wo
door wonnie22 Feb 6, 2015 om 14:40
Auto & vervoer

Niet online geld terugvragen

Bi EBS is het niet mogenlijk je geld online terug te vragen als je vergeten bent uit te checken. Je kunt een formulier uitprinten dit invullen maar.....je moet weer een afdruk van je transacties ook uitprinten en meesturen op de bus doen dus en hopen dat je niks fout hebt ingevuld want dan krijg je hem weer terug of ze annuleren het. Ik heb een klacht over de chauffeur maar ach dat moet je wel online doen. Ik heb dat formulier opgehaald want ik heb geen printer maak een fout en shit kan morgen weer een nieuwe ophalen en mijn transacties ook laten uitprinten door EBS. Tegenwoordig alles online behalve je geld terug door ontmoedigingsbeleid te voeren. Mag dit zomaar?

679 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2015 om 14:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo wonnie22,

Helaas, ja, dat mag zomaar.
Er wordt steeds minder rekening gehouden met mensen die niet 'gecomputeriseerd' zijn. Slechte zaak.

Met vr.gr.

jantje7
door jantje7 - Feb 6, 2015 om 15:10
1459 Antwoorden / 23 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 6 feb 2015, 14:43]Hallo wonnie22,

Helaas, ja, dat mag zomaar.
Er wordt steeds minder rekening gehouden met mensen die niet 'gecomputeriseerd' zijn. Slechte zaak.

Met vr.gr.

Niet heel de vraag gelezen? Moet juist met een papieren aanvraagformulier.....

wo
door wonnie22 - Feb 6, 2015 om 15:12
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb wel een computer maar ik bedoel alles gaat tegenwoordig online vind ik prima maar alleen je geld terug vragen dat moet dus op papier en opsturen met de print van de reis, Hoop dat ik het duidelijk schrijf. Had makkelijker gekund als je dat direkt online kan doen dit is romslomp om mensen te ontmoedigen hun geld terug te halen.

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2015 om 16:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@jantje7,

Was even niet bij de les. ;-)

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 6, 2015 om 19:42
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hetzelfde heb je bij de NS ook, digitaal kun je geen klacht indienen. Laat staan dat je makkelijk met ze online in contact kunt komen.
Zelfs bravoure maken op eigen hun forum heeft geen enkele zin (als ze dat nog niet offline gehaald hebben).

Dat is anno nu de klantvriendelijkheid van de meeste bedrijven. Het is maar goed dat de NS 100 procent van de staat is anders was het binnen no-time failliet geweest.

diumenge
door diumenge - Feb 6, 2015 om 19:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Belachelijk dat dat niet online kan inderdaad, kan ook niets anders bedenken dat het een ontmoedigingsbeleid is.

di
door diemenees - Feb 7, 2015 om 10:35
196 Antwoorden / 15 Vragen
0

Zoals te verwachten was heeft LID weer alleen wat te schimpen-hij is blijkbaar niet goed genoeg on wat te bedenken op het NS forum, dat er nog steeds is en volop werkt.
Uitleg over deze kwestie: het is om fraude tegen te gaan. Wat is het geval; in de opzet van dat hele sjipkaartgedoe kunnen bedrijven NOOIT in elkaars keuken kijken. Dus als je al dan niet bewust ''vergeet'' uit te sjekken als je de bus van Hoorn pakt naar AMS en claimt op Edam te zijn uitgestapt, terwijl je stiekum doorreed tot AMS en daar op de GVB-metro stapte: dan kunnen zij dit nu zo controleren. Wat overigens weer aantoont dat het stukken beter zou zijn als een centrale organisatie al dit soort claims zou behandelen.
Bij NS (maar beperkt tot 3x in het jaar) is het makkelijk zat een veel kortere rit als gemaakt met ''vergeten'' uitsjek te herstellen. EBS zit nu eenmaal in zeer zware financiele nood omdat ze veel te laag hebben ingeschreven om de NL markt te veroveren. En juist bij EBS zitten veel ritten al boven die 4 eur grens die sowieso eraf gaat.

wo
door wonnie22 - Feb 7, 2015 om 11:51
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit was een ritje binnen Purmerend had de verkeerde bus die niet verder reed werd ineens hectisch met uitstappen en moest rennen naar de juiste bus om weer een paar haltes verder te komen dus ritprijs was laag. Zou fijn zijn als er check automaat op busstation zou zijn. Had ik een strippenkaart gehad no problems gewoon overstappen. Maandag weer terug naar EBS nieuw formulier halen vragen of ze de transactie uitprinten weer invullen in een envelop op de bus en hopen dat het goed is en anders weer retour en binnen 2 maanden kun je indienen anders weg geld. Openbaar vervoer nee maar helaas niet anders heb geen auto.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 8, 2015 om 06:03
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=diemenees schreef op zaterdag 7 feb 2015, 10:35]hij is blijkbaar niet goed genoeg on wat te bedenken op het NS forum
Welles! Maar na 3 berichtjes krijg ik standaard mail van een moderator waarom ik zo negatief ben over de NS, terwijl ik enkel feiten benoem. *mompelt iets met retorisch en kijkt daarbij heel onschuldig*

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer