rc
door rcdeursen Aug 13, 2010 om 15:58
Auto & vervoer

Parkeren Schiphol (goedkoop)

Ga niet in zee met Park & Fly - Oosteinderweg 243 te Aalsmeer. Ze laten je, bij terugkomst, rustig een 1 uur of meer wachten. Ook al is het min 3 gr! Ze weten zelf niet of mensen wel/niet zijn opgehaald. Slechte organisatie, alleen bezig met geld verdienen. Er wordt geadverteerd, dat de auto binnen staat. Dus niet... kreeg een hele vuile auto terug. Klacht ingediend, zou bericht terug krijgen. Nooit meer iets van gehoord!!!

Roekie.

880 8 Rapporteer

nb
door nbw - Aug 14, 2010 om 02:17
521 Antwoorden / 24 Vragen

Hoi hoi marktwerking bij schiphol om je auto daar kwijt te raken. Schiphol rekent excessieve tarieven als je wilt parkeren. En dan kopen/huren ondernemers braak terrein nabij Schiphol en vervoeren autobezitters per saldo veel goedkoper naar de uiltieme plek. En dan ook nog klagen dat het allemaal niet zo perfect is als gedacht. Dat is je straf voor gebruik maken van marktwerking. En klagen is zinloos want de gehele economie is marktwerking. Had ik maar een half miljoen euro en kon ik maar een weilandje nabij schiphol kopen met 2000 betalende consumenten pd voor de helft van schiphol en met gratis vervoer naar het vertrekpunt. Echter daarvoor heb ik echte mensen in dienst te nemen die niet te veel kosten waardoor ik echt mijn investering 3x terugverdien. En voor de klachten en zeurders huur ik een callcentra. En de overheid is dolgelukkig want er zijn tig van banen bijgekomen.

Je kunt alleen je gelijk halen via een rechter.

invalide
door invalide - Aug 14, 2010 om 10:43
787 Antwoorden / 5 Vragen

Zet je familie af, ga naar gratis stad in regio en neem 1 treinkaartje vanaf dit station.
Zo zit je goedkoopste vlak bij Schiphol maar kost natuurlijk meer dan 1 uur.
Dus gratis parkeren en slechts 2 kaartjes enkele reis is mogelijk.

Verder kun je ook een auto plaatselijk huren en daar op schiphol inleveren als je bij Hertz of zou huren.
Dus heen en terug huren en geen parkeerkosten als je langer ging.

genius
door genius - Aug 14, 2010 om 11:44
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote]Verder kun je ook een auto plaatselijk huren en daar op schiphol inleveren als je bij Hertz of zou huren.
Dus heen en terug huren en geen parkeerkosten als je langer ging.Ben benieuwd of dat een goedkopere oplossing is!

me
door meintje_1 - Aug 14, 2010 om 17:53
7 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb een hele andere ervaring met Park & Fly. Bij vertrek {5 min gewacht} zette de chauffeur de bagage netjes over vanuit mijn auto in de bus en bij terugkomst stond de bus al te wachten. Mijn auto stond binnen in een grote hal en wederom zette de chauffeur de bagage over en kon ik weg rijden. Je kunt trouwens kiezen voor binnen of buiten, binnen kost iets meer. Zeg er wel bij dat dit niet in de zomer was, maar in Oktober dus minder druk neem ik aan.

jr
door jr janssen - Feb 24, 2012 om 17:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Over het algemeen zal het afhangen van de drukte, met de zomermaanden is het vaak gekkenhuis. Er zijn wel betere en goedkopere alternatieven van parkeren Schiphol, veel vergelijkingssites kunnen je hiermee helpen. Dit is een goede als referentie.

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2012 om 18:34
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Is het niet verstandiger om een vergelijking te maken tussen de kosten en de voordelen van een taxi rit, al of niet gecombineerd, en de parkeerkosten. En dan meetellen dat als je doodmoe uit het vliegtuig komt je "fit" achter het stuur moet zitten om jezelf en je gezin weer veilig thuis te krijgen. Of laat iemand je met jouw eigen auto naar schiphol brengen en deze bij zich houden (veilig dus) en weer afhalen.

jo
door jorisw - Feb 24, 2012 om 20:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 24 feb 2012, 18:34]Is het niet verstandiger om een vergelijking te maken tussen de kosten en de voordelen van een taxi rit, al of niet gecombineerd, en de parkeerkosten. En dan meetellen dat als je doodmoe uit het vliegtuig komt je "fit" achter het stuur moet zitten om jezelf en je gezin weer veilig thuis te krijgen. Of laat iemand je met jouw eigen auto naar schiphol brengen en deze bij zich houden (veilig dus) en weer afhalen.

Doodmoe uit het vliegtuig? Ben jij die persoon die constant heen en weer loopt? ;-)

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2012 om 20:43
11590 Antwoorden / 51 Vragen

jorisw,

als jij met tijdsverschil mee 12 tot 24 uur gereisd hebt en je stapt achter het stuur, ben je dan fit?