ha
door happyfamilie Apr 18, 2011 om 22:44
Auto & vervoer

Worden bedrijven waar het omgaat getipt door kassa???

Worden de bedrijven die omschreven staan op de site, gelijk gemaild of gebeld door de redactie van kassa??
Het valt mij op dat het garage bedrijf waar ik over gevraagd heb gelijk een reactie heeft geplaatst.
Het is nu alweer een poosje geleden,...en ik kreeg vandaag ineens weer een mail alert van kassa dat er een reactie was,
Daar was iemand die ook iets had meegemaakt, ...en direct daarna was er weer een reactie vanhet garage bedrijf.

751 7 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 18, 2011 om 22:46
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Nee niet door de redactie maar waarschijnlijk door iemand die hier ook op het forum zit.
Ik doe dat ook weleens.

birdies
door birdies - Apr 19, 2011 om 04:05
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op maandag 18 apr 2011, 22:46]Nee niet door de redactie maar waarschijnlijk door iemand die hier ook op het forum zit.
Ik doe dat ook weleens.

Veel bedrijven googelen (of laten googelen) dagelijks.

van leyden
door van leyden - Apr 19, 2011 om 08:59
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=happyfamilie schreef op maandag 18 apr 2011, 22:44]Worden de bedrijven die omschreven staan op de site, gelijk gemaild of gebeld door de redactie van kassa??
Het valt mij op dat het garage bedrijf waar ik over gevraagd heb gelijk een reactie heeft geplaatst.
Het is nu alweer een poosje geleden,...en ik kreeg vandaag ineens weer een mail alert van kassa dat er een reactie was,
Daar was iemand die ook iets had meegemaakt, ...en direct daarna was er weer een reactie vanhet garage bedrijf.

Het is simpeler dan je denkt.
Mocht er een recensie verschijnen op 1 van de populaire consumentenforums dan wordt dat op Googlepage van het bedrijf ook gelijk vermeld.

rj
door rjw - Apr 19, 2011 om 10:03
3281 Antwoorden / 5 Vragen

Veel bedrijven hebben tegenwoordig mensen in dienst die intenet fora scannen.

vishandel
door vishandel - Apr 23, 2011 om 19:31
4 Antwoorden / 0 Vragen

Als je op Google een term intikt en je meld je aan voor nieuwsberichten krijg je automatisch bericht wanneer er een melding is over je term (of bedrijf).

Heel simpel. Daar heb je echt geen personeel voor nodig. Wel hebben grote klachtgevoelige bedrijven een eigen webcare dienst.

rj
door rjw - Apr 23, 2011 om 20:02
3281 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=vishandel schreef op zaterdag 23 apr 2011, 19:31]Als je op Google een term intikt en je meld je aan voor nieuwsberichten krijg je automatisch bericht wanneer er een melding is over je term (of bedrijf).

Heel simpel. Daar heb je echt geen personeel voor nodig. Wel hebben grote klachtgevoelige bedrijven een eigen webcare dienst.

Tuurlijk heb je wel personeel daarvoor nodig, van Google krijg je alleen maar een lijst. Iemand zou daar toch naar moeten kijken binnen een bedrijf. Die Google lijst is slechts een hulpmiddel.

hutch
door hutch - Apr 23, 2011 om 23:04
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zie:

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/meer-mensen-problemen-met-autocenter-van-den-brink/