ma
door marjolijn76 Jun 8, 2009 om 20:09
Computers & telefonie

Beeïndigen sim only

Hallo,

Ik heb een jaar jang een sim only abonnement gehad van Debitel en dit loopt binnenkort af. Nu ben ik overgestapt naar Simpel want dat leek me wel voordelig. Alles is geregeld en het gaat 6 augustus a.s. in. Nummer is overgezet en ik heb de nieuwe simkaart al en het is al betaald. Ik heb nog geen contract of i.d. ondertekent...

Nu heb ik op internet een voordeliger en voor mij veel geschikter sim only pakket gevonden en nu wil ik van Simpel af. Heb ik gelijk als ik zeg dat dat kan omdat de contractperiode pas over twee maanden ingaat? Ik hoop het van harte... Wie helpt mij?

295 2 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Jun 9, 2009 om 19:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Mij ben je kwijt hoor. Je hebt niks getekend, maar je hebt wel een contract gesloten en al betaald. Hoe zit dat?

Wist je ook dat Simpel een setje Algemene Voorwaarden heeft waarin je het antwoord kunt vinden op je vraag?

co
door cors2 - Aug 1, 2009 om 20:13
5 Antwoorden / 1 Vragen

Goed nagaan. Wanneer je door te klikken je overstap hebt bevestigd, dan heb je in principe een overeenkomst getekend.

Blijft wel dat bij internetinkopen je binnen een bepaalde periode het recht hebt om de spullen terug te sturen.Vraagt wel om formele bevestiging.

Gewoon contact opnemen met simpel. Op basis van hun reacgtie kan je afhankelijk van hun reactie verder zien wat je doet