br
door bromsnor joop Sep 14, 2012 om 12:35
Auto & vervoer

Tomtom home

ik hebt de nieuwe software van tomtom home binnen gehaald en programma werkt niet en mijn oude programma doet ook niet meer 2.7 en mijn computer zie mijn tomtom ook niet meer, geen opdate niks meer maar er staat wel een kaart klaar

4689 8 Rapporteer

pluto8
door pluto8 - Sep 17, 2012 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

En anders de helpdesk van TT bellen die lozen je er wel doorheen,Ik heb zelf zeer goede ervaringen met hun.
Sucses

ik
door ikke en ikke - Sep 17, 2012 om 15:23
13 Antwoorden / 1 Vragen

Deze storing heb ik ook gehad met mijn go 630. Via de telefoon met tt opgelost.
Wel is het nu zo dat na de kaart update mijn geheugen met recente adressen gewist is.
Dus telke male weer invoeren van adressen , en adressen op papier bewaren .Als je er niet vaak komt.

ma
door mahabo - Sep 17, 2012 om 16:11
8 Antwoorden / 7 Vragen

Even een storing tijdens het updaten is de oorzaak, komt regelmatig voor. De oplossing is simpel; TT loskoppelen van de PC, restknopje aan de onderzijde 5 seconden ingedrukt houden, dan de TT aanzetten, wachten tot hij klaar is met opstarten, dan aan de PC sluiten en weer aanzetten.
De TT software zal dan automatisch starten en gaan updaten (dan nog niet je kaart en POI's ophalen dus uitvinken!)
Daarna TT 'loskoppelen' dmv button rechtsonder (niet kabel loshalen)
na het opstarten TThome starten en verder updaten zoals je gewend bent.
Succes

pluto8
door pluto8 - Sep 17, 2012 om 16:58
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ja Ikke en Ikke 4 maal per jaar update,s voor mijn kaart en dus 4 maal al mijn favorieren en recente adressen kwijt. !!

pk49
door pk49 - Sep 17, 2012 om 21:50
243 Antwoorden / 2 Vragen

pluto: ik weet niet precies wat je bedoelt in je vreemd taaltje,maar bij het updaten raak je meestal je adressen kwijt,helaas.Vind ik niet zo'n ramp,dan wordt het tenminste allemaal een keertje opgeruimd.

pluto8
door pluto8 - Sep 18, 2012 om 14:00
4 Antwoorden / 1 Vragen

pk49 Ik weet niet waarom jij mijn taal een beetje vreemd vind ik reageer gewoon op bovensaande posting en die noemt zich nu eenmaal ikke ikke, En ik vind het wel zeer vervelend dat ik iedere keer mijn favorieten kwijt ben,kan iedere keer weer opnieuw beginnen.

ma
door mahabo - Sep 18, 2012 om 14:37
8 Antwoorden / 7 Vragen

overigens...voor degene die het vervelend vinden om na een update hun favo's en home adres kwijt zijn; maar even vooraf een backup
deze kan je dan terugvinden in:
C:\Users\[gebruiker]\Documents\TomTom\HOME\Backup
je Favo's kun je dan afzonderlijk terugzetten met de Windows verkenner

ik
door ikke en ikke - May 17, 2013 om 12:07
13 Antwoorden / 1 Vragen

Mahabo
Ik heb het bij de laaste update geprobeerd .
en wat je schrijft is mij gelukt
bedankt voor je tip