ew
door ew Oct 12, 2011 om 11:43
Auto & vervoer

Zal Motozoom.nl het nou nooit leren..

Ik weet dat Motozoom.nl niet blaakt van de zorgvuldigheid qua het leveren van service en zorgvuldigheid bij het afleveren van bestellingen. (in mijn geval in de shop Amsterdam)

Toch zijn dit soort zaken niet dik bezaaid in Amsterdam waardoor je daar wel eens wat moet bestellen en kopen.

Ik heb al eerder een bestelling gedaan welke mij uiteindelijk meer geld aan het heen en weer rijden naar de shop en het bellen naar het 0900 nummer heeft gekost dan het artikel zelf. Toch vind Motozoom om de schouders te kunnen ophalen naar de klant en het eigen keus te laten.

Vorige week had ik via het 0900 nummer een bestelling gedaan bij een dame die eerlijk waar klonk alsof ze zo uit bed kwam. Eigenlijk had dit voor mij al weer een signaal moeten zijn,maar toch de bestelling doorgezet.
Afgelopen maandag het sms,je en mailtje ontvangen dat de bestelling op mij ligt te wachten in de shop.
Vandaag naar de shop toegereden. In de shop kunnen de in het systeem de bestelling niet terug vinden,in hun voorraad niet de bestelling terug vinden,dus bestaat gewoon domweg niet.
Als ik aan de medewerker meld dat dit nou de zoveelste keer is word er gezegt: Ach dat valt toch wel mee,zoveel gaat er toch niet mis..
De opmerking van mij dat ik en kosten naar het 0900 maak om de bestelling door te geven en kosten maak om (voor niets) naar de shop te komen. Tja daar kunnen we niets aan doen.

Na ieder bezoek aan de shop zend Motozoom je een mailtje met de vraag of alles goed gegaan is. Hoe je deze ook invuld,een antwoord is er nog nooit gekomen op de feedback.

Wat een bende..grr

599 6 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Oct 12, 2011 om 12:01
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het lijkt mij dat u naast de eerste teleurstellende ervaring beter elders verdere bestellingen had kunnen doen.

Het postadres staat op de site van dit bedrijf. U kunt dus schriftelijk webwinkel in gebreke stellen en verzoeken binnen uiterlijk 30 dagen te leveren met de aanmerking dat u niet nog eens naar de winkel wil als uw bestelling daar niet klaar ligt.

Het was uw keuze het dure 0900nummer te bellen. Mijn voorkeur had uitgegaan naar bestelling via de webwinkel. Dit zou ik na een slechte ervaring niet hebben gedaan voor de tweede keer.

birdies
door birdies - Oct 16, 2011 om 04:02
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Aangezien de 'recente discussies' door een zeer gefrustreerd mannetje wordt vervuild, even een 'up' van dit topic.

ew
door ew - Oct 16, 2011 om 11:28
116 Antwoorden / 12 Vragen

@birdies,

Ik begrijp jouw reactie niet?.

@Tdehond,

Ik heb de bestelling niet via de webshop besteld maar via het 0900 nummer en het verzoek de bestelling naar de shop in Amsterdam te zenden.

Gisteren keer ik (weer) een melding dat de bestelling binnen was in de shop te Amsterdam. Via de mail eerst nogmaals laten bevestigen dat deze daadwerkelijk binnen is. Idd heb ik de bestelling kunnen ophalen.

tdehond
door tdehond - Oct 16, 2011 om 12:05
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=ew schreef op zondag 16 okt 2011, 11:28]

@Tdehond,

Gisteren keer ik (weer) een melding dat de bestelling binnen was in de shop te Amsterdam. Via de mail eerst nogmaals laten bevestigen dat deze daadwerkelijk binnen is. Idd heb ik de bestelling kunnen ophalen.

Fijn dat nu de bestelling op te halen was. Bedankt voor de terugmelding.

op
door opabertje - Oct 16, 2011 om 18:50
56 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft dit bericht feitelijk geen enkel nut gehad, toch ?

sa
door sander_m - Oct 17, 2011 om 14:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ew schreef op woensdag 12 okt 2011, 11:43]Ik weet dat Motozoom.nl niet blaakt van de zorgvuldigheid qua het leveren van service en zorgvuldigheid bij het afleveren van bestellingen. ...

Wat een rare opmerkingen "zal motoZoom het nou nooit leren" en "niet blaakt van zorgvuldigheid"? Ik denik dat dat niet terecht is. Naar mijn beschieden mening is motozoom juist een van de betere bedrijven in motorland -op de 45 cent voor het 0900 nummer na dan-. Ik koop er vaker en ben altijd heel goed geholpen. Vooral het advies in de winkel is vaak veel beter dan andere zaken. En de keer dat ik een klacht had (lekke motorhoes), werd het heel onmiddelijk opgelost en kreeg ik meteen een nieuwe mee, dus.

Vorig jaar of dat jaar ervoor hebben ze volgens mij zelfs een warme douche gekregen van Kassa, dat krijg je toch ook niet zomaar?!