jo
door jolandacarlo Jun 21, 2010 om 13:33
Auto & vervoer

Startonderbreker kapot

Ik heb een hyundai getz 1,3 uit 2004.mijn moeder heeft die toen nieuw gekocht met 3 jaar garantie.De auto heeft altijd alle onderhoudsbeurten gehad.In 2007 een grote beurt gehad en een paar dagen nadien starte de auto niet meer.De garage wist het ook niet dus maar wat proberen, met reserve sleutel starten e.d.Eindelijk na een paar maanden problemen dan wel dan niet starten hebben ze maar de startonderbreker vervangen om te proberen of het probleem dan verholpen zou zijn.En ja hoor de auto deed het weer goed.Nuhad mijn moeder pech want net een paar maanden buiten de 3jr garantie vlgs de garage.Uiteindelijk na aandringen moest ze alleen het onderdeel en niet het arbeidsloon te betalen.Nu heb ik de auto overgenomen van mijn moeder een jaar geleden ongeveer.En pas een grote beurt laten uitvoeren en een paar weken later start de auto niet meer.Vlgs de garage even met reserve sleutel proberen enz...weer hetzelfde verhaal dus ik vraag is het niet weer de startonderbreker.Dat kan even een paar weken afwachten.En helaas zit op de startonderbreker van de vorige keer eind 2007 maar 1jr garantie.En het is gewoon toeval vlgs de garage.nu is mijn vraag hebben meer mensen dit probleem gehad en wat adviseerd u mij te doen.??groetjes jolanda uit tilburg.

9507 1 Rapporteer

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 21, 2010 om 23:15
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Jolanda,

Ja, het lijkt een zwak punt bij Hyundai.
Leg je probleem eens voor op www.problemcar.nl
Daar zitten meer specialisten uit de autobranche dan hier. Je kunt er op merk en type zoeken.

Hardware ERror MAN.