ma
door maron Mar 26, 2015 om 16:14
Computers & telefonie

Al een paar dagen haperende verbinding "Online".

Al een paar dagen valt m`n verbinding steeds weg.
Eerst zo nu en dan, toen steeds vaker, en nu om de 5 minuten. Ik word er helemaal gek van, want wat kun je allemaal NIET, als je maar 5 minuten de tijd hebt.
Plus dat m`n telefoonkosten nu via KPN-budget worden gerekend, wat voor mij extra veel kosten met zich mee brengt.
Volgens "Online" ligt het dus aan de Thomson Gateway TG 712. en zijn ze ermee bezig het op te lossen binnen 48 uur.
Ik vond het altijd al een waardeloos flut ding, want met de Thomson Gateway TG 712 krijg je alleen nog maar nummermelding van klanten die ook via "Online" telefooneren.
Ik dacht, ik schrijf het hier even neer, voor als nog meer mensen zich afvragen waarom hun verbinding iedere keer weg is. Bespaart ze een telefoontje naar Online.

572 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 26, 2015 om 18:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Op de site staat vermeld:

Wegens eerder uitgevoerd technisch onderhoud kan het voorkomen dat u momenteel geen telefoonverkeer kan ontvangen.

Uit onderzoek blijkt dat dit probleem meestal te verhelpen is door uw modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:

Heeft u een Huawei modem? Dan kunt u uw modem resetten door, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het resetknopje aan de zijkant van het modem minimaal een seconde in te drukken. Na een aantal seconden herstart het modem.

Heeft u een Speedtouch of Thompson modem? Dan drukt u, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het reset knopje op de achterkant van het modem een aantal seconden in. Hierna herstart het modem.
Let op: Als u instellingen in het modem gewijzigd heeft worden deze vervangen door de fabrieksinstellingen.
Op https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/ vindt u meer informatie over het aanpassen van de modeminstellingen.

ma
door maron - Mar 26, 2015 om 18:29
31 Antwoorden / 8 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 18:17]Op de site staat vermeld:

Wegens eerder uitgevoerd technisch onderhoud kan het voorkomen dat u momenteel geen telefoonverkeer kan ontvangen.

Uit onderzoek blijkt dat dit probleem meestal te verhelpen is door uw modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:

Heeft u een Huawei modem? Dan kunt u uw modem resetten door, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het resetknopje aan de zijkant van het modem minimaal een seconde in te drukken. Na een aantal seconden herstart het modem.

Heeft u een Speedtouch of Thompson modem? Dan drukt u, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het reset knopje op de achterkant van het modem een aantal seconden in. Hierna herstart het modem.
Let op: Als u instellingen in het modem gewijzigd heeft worden deze vervangen door de fabrieksinstellingen.
Op https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/ vindt u meer informatie over het aanpassen van de modeminstellingen.

ma
door maron - Mar 26, 2015 om 18:30
31 Antwoorden / 8 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 18:17]Op de site staat vermeld:

Wegens eerder uitgevoerd technisch onderhoud kan het voorkomen dat u momenteel geen telefoonverkeer kan ontvangen.

Uit onderzoek blijkt dat dit probleem meestal te verhelpen is door uw modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:

Heeft u een Huawei modem? Dan kunt u uw modem resetten door, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het resetknopje aan de zijkant van het modem minimaal een seconde in te drukken. Na een aantal seconden herstart het modem.

Heeft u een Speedtouch of Thompson modem? Dan drukt u, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het reset knopje op de achterkant van het modem een aantal seconden in. Hierna herstart het modem.
Let op: Als u instellingen in het modem gewijzigd heeft worden deze vervangen door de fabrieksinstellingen.
Op https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/ vindt u meer informatie over het aanpassen van de modeminstellingen.

het hele kastje valt steeds uit. resetten met een prikker had ik al geprobeert.

edrick3
door edrick3 - Mar 28, 2015 om 15:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@maron,

.....het hele kastje valt steeds uit......
Vraag een nieuw modem.

Inclusief draadloos modem (WiFi)

Het draadloos modem dat je bij Online.nl Alles-in-1 ontvangt, is je toegangspoort naar internet én interactieve televisie, inclusief video on demand, Programma Gemist, live tv pauzeren en tv opnemen. Uiteraard kun je draadloos internetten via de beveiligde WiFi verbinding.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer