Ik zou graag ergens anders heen gaan, maar ik moet nou eenmaal op zondag een SD kaart hebben!

Die ligt vlak naast het ballenbad waar ze dochters opvangen die verlaat zijn.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2013 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

quantas schreef op zondag 30 jan 2011, 17:56: Ja we houden het netjes maar dat zo'n vraag hier nog gesteld durft te worden.

Ik nomineer deze vraag per direct voor de KOUDE DOUCHE voor heel 2011