genux
door genux Nov 23, 2006 om 21:51
Auto & vervoer

Vertrekken gratis navigatiesysteem

Auto Bleeker te Oldenzaal had tijdens haar opening een actie"bij aankoop van een ocassion een gratis navigatiesysteem.
Tijdens deze actie hield Auto Bleeker een automarkt. Ik heb op de automarkt een ocassion bij auto Bleeker gekocht. Ik voldoe aan alle in de actievoorwaarden gestelde eisen
Echter bij het ophalen van de auto kreeg ik geen gratis navsysteem omdat , volgens Bleekr de actie niet gold tijdens de automarkt. dit staat niet in hun actieaanbod. Ik heb dit voorgelegd aan de RECLAME CODE Comissie en die heeft mij in het gelijk gesteld.
Echter na veel brief en telefoonverkeer, blijft Bleeker bij hun standpunt. Ik voel mij misleid. Had ik de ocassion een dag later gekocht, dus IN hun filiaal, had ik de nav wel gekregen. Shocked

Mijn vraag is: Welke actie kan ik nog tegen dit Autobedrijf beginnen? Question

Naar boven

959 42 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 23, 2006 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zou een procedure op kunnen starten om uw navigatiesysteem op te eisen via de rechter.

ve
door verwijderd - Nov 23, 2006 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, daar zat ik ook aan te denken. Maar hoe pak je zoiets aan.Moet je eerst een advocaat nemen? Of kun je bij een rechtswinkel terecht? Het is ook zo, dat er tijdens de markt 21 auto's zijn verkocht. Dus 21 gedupeerden a 300 euro. Is toch gauw 8000 eurootjes.

Mijn gevoel zegt dat ik een paginagrote advertentie moet plaasten in een ochtenkrant...

ve
door verwijderd - Nov 23, 2006 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dom van ze om op negatieve manier de aandacht te trekken. Ik ben het me je eens maar ik heb ernstige twijfels of je het voor elkaar krijgt. Dom van ze dat ze niet doorhebben dat ze veel meer bereiken door één cadeautje extra weggeven met als gevolg een goed gevoel en positieve mond-op-mond reclame, dan de poot stijf houden. Wat je in elk geval kunt doen (maar dat was je denk ik toch al van plan) is er nooit meer iets kopen.

ve
door verwijderd - Nov 23, 2006 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben bang dat zo'n grote advertentie een paar stuivers meer kost ...

Heb je een rechtsbijstandverzekering, dan zou je die kunnen raadplegen.

ve
door verwijderd - Nov 23, 2006 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar heb ik ook aan gedacht. Maar dit verhaal betreft mijn schoonouder, die aadig op leeftijd zijn. Ze hebben zelf geen rechtsbijstand. En ik neem aan dat ik mijn rechtsbijstand daar niet voor kan gebruiken.

Ik vind het ronduit misleidend van BLEEKER. Vooral omdat mijn schoonouders zich ontzettend verheugd hadden op deze navsysteem. En er is ook noodzaak aanwezig, omdat veel van hun familieleden in Duitsland wonen, en dan is zo'n systeem ontzettend gemakkelijk.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu een nog groter probleem, hoe moet ik deze firma vinden?

Als je zo met je klanten om gaat vraagt het om wraak....

Ik heb wel eens gehoord dat als je een advertentie met 40% korting plaatst, pagina groot, en de krant deze plaatste dat ze vele boze kijkers krijgen die boos weg lopen, en de krant, die vraagt gewoon geld, want dat het een valse plaatsing was is moeilijk bewijsbaar,,,

zo krijgen ze een nog slechtere naam, dus wel werk en geen verkoop, want iedereen zal hard weglopen als de 40 korting niet doorgaat... zo kun je ze pakken als zij foute advertentie's plaatsen, iedereen kan zulke grappen uitvoeren, alleen wel er voor zorgen dat je niet te achterhalen bent wie je bent... dan kunnen ze alleen maar boos worden!

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als een handelaar iets kado doet zoals in de autobranche vaker gebeurt zal de verkoper eerst de prijs aanpassen en er zo voor zorgen dat het zogenaamde kado in de verkoop prijs is meegenomen.

Dus als u die auto een dag later had gekocht was de   prijs waarschijnlijk €300,00 hogergeweest om vervolgens een navigatieapp. t.w.v €300,00 "kado" tekunnen geven, althans zo werkte dat toen ik nog in de autobranche werkte.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk werkt het zo in verschillende branches. Maar in dit specifieke geval ga je ervan uit dat je hem gewoon krijgt bij afelevering. En doet het er nu even niet toe, dat ik hem zelf betaal.

Maar AUTO BLEEKER heeft vervolgens mijn schoonvader voorgesteld om 250 euro bij te betalen. Dan zou hij de nav krijgen met beneluxkaarten erop.Dus ze voelen volgens mij al enige nattigheid. Het frustrerende van het geheel is dat AUTO BLEEKER niet in staat is om een passend en geloofwaardig antwoord te geven aan mijn schoonvader, WAAROM hij de nav niet krijgt

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

250,00 euro bijbetalen met alleenmaar de benelux er op? Dat soort koopje je al voor 199,00 en voor 249,00 en 299,00 met heel europa.

Ik hoop dat je schoonvader daar niet ingetrapt is?

Heeft de reclame code commissie geen aanknooppunt om de verkoper te dwingen tot het geven van dat app.

De lokake pers inschakelen is ook nog een reeele optie lijkt mij.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 14:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Genux,

ook ik vind dit (zoals ik dit lees) een vreemde gang van zaken.... Ik heb de firma Bleeker een mailtje gestuurd en gevraagd of zij hierop willen reageren. Liefst positief natuurlijk, al was het alleen maar om hun naam......

Het gaat er voornamelijk om, zoals ik het bekijk, of het algemeen bekend was (al dan niet aangegeven op die 'automarkt', of op een andere wijze duidelijk kenbaar gemaakt), dat de genoemde actie (het gratis verkrijgen van een navigatiesysteem) tijdens/op die 'automarkt' niet geldde.

Mochten zij bij hun standpunt blijven, bestaat de mogelijkheid om naar de (kanton)rechter te stappen en daar deze zaak voorleggen. Hier zijn natuurlijk wel kosten aan verbonden, maar u kunt in uw eis dan meenemen, dat de gerechtelijke kosten betaald dienen te worden door de gedaagde partij (Bleeker). U heeft in deze geen advocaat nodig (mag wel natuurlijk). Vooral niet als u zelf mondig genoeg bent. Wel heeft u bewijs en/of getuigen nodig. Liefst zoveel mogelijk. U moet namelijk de rechter zien te overtuigen van uw gelijk. Uiteindelijk beslist natuurlijk de rechter.

Laten we eerst maar eens afwachten of en hoe Bleeker hierop reageert.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een goed idee van jou Hutch, om de firma Bleeker te "bestoken"met mailtjes om uitleg te verkrijgen over de gang van zaken omtrent het gratis nav systeem.

Ik krijg in ieder geval van hun zijde geen antwoord meer op mijn brieven/mailtje/teleoongesprekken. Het laaste antwoord van ik van hun zijde kreeg was: "Wij vonden het gesprek met U zeer onprettig en wensen ons te distansieeren van Uw verdere actie".

Mijn aanspreekpartner is(was) de vestiingsmanager van het filiaal e Hengelo. Dus gaarne daar de mailtjes hen sturen. Ben benieuwd.

Een ieder bedankt voor de reacties, vooral Hutch. Verdere reacties en aanbevelingen zijnvan harte welkom.

Gr Genux

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat lijkt me een slecht plan. Ze zullen zich dit voorval herinneren en door alle mail geïrriteerd raken. Op die manier zullen ze nooit in de juiste stemming komen om jullie te willen tegemoetkomen. Niet slim.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een bedrijf bestoken met mailtjes heeft ook m.i. weinig tot geen zin.... Laten we eerst maar eens afwachten of en hoe Bleeker reageert.

Ik heb in ieder geval aangegeven/gevraagd, dat/of zij bij deze vraag kunnen/willen reageren.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jullie hebben gelijk, in die zin, dat je onrust gaat stoken bij Bleeker.

Maar aan de andere kant is het ook zeer onfatsoenlijk om, zoals zij doen, niet meer te reageren op mail/brief/telefoonverkeer.

Maar ik wacht rustig af, of ze het fatsoen hebben om wel te reageren op de mail van Hutch. Ben benieuwd....wordt vervolgd....

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Anders via de Belbus? Soms helpt 't.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar kan ik mij "aanmelden"voor de belbus?

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Belbus: 035-6722722 of belbus (@) vara.nl

ve
door verwijderd - Nov 25, 2006 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de belbus gemailt..En nu maar afwachten. Het voorval loopt al sinds begin september ,dus ik heb bewezen dat ik geduld heb.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2006 om 23:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was benieuwd of je al respons had van auto BLEEKER. Zoals je kunt opmaken, komt dit bedrijf vaker negatief in opspraak

ve
door verwijderd - Nov 27, 2006 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 2 mailtjes gestuurd naar twee verschillende emailadressen van de firma Bleeker. Zij kunnen dus nooit zeggen, dat zij niets ontvangen hebben. Maar zij moeten natuurlijk wel willen reageren.

Ik heb daarin o.a. verzocht te reageren of bij deze vraag (op deze site) of via mijn emailadres.....

Tot nu toe heb ik nog geen antwoord gekregen en zo te lezen is hier ook nog niets neergezet.

Maar wat nog niet is, kan nog komen.....

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Nov 27, 2006 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even voor alle duidelijkheid: ik heb 1 mailtje gestuurd naar een emailadres van Bleeker en dat tweede mailtje heb ik via hun site gedaan (dus niet via een emailadres). Zodoende kunnen zij dus nooit zeggen, dat zij niets ontvangen hebben....

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Nov 27, 2006 om 11:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oke, we wachten af. Ik vermoed dat ze geen antwoord geven. In ieder geval bedankt voor de moeite..

ve
door verwijderd - Nov 28, 2006 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vanmorgen kreeg ik een mailtje van de firma Bleeker (Opel dealer - Hengelo Ov.), waarin zij aangaven het door mij ingediende verzoek (email) te hebben ontvangen en deze door te hebben gestuurd naar dhr. H., vestigingsmanager van Bleeker Oldenzaal.

Voorlopig blijf ik vertrouwen hebben op een goede afloop.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Nov 28, 2006 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is duidelijk een kastje-muur verhaal. Want ik heb de vestigingsmanager van Oldenzaal ook aangeschreven en kreeg diezelfde brief terug met het verzoek deze aan de vestigingsmanager van Hengelo te sturen.

Maar het feit dat je uberhaupt respons kreeg vindt ik al een positief punt. Gr Genux

ve
door verwijderd - Nov 28, 2006 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is duidelijk een kastje-muur verhaal. Want ik heb de vestigingsmanager van Oldenzaal ook aangeschreven en kreeg diezelfde brief terug met het verzoek deze aan de vestigingsmanager van Hengelo te sturen.

Maar het feit dat je uberhaupt respons kreeg vindt ik al een positief punt. Gr Genux

ve
door verwijderd - Nov 30, 2006 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze hebben inderdaad je mailtje ontvangen, want ik kreeg een brief met het verzoek om mij verder niet negatief in de media over BLEEKER uit te laten.In hun brief stellen ze verder dat op de genoemde markt niet AUTO BLEEKER Oldenzal stond maar hun filiaal uit Hengelo, die niet meedeed aan de actie. Dit is dus weer verdaaien van de feiten, omdat duidelijk aangegeven stond in de diverse media dat : DE MARKT IS GEORGANISEERD DOOR DIVERSE OLDENZAALSE MERKDEALERS. Dus mag je er consument vanuit gaan dat het de filiaal Oldenzaal betreft die er staat en niet die van Hengelo, anders hadden zij dit via diverse aanwijzingen te kennen moeten geven

Verder gaan ze in beklag vwb de uitspraak van de RECLAME CODE Comissie. Ze zijn echter te laat met hun bezwaren. Ze hadden tijdens de procedure tijd en gelegenheid om in beklag te gaan, maar dat hebben ze niet gedaan.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2006 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb van Bleeker niets mogen ontvangen.

Wel vreemd dat Bleeker verzoekt om zich niet negatief uit te laten over hen. Als zij zich correct hadden opgesteld, was er helemaal niets aan de hand geweest. Mocht het inderdaad een fout(je) van hun zijde geweest zijn, waren ze beter af geweest, door toch een navigatiesysteem te verschaffen (waar een ieder dan ook recht op heeft, gezien de uitspraak van de Reclame Code Commissie). Nu zijn ze, voor wat dit betreft, negatief in het nieuws gekomen en moeten naar alle waarschijnlijkheid toch overgaan tot het leveren van het navigatiesysteem.....

Dus heeft Auto Bleeker (Oldenzaal, Hengelo en Enschede en tevens behorende tot 'De Bleeker Groep') dit alles aan zich zelf te wijten. Het beste lijkt mij, om de door jou genoemde 21 gedupeerden bij elkaar te krijgen (oproep in een plaatselijke krant?) en actie te ondernemen.

Als Bleeker in beroep wil(de) gaan (schriftelijk verweer), dien(d)en zij dit te doen bij het College van Beroep, binnen een daarvoor gestelde termijn. Deze termijn is vastgesteld op 14 dagen na de uitspraak van de Reclame Code Commissie.

Erg jammer. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Dec 12, 2006 om 08:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tot op heden zwijgt AUTO BLEEKER in alle talen op mijn schrijven. Ik heb inmiddels de consumentenbond ingeschakeld. Ben nu echt BOOS

ve
door verwijderd - Dec 12, 2006 om 08:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de LIDL een systeem voor ruim 200,00...dus als je voor inkoop nog voordeliger, zo probeerd minder klanten en een slechte naam te krijgen?

De schade door hier dit te vermelden is vermoedelijk vele malen groter als Uw Navigatie...

De echte verliezer is dus.....  Bleeker!

ve
door verwijderd - Dec 12, 2006 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vermoed dat Bleeker inziet dat zij fout zijn (geweest) en alles maar op hun beloop laten, in de hoop dat het wel zal 'overwaaien'... Zonder meer een zeer slechte service van, en reclame voor, Bleeker....

Ik vraag mij in alle ernst af...... heeft Bleeker nu echt niet in de gaten, dat deze wijze van handelen en natuurlijk het bekend maken van dit handelen (....) hen een hoop (potentiële) klanten kost? Eén auto minder verkopen, door dit handelen (of beter gezegd nalaten) van de verkoper van Bleeker, kost meer dan de fout erkennen.

Indien Bleeker verder niet meer reageert is dit ook nog eens, niet alleen onbeschoft, maar ook arrogant!!

Ik wens Genux veel sterkte en succes toe en natuurlijk ook alle (andere, eventuele toekomstige) klanten van Bleeker.....

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jan 18, 2007 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas, de geschillencomissie kan de zaak niet behandelen omdat het bedrijf niet is aangesloten bij de Bovag.

Ze gaven mij het advies om het bij het Juridisch Loket te proberen. Ik heb hier vandaag een mail naar toe gestuurd. Nu maar weer afwachten. Ik heb nu echt de indruk dat er (te) veel consumenten organisaties zijn om je beklag te doen. Zou het niet beter zijn om 1 landelijk orgaan in het leven te roepen die ALLE consumentenproblemen ondersteund??? Zoals Reclame Code Comissie, Geschillencomissie, Juridisch Loket.

Zelfs de rijdende rechter kan mij niet helpen, want BLEEKERGROEP wenst geen medewerking te verlenen.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2007 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier wordt, m.i., een smerig spelletje gespeeld door Bleeker..... En natuurlijk wil Bleeker niet meewerken aan 'De Rijdende Rechter'.... zij weten namelijk al, dat zij aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gaan verliezen. En dan verliezen zij ook nog eens hun 'gezicht' op de televisie..... Weer meer klanten weg.....

Oldenzaal is het enige bedrijf van de Bleekergroep dat nog niet is aangesloten bij de BOVAG. Alle andere bedrijven wel!! Het zou mij ook totaal niet verwonderen, dat zij hier mogelijk nog even mee wachten, tot dat dit 'verhaal' voorbij is.....

Ik vermoed dat het lidmaatschap van Bleeker Oldenzaal al wel is aangevraagd. Dit kunt u navragen bij de BOVAG.

Dit kost Bleeker alleen maar klanten..... hopelijk weet iedere potentiële koper dat Bleeker (nog) NIET is aangesloten bij de BOVAG.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jan 18, 2007 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Dit kost Bleeker alleen maar klanten..... hopelijk weet iedere potentiële koper dat Bleeker Oldenzaal (nog) NIET is aangesloten bij de BOVAG."

ve
door verwijderd - Jan 24, 2007 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

neem eens contact op met Hartgerink in haaksbergen, is ook Opel dealer, leg daar het verhaal eens neer met de situatie van u. Vraag eens aan hun gewoon uit nieuwsgierigheid hoe je het beste een klacht in kunt dienen bij opel nederland ;) zei helpen je geheid verder. Bleeker verkocht ooit eens een kadett aan een maat van me, die bleek na 4 maand op de autobaan ineens door zijn carroserie heen te zijn gezakt zo verrot, hoe kan er een 4 maanden oude apk op een auto zitten die verrot is? Bleeker wilde niks vergoeden!dus mijn maat vertelde het zo aan collega's bleek zijn collega of zo een neef te zijn van Hartgerink , die melde dat aan zijn oom. wat blijkt nu, Hartgerink en bleeker zitten in een bepaalde groep en tijdens een vergadering vroeg Hartgerink om opheldering en verklaarde bleeker voor gek dat ie zo met klanten omging! mijn maat kon met zijn auto bij Hartgerink terrecht! kreeg volledige aankoop bedrag terug en mocht met zware korting een demo corsa overnemen voor weinig. wat adviseer ik ? contact opnemen met Hartgerink en vragen naar de heer Hartgerink zelf eventueel, leg hem het verhaal uit en zeg dat bleeker je niks verder helpt, en vraag hoe je nu verder moet handelen... ik denk dat je hier heel ver mee komt, zoek zowiezo uit waar je een klacht moet neerleggen bij opel nederland, maar doe het via Hartgerink want dat kan wel eens een onderlinge rel veroorzaken.....

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Update.

Ook na vele aangetekende brieven van mijn zijde, weigert AUTOBLEEKER te reageren. Het bedrag is te laag (helaas) om een er een rechtszaak van te maken. Mijn schoonouders hebben er gewoonweg het geld niet voor.

Het blijft een schandalige feit dat een firma die zegt "service hoog in het vaandel te hebben staan" niet reageert op mijn brieven.

Mischien dat er nog experts zijn die een andere oplossing/insteek kunnen bieden

ve
door verwijderd - Jul 18, 2008 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wederom een slechte ervaring met BLEEKERGROEP!!!.
Na mijn slechte ervaringen over het niet leveren van een gratis navigatiesysteem, wederom een teleurstellende ervaring.

Afgelopen week op de site van Bleekergroep een mooie Astra gevonden.Vervolgens erheen gegaan en een proefrit aangegvraagd.
Rare vraag van de verkoper:" Heeft u belangstelling??".
Natuurlijk heb ik belangstelling, anders was ik er niet.
Na de proefrit de discussieover de prijs. Bleeker heeft als afleveringskosten 500 euro, en dat is op zich al veel.
Ik had geen inruiler en de verkoper wou de auto graag aan mij verkopen.Tot op dat moment niets aan de hand en hij bleef beleefd.

Vervolgens vroeg hij aan mij wat ik voor een prijs in gedachten had. Ik deed hem een bod die in mijn ogen schappelijk was en een reden voor onderhandelen.
De verkoper zette mij volledig voor schut, alsof ik een absurd bod had gedaan. Hij begon gelijk te jij'en en jou'en. Hij deed niet eens moeite om een ander bod aan te bieden. Ik heb het gesprek maar afgekapt want hij was absoluut niet voor rede vatbaar en gaf met grote tegenzin mijn rijbewijs terug..
Wat een vokgarage...en uiteindelijk hoor je dit van meerdere mensen... Twisted Evil

ve
door verwijderd - Jul 18, 2008 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na al het voorafgaande verbaast het mij wel dat je naar die tent. Er is een spreekwoord over ezels en stenen.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2008 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

een ezel stoot zich in ’t gemeen niet of geen tweemaal aan dezelfde steen

Read3.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2008 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er ontbreekt iets. Ik wou natuurlijk zeggen dat het me wel verbaast dat je na al het voorgaande terug ging naar diezelfde tent.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2008 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het geheel is 2 jaar geleden en ik heb het in de IK vorm gezet, terwijl het geheel over mijn schoonvader van 70 ging. Mijn schoonvader heeft daar destijds de auto gekocht en de beloofde navsysteem niet gekregen.

Ik ging naar Bleeker omdat zij een auto hadden die aan mijn verwachtingen voldeed. Jammer....

ve
door verwijderd - Jul 18, 2008 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet dat het over je schoonouders ging, maar je hebt van heel dichtbij mogen meemaken hoe de klant er behandeld werd en je schrijft hoe boos jij/hij werd en in de kou gezet werd.

Daarom snap ik niet dat je terugging voor meer. Je kunt toch ook Googlen en kijken op autosites naar garage reviews. Er moeten toch ook garages bij zijn waar je wél goed behandeld wordt ...