Onverantwoordelijkheid ANWB
Hoe bureaucratisch en onverantwoordelijk kan een organisatie als de
ANWB zijn? Ik sta met m'n auto op50meter(!)afstand van het bord "einde
bebouwde kom" en sta dus inderdaad nog in mijn eigen woonplaats, waar
ik geen lidmaatschap voor heb afgesloten (heb een basis abonnement).
Het vriest en ik sta met een klein kind in een auto die absoluut niet
meer kan rijden en bel dus de ANWB. Voor 80 euro extra zijn ze bereid
iemand te sturen, maar ik kan natuurlijk ook mijn auto 50 meter
verderop duwen en dan nogmaals bellen. Dat ik dan met baby achterin een
druk kruispunt met stoplichten eerst moet oversteken...
Het lukte helaas niet m'n abonnement telefonisch op te zeggen! Iemand ook van deze leuke ANWB-ervaringen?
Dikkemick,
Alvast excuses dat ik het zo ga uitdrukken, maar de ANWB is zo wel duidelijk. Na jouw komt er iemand anders en die staat 80m binnen de bebouwde kom. Helaas ook voor hem/haar 80Euro extra. Regels zijn regels dat weet jij ook.
Een andere oplossing:
Je had ook een vriend of familie kunnen bellen die je 50m verder had kunnen slepen. En daarna de ANWB bellen dat sta jij in je recht omdat je dan net voorbij de bebouwde kom bent.
Groeten Urtmans
Misschien ben ik zelf niet helemaal duidelijk geweest. Het gaat mij niet om de stelling "regel is regel" (hoewel ik denk dat regels er zijn om soepel mee om te kunnen gaan...), maar om de suggestie van een medewerkster van de ANWB om m'n auto over een kruispunt te duwen! Uiterst onverantwoordelijk!!!
Tja, verantwoordelijkheid van de ANWB, ik zou zeggen het is uw eigen verantwoordelijkheid!!!! U belt de ANWB terwijl u in de bebouwde kom van UW woonplaats staat, dan kunt u verwachten dat een melige telefoniste zegt, duw uw voortuig even over het kruispunt en bel dan nogmaals. Ook als u "aan het zeuren" bent geweest kan ik me voorstellen dat u zo'n antwoord krijgt. Sorry hoor maar ik vind het toch echt UW verantwoordelijkheid!
Ik vind het een hele goede suggestie van de medewerkster van de ANWB. Scheelt u een hoop geld en u wordt toch geholpen. Ze had ook alleen kunnen zeggen van ter plaatse lid worden en betalen anders komen we niet. Hier is duidelijk nagedacht over een oplossing die u kon helpen.
Vladja
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer