wu
door wueeresam Jan 28, 2014 om 14:47
Computers & telefonie

Administratiekosten

Ik ben abonnee bij vodafone. Heb nu een abonnement van 100 belminuten en wil dat verhogen. Dat is inderdaad mogelijk, maar dan moet ik administratiekosten betalen van 50 euro. Is dat niet erg veel voor administratiekosten?

1986 13 Rapporteer

ma
door mataraty - Jan 28, 2014 om 15:00
73 Antwoorden / 0 Vragen

U wilt het verhogen en dus meer inkomsten voor Vodafone creëren, maar dat kan alleen als u € 50.- administratie kosten betaald?

Mag ik even hard lachen, want dat is echt ongehoord en daarbij is het bedrag belachelijk. Zou u nou binnen contractsperiode verlagen, dan kan ik me iets voorstellen bij die kosten, omdat ze daardoor derving hebben. Maar nogmaals bij een verhoging is het echt te zot voor woorden.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 28, 2014 om 15:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Misschien doet de directeur van het bedrijf dit. Met andere worden ja dat is zeker een hoop geld.

ma
door mataraty - Jan 28, 2014 om 15:03
73 Antwoorden / 0 Vragen

Ah op de site van Vodafone staat eigenlijk exact wat ik al aanga":

[quote]
Meer minuten, sms of data

Je kunt je abonnement gewoon verhogen. Regel het snel in My Vodafone, bel ons of loop even binnen in een Vodafone winkel.

Minder minuten, sms of data

Je kunt je abonnement verlagen als je langer dan 6 maanden geleden je abonnement hebt aangesloten of verlengd. Dit kost eenmalig € 50.

Dus bij een verhoging geen extra kosten, bij een verlaging wel.

bron

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2014 om 15:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wueeresam,

Ja, maar wat wou je er aan doen?
Weet je wel zeker dat het administratiekosten betreft?

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2014 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wueeresam,

Denk dat mataraty gelijk heeft!

pi
door pieterwolters - Jan 28, 2014 om 15:11
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wie heeft gezegd dat het 50 euro kost? De website is vrij duidelijk dat het alleen maar wat kost bij een verlaging.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 28, 2014 om 19:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen

50 euro is 'n koopje. Voordat dit daadwerkelijk doorgevoerd is bij Vodafone zijn ze daar al minimaal het drievoudige aan arbeidskosten kwijt..

Huh!? Lekkerisdat dat is raar (ik ben ook raar) wat jij typt, klopt, maar zo werkt het echt bij Vodafone.. Onzin!? Nee, type rechtsboven maar eens Vodafone in..

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 29, 2014 om 08:56
779 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen wueeresam,

Hetgeen je aangeeft kan ik alleen bevestigen/ontkennen als we meer gegevens van je hebben. Welk abonnement heb je nu en naar welk abonnement wil je overstappen?

Stuur ons dat + je naam, adresgegevens, geboortedatum en klantnummer per mail. Zet in het onderwerpveld: Kassa | wueeresam | administratiekosten. De email mag je sturen naar webcare.nl@vodafone.com.

Na het ontvangen van deze gegevens ontvang je zo snel mogelijk een reactie.

Met vriendelijke groet,

Mike
Vodafone 24/7 Web Crew

wu
door wueeresam - Jan 29, 2014 om 08:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mataraty schreef op dinsdag 28 jan 2014, 15:00]U wilt het verhogen en dus meer inkomsten voor Vodafone creëren, maar dat kan alleen als u € 50.- administratie kosten betaald?

Mag ik even hard lachen, want dat is echt ongehoord en daarbij is het bedrag belachelijk. Zou u nou binnen contractsperiode verlagen, dan kan ik me iets voorstellen bij die kosten, omdat ze daardoor derving hebben. Maar nogmaals bij een verhoging is het echt te zot voor woorden.

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2014 om 09:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=wueeresam schreef op woensdag 29 jan 2014, 08:57][quote=mataraty schreef op dinsdag 28 jan 2014, 15:00]U wilt het verhogen en dus meer inkomsten voor Vodafone creëren, maar dat kan alleen als u € 50.- administratie kosten betaald?

Mag ik even hard lachen, want dat is echt ongehoord en daarbij is het bedrag belachelijk. Zou u nou binnen contractsperiode verlagen, dan kan ik me iets voorstellen bij die kosten, omdat ze daardoor derving hebben. Maar nogmaals bij een verhoging is het echt te zot voor woorden.

????
Als je wilt reageren kun je dat in het grijze veld hieronder - Reageer - doen, óf als je quote zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en je kunt je reactie typen.

Nu maar even afwachten hoe Vodafone verder reageert. Neem aan dat je je gegevens hebt doorgegeven.

Met vr.gr.

wu
door wueeresam - Jan 29, 2014 om 13:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Allemaal!

Iedereen bedankt voor de reacties! Heb excuses gekregen van Vodafone en kan dus wel kosteloos mijn abonnement omzetten. Had verkeerde informatie gekregen!!!!!

Superbedankt!

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2014 om 13:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wueeresam,

Mooi zo!
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 29, 2014 om 16:08
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 29 jan 2014, 08:56]Mike
Vodafone 24/7 Web Crew
Op de Vodafone manier; Eerst neemt de klant contact op met Vodafone, in het slechtste geval één keer. Hierna moet de 'webcare' in actie komen, die het dan ook nog moet uitzoeken. Dan moet Vodafone nog eens contact opnemen met de klant om hun excuses te maken. Dan moet ook nog eens de wens van de klant doorgevoerd worden. Dat is nog niet alles wueeresam dient uiteraard ook nog een klacht in dat dit lichtelijk klantonvriendelijk is, ook dit moet Vodafone weer beantwoorden.
En bij de volgende verlenging denkt wueeresam, Vodafone bekijk het maar ik stap over..

Op de manier zoals het hoort; Klant wordt direct geholpen.

@Mike, doe mij eens 'n plezier en stap naar je baas en leg bovenstaande eens voor. Wat vindt hij hier zelf nu van? Toch zonde van al die tijd en kosten?