co
door connyh Nov 16, 2012 om 10:00
Computers & telefonie

7 weken zonder telefoon

Ik zit vandaag al 7 weken zonder mobieltje. Toestel kan niet gerepareerd worden, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Heb een overzicht van het aantal keren dat ik contact heb gehad met Vodafone, waarschijnlijk niet eens volledig maar al heel lang. Op allerlei manieren geprobeerd wat voor elkaar te krijgen. Samsung gaat me ook terug bellen zeggen ze. Klacht gestuurd, nog niks gehoord. Mondelinge toezegging dat ik een nieuwe krijg maar dat toestel is niet meer leverbaar. Zit nu weer te wachten op bericht wat voor toestel ik dan zou krijgen. Ben het spuugzat.
Wat kan ik hier nog aan doen????????

789 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Nov 16, 2012 om 10:45
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo connyh,

Veel méér dan afwachten en regelmatig informeren naar de stand van zaken, kun je niet. Ik zou het nog een weekje aankijken (dan is het 2 maanden) en dan een brief sturen. De zaak uiteenzetten en ze een termijn stellen waarbinnen het opgelost dient te zijn. Een beetje dreigen met Kassa en Radar wil nog wel eens helpen om de zaak vlot te trekken.....

Verder zal er toch wel iemand in de buurt zijn die nog een toestel over heeft? Hoef je in ieder geval niet zonder telefoon te zitten.

m.vr.gr. Freya

co
door connyh - Nov 16, 2012 om 10:56
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dank je wel Freya.

Heb inderdaad een toestel geleend. Ik vind het gewoon verbazingwekkend hoe vaak ze je hetzelfde vertellen. Ow, wat erg, dat is lang! Ga er meteen werk van maken........ Jaja, allemaal van goeie wil meer er gebeurt niks! Heb al een brief gestuurd maar als je gaat googelen op SSV Vodafone word je ook niet blij. Dynafix hetzelfde verhaal.
Ik dreig niet maar ga steeds meer de publiciteit opzoeken. Facebook, nu Kassa. Maar ach, dan krijg je wel reacties maar ook weer dezelfde loze beloftes.

freya
door freya - Nov 16, 2012 om 11:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@connyh:

De publiciteit zoeken via twitter is ook een goed middel. Even een berichtje naar @vodafoneNL doet soms wonderen.

Freya

freya
door freya - Nov 16, 2012 om 11:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@connyh:

Heb ze inmiddels een tweet, met een 'link' naar dit topic gestuurd, dus wellicht melden ze zich hier binnenkort. ;-)

Freya

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 16, 2012 om 11:11
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Connyh,

Erg vervelend om te horen dat je al lange tijd zoveel problemen hebt met de reparatie van je toestel. Ik wil graag proberen om snel tot een oplossing te komen.

Kun je mij per e-mail een aantal persoonlijke gegevens toesturen dan kan ik alle jouw gegevens erbij zoeken. Ons adres is: webcare.nl@vodafone.com

Graag de volgende gegevens vermelden:
Mobiele nummer:
Naam:
Adres:
Klantnummer:
Reparatienummers (Irmavodanrs.):

Graag in de onderwerp/subjectregel vermelden: Kassa/ je naam / 16 nov. 2012

Bedankt alvast voor je reactie,

Vriendelijke groet,

Eric
Webcare team 24/7




co
door connyh - Nov 16, 2012 om 11:12
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Beste Eric,

heb ik al 2 keer gedaan, niets opgeleverd!

freya
door freya - Nov 16, 2012 om 11:39
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=connyh schreef op vrijdag 16 nov 2012, 11:12]Beste Eric,

heb ik al 2 keer gedaan, niets opgeleverd!
Tja, gewoon nog een keer doen, onder vermelding van: Kassa, je naam en datum en hier blijven posten hoe de zaak wordt afgehandeld....

Freya

co
door connyh - Nov 16, 2012 om 11:47
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ok, gedaan.

Ik had een SamsungGalaxyS. Net gekocht voor de 2 uitkwam, € 489,00. Wat is een vergelijkbaar toestel? Ik dacht zelf recht te hebben op de Galaxy2.

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2012 om 11:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat u kunt doen? Gewoon achteraan aansluiten in de rij van klagers over VODAFONE.


Ah. Weer een nieuwe medewerker van het web care team, die belooft iets uit te zoeken. Denk maar niet dat dat helpt. Deze medewerkers bestaan niet. Bij Vodafone is de antwoord computer zo geprogrammeerd, dat op een topic met klachten over hen vriendelijk gereageerd wordt, met het verzoek alle gegevens nogmaals te verstrekken. Dan "leunt" de computer weer achterover om nieuwe topics te gaan lezen. Of een spelletje patience te spelen.

Ik heb naar aanleiding van mijn klacht van drie maanden geleden al gemaild met Linda, Kyra, Sadia, Mw. Meijs, Mw. Mannens en gebeld met verschillende andere namen.

Iedereen gaat er achteraan, zit er bovenop, maakt het in orde, vervelend dat het even duurt, wordt aan gewerkt en ga zo maar door. Simpel een bedragje terugbetalen, waarop ze geen recht hebben , dat kunnen ze al niet, of willen niet. In ieder geval doen ze het niet.

co
door connyh - Nov 16, 2012 om 11:52
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hahaha, sommige namen herken ik.........
Eigenlijk is het niet om te lachen maar SCHANDALIG.
Ben steeds beleefd gebleven maar daar schiet je niks mee op!

freya
door freya - Nov 16, 2012 om 11:54
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@^^:

Tjongejonge,.... 'lezen' is bij Vodafone blijkbaar erg moeilijk.....
Sturen ze me de volgende tweet:

@kassa_freya
"Ik zie dat je meldt dat je reeds een mail hebt gestuurd. Heb je hiervan het incidentnummer? ^MS"

En ik schrijf toch echt dat ik ze een TWEET gestuurd heb.....

Freya

co
door connyh - Nov 16, 2012 om 12:03
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Niet kunnen lezen, tja.

De ene afdeling van Vodafone kan de andere ook niet bellen.....Tís wat voor een telecombedrijf.

Je krijgt ook steeds verschillende antwoorden; kan je niet doorverbinden met de winkel, mag niet. De andere keer wordt je ongevraagd doorverbonden. Zijn wel allemaal vriendelijk, dat weer wel. Maar zijn goed geinstrueerd om de standaard antwoorden te geven.

Of je belt Dynafix, wordt je afgesnauwd (bijv. Elena)dat je een 0900 nummer moet bellen. Hang je minuten aan de lijn naar een muziekje te luisteren á € 0,45 per minuut. Hang je op, bel je Dynafix weer op hun vaste nummer, zegt een andere medewerker: "nee hoor mevrouw, ik kan u zo helpen. Snap niet waarom mijn collega dat zei!" Niet dat ze je dan iets nieuws te melden hebben, je moet maar geduld hebben. Voorbeelden te over.

Ach, kan nog wel even doorgaan zo, eigenlijk zinloos hè. Behalve dat het wat oplucht.....

Vind dat ze als compensatie voor alle ellende wel een galaxy3 kunnen geven!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer