li
door littlewing Feb 5, 2013 om 10:52
Computers & telefonie

Aankoop tweedehands tablet; advies gevraagd

ik kan voor 50 euro een tweedehands tablet aanschaffen. Wat wil ik er mee doen? Aan de computer hangen, foto's ordenen, wordfeud spelen, mailen, internetten, film kijken.

Het gaat om deze tablet:

Mobii protab 25
Besturingssys: android 4.0 ice cream sandwich
Processor: 1 ghz
Geheugen: 512 mb ddr3
: 4gnand
Display: 7 lcd
Resolution: 800x480
g-sesor: ja
kaartlezer: micro SD
Wifi: 802.11 b/g/n
Usb-slot: 1 mini usb 2.0
Audio uitgang: 1 koptelefoon uitgang
Webcam: 2.0 mp

523 4 Rapporteer

freya
door freya - Feb 5, 2013 om 11:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo littlewing,

Tja, voor €50 kun je je geen buil vallen, maar ik zou het apparaat niet kopen als je het niet werkend kunt bekijken. Dus overtuig jezelf er wel van dat het apparaat goed is, anders is: goedkoop -> duurkoop.....

m.vr.gr. Freya

li
door littlewing - Feb 5, 2013 om 11:10
24 Antwoorden / 14 Vragen

nou, 50 euro is voor mij toch veel... natuurlijk wil ik het apparaat werkend zien. Maar is 50 euro een regelijk goedkope prijs voor die specs?

En kan ik er wordfeud op spelen en films / foto's op bekijken. Alsmede genoeg opslaan?

Bedankt!

pino123
door pino123 - Feb 5, 2013 om 11:14
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Daar kan je prima dit soort dingen mee doen. Via je microsd kaart kan je de opslag uitbreiden.

freya
door freya - Feb 5, 2013 om 11:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@littlewing:

Ik bedoel te zeggen, de nieuwprijs ligt rond de €100, dus je hebt hem dan voor de helft van de prijs. En als hij niet bevalt kun je hem voor die €50 waarschijnlijk wel weer kwijt. Dus kun je je geen buil vallen..... ;-)

En zoals al aangegeven, de dingen die je wil kun je er mee doen. Het is natuurlijk geen iPad, dus verwacht ook niet alle mogelijkheden van een iPad, maar voor €50 heb je een aardig speeltje.

Freya