Sinds de update van Apple IOS7 naar IOS8 is icoontje van Airplay op mijn Ipad2, Ipad4 en Iphone5s verdwenen en kan ik mijn AplpleTV hier niet meer mee gebruiken. Wie weet wat er aan de hand is c.q. De oplossing?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Dit heb ik al geprobeert. Helaas geen oplossing. Voor volgende reacties: Ik heb al heel veel geprobeert. Graag reacties met echte oplossingen, liever geen halfslachtige oplossingen. Ik stel deze vraag hier omdat ik reeds heeeeeeel veel heb geprobeert. Dus aub zinnige reacties en geen voor de hand liggende zaken die ikzelf al had kunnen bedenken. Ik weet dat deze reactie van mij arogant overkomt maar ik ben echt radeloos. Groet Roel
Sorry als ik wat heftig reageer, maar ik ben behoorlijk pissig op Apple. Nergens kun je bij hun rechtstreeks reageren of vragen. Hoe klein kun je als grootste bedrijf van de wereld zijn. Ik ben zeer teleurgesteld in Apple. Groet Roel
Ik heb gelezen dat u via instellingen een andere taal moet kiezen. Als het goed is verschijnt het verdwenen icoontje weer en daarna kunt u de taal weer terugzetten naar Nederlands. Maar mischien heeft u dit ook al geprobeerd. Het staat op http://help.airsquirrels.com/support/articles/1000107203-after-upgrading-ios-versions-the-airplay-icon-no-longer-displays-
[quote=roelklinkenberg schreef op vrijdag 14 nov 2014, 19:32]Sorry als ik wat heftig reageer, maar ik ben behoorlijk pissig op Apple. Nergens kun je bij hun rechtstreeks reageren of vragen. Hoe klein kun je als grootste bedrijf van de wereld zijn. Ik ben zeer teleurgesteld in Apple. Groet Roel.
Dat u zo dom bent om niet verder te kijken dan uw neus lang is. Bij aanschaf van een Apple product krijgt u altijd een informatieboekje in de doos meegeleverd. Bel met deTechnische ondersteuning: 0800 0201 581.
Ik begrijp niet waarom marcwouter beledigend moet zijn. Overigens dit Apple telefoonnummer is er alleen voor binnen de garantie. Deze is bij mijn apparaten verlopen. Dus geen gratis hulp meer van Apple.
Helaas is het niet opgelost. Ik heb het geprobeerd bij zowel de Ipad als de Iphone. Taal naar engels en weer teug naar nederlands. Ben ook bij Ivizi winkel geweest, maar kenden het probleem niet. Sta open voor suggesties.
Misschien heeft het zin om te vermelden wat u zoal heeft geprobeerd en niet werkte, dan is het mogelijk gemakkelijker om naar een oplossing te zoeken. De kans is dan kleiner dat iets aangedragen wordt wat u al probeerde. Ik durf het woord fabrieksinstellingen nauwelijks te gebruiken....
Ik heb ipads en iphone gecontroleerd op juiste update software. AplleTV heeft ook laatste update software. Taalinstellingen gewijzigd naar engels en teug naar nederlands. Airplay uit en aan gezet op Apple TV. Verbinding met router verbroken en gewist en opnieuw ingesteld en aangesloten. Stroom van Apple TV afgehaald en weer aangesloten. apple TV naar fabrieksinstellingen gezet en volledig opnieuw geinstalleerd. ipads en Iphone uit en weer aan gezet. Probleemoplossing Apple site doorgelezén en uitgevoerd. In winkel (Ivizi) waar ik de apple spullen gekocht heb geweest, maar herkennen het probleem niet. Kan daar tegen betaling laten onderzoeken maar geen garantie dat het dan gaat werken. Onderzoekskosten minimaal 19,50. Op Internet gezocht naar dit probleem, niet gevonden. Mijn gezond boeren verstand gebruikt, echt dom ben ik ook niet. Heb zelf mijn netwerk geinstalleerd en vorige PC geherinstaleerd. Intnet afgezocht voor Apple hulp, slechts alleen tegen betaling. Zo ver ben in nog niet. Op Facebook bij Apple gekeken, maar niets gevonden. Nou dit is al een hele hoop. Zie graag reacties tegemoed. Bij voorbaat dank. Mogelijk ben ik wat vergeten.
Je bent de enige niet die problemen heeft, maar dat is een schrale 'troost'. Die update veroorzaakt meerdere problemen. Hopelijk lost Apple dit zsm op. Lees ook hier ter info.
Edrick3, Dank voor deze reactie. Deze site had ik nog niet gelezen. Nu maar hopen dat Apple SPOEDIG met de oplossing komt.
Wat ik jammer vind is dat Apple vooraan staat als ze je wat willen verkopen en hoog van de toren schreeuwen hoe goed ze wel niet zijn, maar niet of zeer via via slecht bereikbaar zijn om zaken op te lossen. Dat vind ik toch waar een groot bedrijf klein in kan zijn.
Ik zal gelaten afwachten tot de oplossing er is.
Voor mij sluit hiermee mijn vraagstelling. Dank aan allen.
Bij de Technisch ondersteuning wordt u na de garantie natuurlijk WEL geholpen alleen niet gratis en dat wordt u dan ook verteld. Maar ik denk dat u niet moet zoeken op de iPad maar dat het probleem zit bij uw AppleTV. Controleer de instellingen opnieuw of u wel in hetzelfde netwerk zit heeft u ook de beveiligingscode goed ingevuld heeft u Airplay wel ingeschakeld en nog veel meer. kijk hier eens naar.
Merkwaardigerwijs werkt het omzetten naar het 'English' als taal en regio ( instellingen , algemeen) bij mij wel. Voor hoe lang is de vraag want er vzijn aker periodes dat apple tv icoontje zichtbaar is. Ik heb het nog niet terug naar NL durven zetten. Vraag me af welke instellingen gereset worden in dit wonderlijke apparaat die ervoor zorgen dat naast de taal ook zo'n icoontje weer verschijnt. Das toch gek? Anyway, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland?
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben?
Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer