ma
door marcel43 Nov 23, 2010 om 13:06
Auto & vervoer

Sleche bezorging TNT

Bij mij was het vorige maand ook al weer de zoveelste keer dat bij mij geen post wordt bezorgt door TNT. Aangetekende postpakketten dat volgens track en trace is te volgen klopt geen barst van. Op track en trace stond vermeld dat het is afgeleverd terwijl er niets is afgeleverd. Vraag je naar de handtekening kunnen ze dat niet meer na gaan. Ik had 2 weken geleden besloten niet meer te tekenen aan de deur maar toch het pakket in ontvangst te nemen. Ik gooi de deur dan gewoon voor de postbode dicht. Er wordt nog wel een paar keer aan de deur gebeld waarbij ik de deur niet open maar na 5 minuten vertrekt de postbode. Je hoort er daarna niets meer van. Gisteren heb ik dat weer gedaan.
Ze kunnen de handtekening toch niet meer nagaan waarom zou je dan tekenen.
Zo is het bij TNT alles zo lek als een zeef.

1813 18 Rapporteer

erik008
door erik008 - Nov 23, 2010 om 13:35
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Je loopt de kans, dat TNT post helemaal niet meer bezorgd op jouw adres, met dit gedrag.

tappie
door tappie - Nov 23, 2010 om 14:46
289 Antwoorden / 82 Vragen

En daarbij komt dat het vrij asociaal is om de het pakket uit de handen van de postbode te grissen en de deur voor zijn neus dicht te pleuren, hij bezorgd uw pakket wel en hij doet dus zijn werk dus wel goed!De pakketbezorger kan er toch verder niets aan doen

ma
door marcel43 - Nov 23, 2010 om 14:56
35 Antwoorden / 14 Vragen

Het is mij nu 3 keer voorgekomen dat aangetekende pakketten niet zijn aangekomen. Op track en Trace wordt wel vermeld "afgeleverd" Als je daar navraag op doet kunnen ze daar niets aan doen. De verzender doet navraag en dan krijg ik een brief met de vraag of het pakket is aangekomen Antwoord is "NEE". Je hoort er verder niets meer over.

celeste.xtr
door celeste.xtr - Jun 24, 2011 om 22:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ga toch eens uitzoeken of het mogelijk is Post NL hiervoor juridisch aan te spreken. Ik ben het in ieder geval zat. Eerst op mijn vorige post ruim 100 euro schade aan spullen die niet zijn aangekomen en nu weer 40 de afgelopen paar weken. Want ik ben er een beetje klaar mee dat ze steeds zeggen 'wij kunnen er niks aan doen'. Dan moeten ze maar gewoon mensen gaan ontslaan, als ik dingen op mijn werk keer op keer niet goed doe dan wordt ik ook ontslagen. En natuurlijk, een keer een foutje kan gebeuren, maar niet stelselmatig.

empyria
door empyria - Jun 25, 2011 om 10:47
504 Antwoorden / 3 Vragen

Mensen ontslaan?
Dan doen/deden ze toch al volop bij de voormalige TNT?

Het goeie dure personeel eruit en goedkope ongemotiveerde krachten ervoor terug.

Zo is de hele ellende met de post juist in werking gezet n.m.m.

Al moet ik toegeven dat ik persoonlijk niet mag klagen wat betreft de postbezorging.
Tot nu toe gaat het altijd goed.
(Maarja, resultaten behaald in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst).

rj
door rjw - Jun 25, 2011 om 15:35
3294 Antwoorden / 5 Vragen

TS verwacht kennelijk van anderen voorbeeldig gedrag, terwijl hij/zij zelf zo'n beetje het meest asociale gedrag vertoont.

tdehond
door tdehond - Jun 25, 2011 om 15:56
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Als u weigert om uw handtekening te zetten als de postbode een aangetekend stuk bezorgt, dan kan de postbode niet verweten worden dat hij na 5 minuten vertrekt.

De oplossing zou zijn als de postbode voortaan u verzoekt te tekenen voordat u het stuk in ontvangst neemt. :)

jpm
door jpm - Jun 27, 2011 om 15:30
821 Antwoorden / 28 Vragen

Ik kan me uw frustratie indenken, maar om nu zo te reageren is toch ook bedenkelijk? Onderneemt u elke actie die u wilt, maar laat de postbezorgers die weldegelijk hun werk doen daaronder niet lijden alstublieft. U volgt hiermee het gedrag van kennelijk niet goed functionerende TNT-medewerkers en toont hiermee aan op gezette tijden ook niet goed te functioneren. Jammer hoor.

empyria
door empyria - Jun 28, 2011 om 10:16
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marcel43 schreef op dinsdag 23 nov 2010, 13:06]Ik had 2 weken geleden besloten niet meer te tekenen aan de deur maar toch het pakket in ontvangst te nemen. Ik gooi de deur dan gewoon voor de postbode dicht. Er wordt nog wel een paar keer aan de deur gebeld waarbij ik de deur niet open maar na 5 minuten vertrekt de postbode. Je hoort er daarna niets meer van. Gisteren heb ik dat weer gedaan.

Geen wonder als je nu helemaal geen post meer krijgt...:-/

vo
door vonkentrekker - Aug 1, 2011 om 18:06
4 Antwoorden / 0 Vragen

Slechte bezorging ? Helemaal geen bezorging, wat vinden jullie daarvan?
12 juli word netjes aan de deur mijn defecte HTC desire opgehaald door Dynafix(reparatie dienst van HTC) 15 juli was die al klaar en de retour bezorging word gedaan door post.nl. Vandaag 1 augustus is het toestel nog steeds spoorloos. Bij post.nl weten ze niet waar het is.Via track en trace kom je ook niet verder. Ik heb de bel kosten eens bij gehouden: 19 euro in wachtstand en bellen van ca 8 verbindingen. Ik zal ze nog meer de zeik lauw moeten maken.
Oproep aan iedereen: DOE GEEN ZAKEN MET ZO'N ONGEORGANISEERDE BENDE. post.nl gaat een onderzoek instellen wat ca 3 weken gaat duren terwijl ik m'n toestel al na 3 dagen terug had kunnen hebben als ik het zelf was gaan ophalen( 35 km hier vandaan)
O, ik heb toch al wat gekregen van postnl: "we wensen u een fijne dag toe"
Dat mag ook wel voor die 45 eurocent per minuut

L uit Echt

tdehond
door tdehond - Aug 1, 2011 om 18:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=vonkentrekker schreef op maandag 1 aug 2011, 18:06]Slechte bezorging ? Helemaal geen bezorging, wat vinden jullie daarvan?
12 juli word netjes aan de deur mijn defecte HTC desire opgehaald door Dynafix(reparatie dienst van HTC) 15 juli was die al klaar en de retour bezorging word gedaan door post.nl. Vandaag 1 augustus is het toestel nog steeds spoorloos. Bij post.nl weten ze niet waar het is.Via track en trace kom je ook niet verder. Ik heb de bel kosten eens bij gehouden: 19 euro in wachtstand en bellen van ca 8 verbindingen. Ik zal ze nog meer de zeik lauw moeten maken.
Oproep aan iedereen: DOE GEEN ZAKEN MET ZO'N ONGEORGANISEERDE BENDE. post.nl gaat een onderzoek instellen wat ca 3 weken gaat duren terwijl ik m'n toestel al na 3 dagen terug had kunnen hebben als ik het zelf was gaan ophalen( 35 km hier vandaan)
O, ik heb toch al wat gekregen van postnl: "we wensen u een fijne dag toe"
Dat mag ook wel voor die 45 eurocent per minuut

L uit Echt

M.i. kunt u de verzender dringend verzoeken Postnl. hiervoor aansprakelijk te stellen en om een onderzoek te vragen.
De verzender is immers verantwoordelijk voor de retourzending naar uw adres door een discutabel vervoersbedrijf.

dobby
door dobby - Aug 2, 2011 om 23:21
749 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=celeste.xtr schreef op vrijdag 24 jun 2011, 22:56]Ik ga toch eens uitzoeken of het mogelijk is Post NL hiervoor juridisch aan te spreken. Ik ben het in ieder geval zat. Eerst op mijn vorige post ruim 100 euro schade aan spullen die niet zijn aangekomen en nu weer 40 de afgelopen paar weken. Want ik ben er een beetje klaar mee dat ze steeds zeggen 'wij kunnen er niks aan doen'.

Hm... sorry hoor.. maar nooit van SLAs gehoord? als je ruim honderd euro schade hebt (echte schade vs. niet verworven winst?) met je vorige, 1 enkele, postzending? Dan lijkt me de oplossing om e.e.a. verzekerd / met aangegeven waarde te verzenden? (of hoe dat momenteel dan ook mag heten) - Je krijgt waar je voor betaald hebt (althans dat is de theorie)..

Ben met je eens dat stukken niet kwijt mogen raken.. maar als je op een bedrag van ruim 100 euro, door een paar euro meer uit te geven, meer zekerheid kan hebben / krijgen.. en dus ook recht op compensatie als het vaud gaat... tsja... your choice!

vo
door vonkentrekker - Aug 5, 2011 om 20:46
4 Antwoorden / 0 Vragen

....weer een week verder,pakket nog niet terrecht !!! ik word er steeds pissigger van en hoor elke dag steeds meer problemen over slechte bezorging door die hoerenlopers van post.nl
"n ander woord heb ik er niet voor

vo
door vonkentrekker - Aug 5, 2011 om 20:48
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoop dat het programma Kassa weer snel begint om daar 'n boekje open te doen over dat zooitje

le
door leon w - Oct 2, 2011 om 14:40
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik 60 stephen king films besteld, staat er op postnl track n trace dat het bij ons bezorgt is, terwijl we het hele weekend weg waren.

Nu komt het mooiste geen briefje in de bus niks en TNT zegt doodleuk dat ik het dan maar aangetekend had moeten laten versturen en dat ze verder niks kunnen doen. Ik ben bij alle buren geweest niks, 160 euro foetsie! En TNT beweert gewoon dat het op ons adres is afgegeven!

Om nog maar te zwijgen over alle andere problemen met gewone poststukken tientallen kapotte producten in een jaar tijd doordat TNT belachelijk hardhandig met postzakken omgaat.

Ik ben ook benieuwd of het mogelijk is om met meerdere gelijkwaardige gevallen een zaak te starten tegen TNT post. Ik adviseer mensen voortaan gebruik te maken van DHL of selectvracht betere service en goedkoper. En een veel hoger oplossingspercentage als het gaat om klachten.

Het is asociaal maar begrijp de reactie van marcel wel. Ik ben ook in staat om wat TNT voertuigen te slopen op het terrein hierachter. Ik doe het niet natuurlijk maar het maakt wat los in mensen zo'n schofterige TNT behandeling.

Dus afgeven op Marcel vind ik zinloos het is misschien asociaal maar niet zo asociaal als de behandeling die mensen krijgen bij post NL.

Echt tijd voor een programma over TNT en post nl

haarp
door haarp - Oct 3, 2011 om 15:08
514 Antwoorden / 62 Vragen

Ik heb verleden week een nog een een gesprekje gehad met onze locale TNT (pakketdienst) bezorger.
Het blijkt dat er veel onrust is tussen het management en de bezorgers. Tevens de apparatuur welke ze nu gebruiken zou op zeer korte termijn vernieuwd worden.
Ik blijf deze discussie volgen daar ik regelmatig bestellingen van de TNT ontvang.

Mocht je een bestelling plaatsen op internet dan zijn er meerdere webwinkels die ook andere transportdiensten aanbieden.

le
door leon w - Oct 3, 2011 om 15:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vond gisteren deze bijzondere statistiekjes ik weet niet hoe accuraat ze zijn.

Selektvracht oplossingspercentage 96%
post 0%

Lijkt me iets voor een autoriteit om te onderzoeken

http://www.klacht.nl/post-algemeen/

sv
door sven1985 - Mar 5, 2012 om 20:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb nu al weer geen pakket gekregen wacht er een 11dagen op via track en trace elke x de volgende dag en nu ineens staat er onbekend maar wel betaald en geen pakketje voor de 2de keer achter elkaar