we
door westra183 Dec 7, 2013 om 02:19
Auto & vervoer

Service

Ben langsgegaan met losse uitlaat hebben ze vast gezet met ijzer draadje sturen nu rekening van 32, 91 heefd nét beurt gehad van 1700 euro slechte service

1151 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 7, 2013 om 11:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Was die beurt bij dezelfde garage? En dat is nogal een beurt van € 1.700,00.

de eelco
door de eelco - Dec 7, 2013 om 16:42
607 Antwoorden / 92 Vragen

ik zou zeggen ,ga er nooit meer heen want dat is toch van de gekken dat je een beurt laat doen met de kosten van 1700 euro en ze dat niet hebben gezien/opgelost..
een nieuwe ophang rubber kost niet zoveel en gaat vele male langer mee dan een ijzerdraadje..
om welk garage gaat het..

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2013 om 16:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Inderdaad peperdure beurt en wonderlijk dat ze een ijzerdraadje ipv een rubber hebben gebruikt. Het klopt dat een ijzerdraadje snel kan breken dus ik zou dat wel goed laten oplossen en niet voor een extra bedrag. Dit lijkt me houtje touwtje werk. Hebben ze de kosten van die beurt gespecificeerd?

valerius-2
door valerius-2 - Dec 7, 2013 om 19:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Een BOVAG garage of een prutser/ Dat laatste zou het wel eens kunnen zijn/

we
door westra183 - Dec 8, 2013 om 00:02
6 Antwoorden / 3 Vragen

Heb mijn verhaal aangevuld zie site

aurora1
door aurora1 - Dec 8, 2013 om 00:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waar dan?

we
door westra183 - Dec 8, 2013 om 01:10
6 Antwoorden / 3 Vragen

Nogmaals dan auto is nieuw gekocht bij Peugeot dealer hylkema in drachten al 8 jaar daar in onderhoud laatste beurt nieuwe banden koppaking vind snel voor 60000 km remschijven zat roest op mocht niet volgens mij kon dat wel verholpen worden met een brillo sponsje setje ruitewisers enz .demper moet vervangen worden omdat metal beugeldje los gelaten heefd van de demper. Demper zelf had nog wel meegekund voor eenntijd zeker winter kijk nu toch maar naar een andere garage uit garage is geen bovag deelnemer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 8, 2013 om 06:50
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dealers willen graag een auto nieuw houden, dat is nu eenmaal prijzig en bovenal overbodig.

Aankomende keuring hoef ik eens niet 4 euro te betalen voor het plakken van de uitlaat net als afgelopen 5 jaar, wat een boefje is het toch ook eerst 20 euro verdienen dan pas vervangen ;-)

re
door retsok - Dec 8, 2013 om 11:11
31 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=westra183 schreef op zondag 8 dec 2013, 01:10]Nogmaals dan auto is nieuw gekocht bij Peugeot dealer hylkema in drachten al 8 jaar daar in onderhoud laatste beurt nieuwe banden koppaking vind snel voor 60000 km remschijven zat roest op mocht niet volgens mij kon dat wel verholpen worden met een brillo sponsje setje ruitewisers enz .demper moet vervangen worden omdat metal beugeldje los gelaten heefd van de demper. Demper zelf had nog wel meegekund voor eenntijd zeker winter kijk nu toch maar naar een andere garage uit garage is geen bovag deelnemer

Toch raar dat volgens u een heleboel dingen zo opgelost hadden kunnen worden. Had dat dan gedaan. Je bent niet verplicht om de reparaties uit te laten voeren. Wees eens wat kritischer vooraf in plaats van wilde beschuldigingen achteraf. Nu vindt u ze een oplichter, maar wel heeft u toestemming gegeven voor reparaties. Niet zeuren als achteraf de rekening te hoog voor uw portemonnee is.
1700,- voor nieuwe banden, nieuwe koppakking, koelvloeistof, olie, filters, uitlaatdemper, nieuwe remschijven, remblokken. Kweenie hoor, maar dat lijkt mij een redelijke prijs inclusief keuring en montage.

we
door westra183 - Dec 8, 2013 om 13:35
6 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=retsok schreef op zondag 8 dec 2013, 11:11][quote=westra183 schreef op zondag 8 dec 2013, 01:10]Nogmaals dan auto is nieuw gekocht bij Peugeot dealer hylkema in drachten al 8 jaar daar in onderhoud laatste beurt nieuwe banden koppaking vind snel voor 60000 km remschijven zat roest op mocht niet volgens mij kon dat wel verholpen worden met een brillo sponsje setje ruitewisers enz .demper moet vervangen worden omdat metal beugeldje los gelaten heefd van de demper. Demper zelf had nog wel meegekund voor eenntijd zeker winter kijk nu toch maar naar een andere garage uit garage is geen bovag deelnemer

Toch raar dat volgens u een heleboel dingen zo opgelost hadden kunnen worden. Had dat dan gedaan. Je bent niet verplicht om de reparaties uit te laten voeren. Wees eens wat kritischer vooraf in plaats van wilde beschuldigingen achteraf. Nu vindt u ze een oplichter, maar wel heeft u toestemming gegeven voor reparaties. Niet zeuren als achteraf de rekening te hoog voor uw portemonnee is.
1700,- voor nieuwe banden, nieuwe koppakking, koelvloeistof, olie, filters, uitlaatdemper, nieuwe remschijven, remblokken. Kweenie hoor, maar dat lijkt mij een redelijke prijs inclusief keuring en montage.

we
door westra183 - Dec 8, 2013 om 13:47
6 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=retsok schreef op zondag 8 dec 2013, 11:11][quote=westra183 schreef op zondag 8 dec 2013, 01:10]Nogmaals dan auto is nieuw gekocht bij Peugeot dealer hylkema in drachten al 8 jaar daar in onderhoud laatste beurt nieuwe banden koppaking vind snel voor 60000 km remschijven zat roest op mocht niet volgens mij kon dat wel verholpen worden met een brillo sponsje setje ruitewisers enz .demper moet vervangen worden omdat metal beugeldje los gelaten heefd van de demper. Demper zelf had nog wel meegekund voor eenntijd zeker winter kijk nu toch maar naar een andere garage uit garage is geen bovag deelnemer

Toch raar dat volgens u een heleboel dingen zo opgelost hadden kunnen worden. Had dat dan gedaan. Je bent niet verplicht om de reparaties uit te laten voeren. Wees eens wat kritischer vooraf in plaats van wilde beschuldigingen achteraf. Nu vindt u ze een oplichter, maar wel heeft u toestemming gegeven voor reparaties. Niet zeuren als achteraf de rekening te hoog voor uw portemonnee is.
1700,- voor nieuwe banden, nieuwe koppakking, koelvloeistof, olie, filters, uitlaatdemper, nieuwe remschijven, remblokken. Kweenie hoor, maar dat lijkt mij een redelijke prijs inclusief keuring en montage. gaat mij niet om de beurd van 1700 euro maar om het fijd dat je langs gaat en ze het in 5 min vast zetten zodat je later langsgaat om te vervangen maar om dan een rekening te sturen van 33 euro vind ik geen service en vele met mij