st
door stephanie1 Mar 20, 2005 om 10:49
Computers & telefonie

Advies nodig TV kaart

Hallo,

Ik denk er over om een PC/TV kaart aan te schaven.

Ik heb Windows XP Pro nog ruimte 40 GB C Harde Schijf. 1024 werkgeheugen

Ik heb een goede geluidskaart en een goede video kaart NIVIDIA Geforce4 Ti 4400

Ik heb chello clasic breedband internet ja een tevreden gebruiker lol.

Natuurlijk kabel tv.

Ik wil stereo TV en radio afstandsbediening en ook een programma kunnen opnemen.

Allemaal in goede kwaliteit

Ik wil niet aan video montage gaan doen.

Ik wil dat de zenders makkelijk in te stellen zijn NL handleiding en gewoon kunnen zappen als een gewone tv.

Ik heb mijn oog laten vallen op 4 verschillende kaarten

PC/TV Pro Pinnacle

Ginery 600TV?Radio en Compro videomate gold plus.

Win TV Pr 350 met dezelfde mogelijkheden maar de opname van de programma gaat in andere formaat dan die van de andere.

Ik weet niet of dit belangrijk is ik wil gewoon opnemen op dvd zetten later kijken en weer wissen.

De kosten zijn hierdoor heel verschillend de Win TV Pr 350 is 100 euro duurder

Dus sta ik in dubio ik wil goede kwaliteit maar niet achterlijk veel betalen als het niet nodig is maar wel als het niet anders kan.

Mocht u mij een andere advies geven ik wil niet meer dan 200 Euro uitgeven

Met reviews lezen wordt het alleen nog moeilijker er komt niet een uit de bus die duidelijk boven de andere steekt.

Wat raad u mij aan

Alvast bedankt voor u advies.

Groetjes Stephanie

706 4 Rapporteer

de
door dekens - Mar 20, 2005 om 11:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gekozen voor de Pinnacle PCTV/Pro, heeft mij een kleine 100 euro gekost en bevalt mij prima.

Die Wintv heb ik ook gehad maar die beviel mij niet goed, problemen met zenderes zoeken etc.

Wat jij vraagd van de kaart is zeer goed haalbaar met de PCTV/Pro.

Opnemen gaat perfect, heb zelf nog niet op dvd gebrand maar kan het wel, dus daar kan ik even geen andwoord op geven.

Beschrijving in het nederlands en duidelijk te volgen bij die ander had ik in iedergeval geen nl.beschrijving.

Succes,

Groeten David

st
door stephanie1 - Mar 20, 2005 om 12:54
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo David,

Hartelijk dank voor je snelle reactie.

Ik vind NL handleiding erg belangrijk en ook makkelijk instellen van de zenders.

Dus voorlopig Pinnacle.

Andere ervaringen graag welke kaart u heeft en wat zijn de bevindingen zat er een NL handleidin bij.

Groetjes Stephanie

ge
door geronnimo - Mar 29, 2005 om 20:16
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik de Winfast TV2000-xp Expert van Leadtek, die kaart doet alles wat jij zoekt en nog veel meer zoals DIVX en TIMESHIFTING kortom de meest uitgebreide kaart die nu te koop is en hij kost 45 euro met nederlandse gebruiksaanwijzing en 4 cd's met uitstekende software, verder zeer goede ondersteunig van leadtek met update's van de drivers.

st
door stropie - Apr 7, 2005 om 10:39
10 Antwoorden / 0 Vragen

Pinnacle staat wel bekend om zijn uitstekende kwaliteit. Een maat van me heeft ook een kaart van pinnacle en hij is er heel erg tevreden mee.