ak
door aketelaars Jun 26, 2007 om 18:17
Computers & telefonie

Bellen en surfen het net

ik heb een abonnement aangevraagd voor surfen en bellen van het net.

ik krijg op 26-juni mijn pakket binnen om te installeren

en heb op 26 juni ook een begeleidende brief ontvangen met dagtekening van 21 juni

in de begeleidende brief staat dat  15 dagen na dagtekening het abonnement ingaat

indien ik dit later doe moet ik voor het bestaande en het nieuwe abonnement betalen.

dit houdt in dat ik in ruim 1 week de installatie gereed dien te hebben.

bij het aangaan van het contract is daar helemaal niet overgesproken.

hebben meer mensen hier ervaring mee.

dit houdt in dat mensen die op vakantie zijn in de periode dat ze pakket thuis krijgen een probleem hebben.

249 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag aketelaars,

Je schrijft: dit houdt in dat mensen die op vakantie zijn in de periode dat ze het pakket thuis krijgen een probleem hebben.

exact!

Groeten, Read2.