wij hebben via Groupon/Azeri een licentie gekocht voor AVG. Sinds we deze licentie gebruiken krijgen we constant de melding van AVG dat we een illegale versie gebruiken en dat we een geldige licentie moeten aanschaffen. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Tja, zoiets kun je ook beter niet via Groupon kopen, maar dat is mosterd na de maaltijd. Heb je je klacht al voorgelegd aan groupon?; klantenservice@groupon Of zet je klacht op klachtenkompas.nl; daar staan al meer klachten.
ik heb de code ontvangen (2 pc's) en correct ingevoerd, avg staat op mijn pc, maar als ik mijn pc aanzet krijg ik dus de melding dat ik een illegale kopie zou hebben. M.a.w. volgens AVG zou ik dus een illegale kopie hebben, deze heb ik dus via Groupon gekocht, lijkt mee zeer vreemd. Het ergste is dat ik nu niet weet of mijn pc's wel/niet beschermd zijn.
[quote=zeeuwse muts schreef op zaterdag 14 mrt 2015, 12:06]ik heb de code ontvangen (2 pc's) en correct ingevoerd, avg staat op mijn pc, maar als ik mijn pc aanzet krijg ik dus de melding dat ik een illegale kopie zou hebben. M.a.w. volgens AVG zou ik dus een illegale kopie hebben, deze heb ik dus via Groupon gekocht, lijkt mee zeer vreemd. Het ergste is dat ik nu niet weet of mijn pc's wel/niet beschermd zijn.
Als je een licentie voor 1 pc hebt gekocht en je zet 'm op 2 pc's dan is er 1 illegaal.
.....Het ergste is dat ik nu niet weet of mijn pc's wel/niet beschermd zijn...... Dan zou ik tot dit opgelost is AVG uitschakelen en zolang bv. Avast (free) op m'n computer(s) zetten.
ik heb 2 licenties gekocht, voor 2 pc's! Azeri zegt niks te kunnen doen, zou aan mijn pc's liggen, hetgeen onzin is, ik werk nooit met illegale software, koop en betaal altijd netjes voor mijn software. Kan eventueel via Groupon mijn geld terug gaan vragen zegt Azeri, maar dat is voor mij GEEN oplossing, ik wil fatsoenlijk werkende software waar ik voor betaald heb.
.....Kan eventueel via Groupon mijn geld terug gaan vragen zegt Azeri, maar dat is voor mij GEEN oplossing, ik wil fatsoenlijk werkende software waar ik voor betaald heb...... Maar als je je geld terug zou krijgen kun je opnieuw een licentie kopen voor AVG (of bv Avast) via een rechtstreeks kanaal. (maar dan is het wellicht iets duurder?)
Het kan wel degelijk aan je PC's liggen, misschien zijn er resten van een oude installatie of licentie achtergebleven. Probeer op een PC eens AVG volledig te de-installeren, het register te schonen en echt alle resten van de software te verwijderen. Dan opnieuw AVG installeren en de licentie code opnieuw invoeren.
@Diumenge: we hebben ALLE oude internetsecurity verwijderd, dit was dus helaas geen oplossing. We blijven van AVG de melding ontvangen dat we illegale software gebruiken, hetgeen dus niet zo is. @edrick3: via groupon was het een stuk goedkoper, maar blijkbaar dus niet legaal
Vanuitgaande dat u niet al die rotzooi opzoekt op uw PC zou ik zeggen dat u al genoeg heeft aan AVG Free. Misschien kunt u ook via uw provider aan een goedkoop programma komen. In mijn Windows tijdperk gebruikte ik altijd die gratis versie van AVG. U surft niet veel anders had u geweten dat je ver weg moet blijven van Groupon.
[quote=macwouter schreef op zaterdag 14 mrt 2015, 16:27]Vanuitgaande dat u niet al die rotzooi opzoekt op uw PC zou ik zeggen dat u al genoeg heeft aan AVG Free. Misschien kunt u ook via uw provider aan een goedkoop programma komen. In mijn Windows tijdperk gebruikte ik altijd die gratis versie van AVG. U surft niet veel anders had u geweten dat je ver weg moet blijven van Groupon.
Uiteraard ken ik de negatieve verhalen over Groupon, maar het zijn wel vaak de negatieve verhalen die je hoort/leest. Bij mij krijgt iedereen derhalve het voordeel van de twijfel. In ieder geval zegt Azeri dat ik mijn geld maar moet gaan terughalen bij Groupon, hetgeen ik ga doen, hopelijk duurt het niet al te lang voordat mijn geld terug is. In ieder geval zal ik nooit meer iets kopen via Groupon.
En ik ga weer terug naar mijn free versie van AVG ;-)
Ik heb het zelfde probleem ondervonden. Ik heb tot nog toe n.a.v. mijn klacht de volgende antwoorden gekregen van AZERI en Groupon.
@Groupon Beste grouponner, Hierbij wil ik u graag informeren, dat wij bezig zijn uw vraag te behandelen. Momenteel hebben we nog geen oplossing voor uw kwestie, maar we streven ernaar u spoedig met een antwoord te voorzien. Indien u andere vragen heeft, aarzel dan niet om deze te stellen. U kunt mij op elk gewenst moment bereiken door te reageren op deze e-mail. Hartelijk dank voor uw geduld! Met vriendelijke groet,
@Azerei Geachte .. , Het kan een foutje van systeem zijn. U kunt hem negeren of anders kunt hem via het officiële website downloaden en activeren. Als u nog steeds niet tevreden bent , u heeft altijd recht om uw aankoop te annuleren. Daarvoor dient u via groupon uw aankoop te annuleren. U heeft aan groupon betaald.
Ik wacht het antwoord van Groupon maar af. Wil sowieso mijn geld terug.
Verder wil ik ik iedereen vragen om aangifte te doen bij de politie omdat Groupon illegale software heeft verkocht. Er zijn duizenden illegale licenties verkocht door Groupon het gaat hier dus om een gigantische oplichtingszaak.
[quote=jan1974 schreef op zondag 15 mrt 2015, 11:01]Ik heb het zelfde probleem ondervonden. Ik heb tot nog toe n.a.v. mijn klacht de volgende antwoorden gekregen van AZERI en Groupon.
@Groupon Beste grouponner, Hierbij wil ik u graag informeren, dat wij bezig zijn uw vraag te behandelen. Momenteel hebben we nog geen oplossing voor uw kwestie, maar we streven ernaar u spoedig met een antwoord te voorzien. Indien u andere vragen heeft, aarzel dan niet om deze te stellen. U kunt mij op elk gewenst moment bereiken door te reageren op deze e-mail. Hartelijk dank voor uw geduld! Met vriendelijke groet,
@Azerei Geachte .. , Het kan een foutje van systeem zijn. U kunt hem negeren of anders kunt hem via het officiële website downloaden en activeren. Als u nog steeds niet tevreden bent , u heeft altijd recht om uw aankoop te annuleren. Daarvoor dient u via groupon uw aankoop te annuleren. U heeft aan groupon betaald.
Ik wacht het antwoord van Groupon maar af. Wil sowieso mijn geld terug.
Verder wil ik ik iedereen vragen om aangifte te doen bij de politie omdat Groupon illegale software heeft verkocht. Er zijn duizenden illegale licenties verkocht door Groupon het gaat hier dus om een gigantische oplichtingszaak.
bedankt voor dit antwoord Jan1974, dezelfde antwoorden van Azeri en Groupon heb ik ook ontvangen. Dit gaat zeker nog een staartje krijgen, ook ik wil mijn geld terug. Mijn rechtsbijstandverzekering mag zich er mee bezig gaan houden.
.....Mijn rechtsbijstandverzekering mag zich er mee bezig gaan houden...... Dat help ik je hopen. Die hanteren meestal een minimumbedrag waaronder ze niet in actie komen.
Van Azeri krijg ik een heel laconiek antwoord en een nieuwe code. Als deze ook niet werkt kunnen zij er niets aan doen....
De mail is overigens in heel slecht nederlands geschreven en ik vind het ook vreemd dat de azerishop gebruik maakt van een live.nl email account.
Begin de indruk te krijgen dat we allemaal besodemieterd zijn.
Van Groupon heb ik nog geen reactie maar ik ga er vooralsnog vanuit dat zij met een gepaste oplossing gaan komen.Ik heb nog geen negatieve ervaringen met Groupon.
[quote=rob74 schreef op woensdag 18 mrt 2015, 17:57] Begin de indruk te krijgen dat we allemaal besodemieterd zijn.
Lees de vraag en de antwoorden en ben bang dat u gelijk heeft. Is dit de (inmiddels niet meer leverbaar gelukkig) bewuste aanbieding: Groupon AVG aanbieding.
De 'google translate' van Azeri en de prijs in de aanbieding samen zeggen veel. Het klinkt bijna als te mooi om waar te zijn en dat is het blijkbaar ook. Groupon is de verkopende partij, dus deze dienen het op te lossen.
[quote=rob74 schreef op woensdag 18 mrt 2015, 17:57]hier hetzelfde probleem op 3 pc's.
Van Azeri krijg ik een heel laconiek antwoord en een nieuwe code. Als deze ook niet werkt kunnen zij er niets aan doen....
De mail is overigens in heel slecht nederlands geschreven en ik vind het ook vreemd dat de azerishop gebruik maakt van een live.nl email account.
Begin de indruk te krijgen dat we allemaal besodemieterd zijn.
Van Groupon heb ik nog geen reactie maar ik ga er vooralsnog vanuit dat zij met een gepaste oplossing gaan komen.Ik heb nog geen negatieve ervaringen met Groupon.
Ik heb goed nieuws: vandaag heb ik mijn geld terug ontvangen van Azeri, niet van Groupon, die zouden zich binnen 5 dagen wel eens melden. Ik heb dus zowel Azeri als Groupon helemaal plat gemaild, heb melding bij Trosopgelicht gedaan, bij Kassa!, bij de politie vanwege oplichting en bij mijn rechtsbijstandverzekering. Dat heb ik dus allemaal doorgegeven aan Azeri en Groupon. Wat de doorslag heeft gegeven weet ik niet, maar vandaag was Azeri poeslief: als ik de rekening waarop te zien was wat ik betaald had aan hun mailde dan zou ik binnen 24 uur mijn geld terug hebben. Per omgaande heb ik dus de factuur gemaild en binnen een half uur stond het geld op mijn PayPal. Van Groupon heb ik nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen. Blijkbaar helpt het dus als je de media inschakelt en 100 mailtjes op een dag verstuurd ;-) Dit was mijn 1e en gelijk mijn laatste kennismaking met Azeri en ook met Groupon! Ik zal in ieder geval nooit meer iets via Groupon kopen en ook iedereen daarvan afraden. Overigens had AVG mij gisteren al geblokkeerd op beide pc's (ik had 2 licenties gekocht) en ik had inmiddels de FREE versie er weer op gezet. Mijn advies is dus: maak ze helemaal gek met mailtjes!
Er is overigens nog een emailadres van Azeri, behalve het live.nl en dat is deze: info@smartphonestuk.nl, ik denk dat dat dus net zo'n geweldig adres zal zijn om producten te kopen, als Azeri.
@rob74: alle mails van Azeri zijn in slecht Nederlands, volgens mij gebruiken ze een template, zoals bij iedere "klantenservice" om te antwoorden. Die template zal uit Engels vertaald zijn via googletranslate, vandaar het slechte Nederlands.
.....Ik heb goed nieuws: vandaag heb ik mijn geld terug ontvangen van Azeri, niet van Groupon, die zouden zich binnen 5 dagen wel eens melden. Ik heb dus zowel Azeri als Groupon helemaal plat gemaild, heb melding bij Trosopgelicht gedaan, bij Kassa!, bij de politie vanwege oplichting en bij mijn rechtsbijstandverzekering. Dat heb ik dus allemaal doorgegeven aan Azeri en Groupon. Wat de doorslag heeft gegeven weet ik niet, maar vandaag was Azeri poeslief: als ik de rekening waarop te zien was wat ik betaald had aan hun mailde dan zou ik binnen 24 uur mijn geld terug hebben. Per omgaande heb ik dus de factuur gemaild en binnen een half uur stond het geld op mijn PayPal......
Mooi zo. Dat is dus toch nog goed afgelopen. Bedankt voor het terugmelden.
Ja helaas, binnen een week kreeg ik de melding: "oeps u hebt een illegale versie, koop een licentie". Ik heb contact opgenomen met Groupon en kreeg het advies AVG eraf te halen en opnieuw te installeren. Dit leek goed te gaan. Gisteren kreeg ik een update van AVG binnen en vervolgens de melding: "u hebt een illegale versie, koop een licentie binnen 29 dagen". Hierover heb ik mail gestuurd naar Groupon en Azerishop, met de vraag onderling in overleg te gaan een oplossing te vinden of anders mij 14,99 euro terug te storten. Van Azerishop kreeg ik de melding, dat ik wellicht het installeren niet goed had gedaan, met uitleg erbij hoe ik moest handelen. Tevens gaf men aan dat ik bij Groupon moest zijn voor terugbetaling, als ik niet tevreden zou zijn. Van Groupon kreeg ik een mail, dat ik binnen 5 dagen een reactie krijg. Ik zal een deel van mijn code hieronder plakken, wellicht hebt u dezelfde code: 2G6G3-Z6YQA-EL33M-GEMBR-ACED. Laat mij s.v.p. even weten of dit het geval is. Ik heb de indruk dat het installeren bij iedereen goed gaat, maar dat na een update van AVG pas aan het licht komt, dat men een illegale versie heeft. Misschien zijn er per abuis codes dubbel uitgegeven.
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland?
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben?
Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer