js
door jscheper Jan 13, 2004 om 21:04
Auto & vervoer

Voordeeluren kaart

Ik heb oktober 2003 een folder in de bus gekregen van de Nederlandse Spoorwegen om een voordeel-urenkaart te kunnen bestellen , als men voor 15 okt. reageerde kreeg je hem voor €39,= en als je binnen het jaar 60 jaar werd kon je tevens in aanmerking komen voor de 7 gratis reisdagen, dus ik heb besteld voor mijn man aangezien hij 5 januari 2004 60 jaar werd, hij kreeg het pasje toegestuurd maar geen kaartjes voor de vrije reisdagen, ik heb gebeld en men zei dat ik die een week voor de verjaardag zou ontvangen, nou ik kreeg ze dus na 5 januari en dat was ook geen punt, maar wat schets mij mijn verbazing dat je dan geen recht hebt op 7 vrije reisdagen maar 6, omdat het eerste termijn geldig was voor 16 november tot 17 december, ik heb gebeld en men zei dat dat kwam omdat mijn man dus pas in januari 60 werd, maar daar werd in de folder niet over gerept, dus ik vind dat wel een misleiding van voorstelling van zaken, aangezien ik dan beter nu een had kunnen kopen had ik meer betaald maar wel een vrije dag gratis reizen meer, en daar ben ik behoorlijk boos over,

Vriendelijke groeten Henny scheper

609 1 Rapporteer

petrastrem
door petrastrem - Apr 16, 2004 om 12:28
15 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan me voorstellen dat u hierover boos bent.
Volgens mij had de NS (goede service!) toen ze uw aanmelding ontvingen u moeten inlichten.

Waarschijnlijk staat het wel ergens in kleine lettertjes...

Als ik u was zou ik en boze brief schrijven aan het hofdkantoor.U kunt hierin dan het prijsverschil aangeven tussen de korting en de eventuele reis die u had willen maken.

Wellicht krijgt u dan alsnog een kaartje....