sm
door smeenk54 Apr 10, 2013 om 13:37
Computers & telefonie

Bitdefender proberen te verlengen en betaald en krijg geen geld terug

Bitdefender na nieuwe Windows installatie proberen nieuw te installeren en tevens geprobeerd het met een jaar te verlengen maar door onduidelijk met de taal is het verkeert gegaan en is er een nieuwe internet virusscanner geïnstalleerd [deze is niet geactiveerd dus gebruik ik hem niet ] ik heb hier meteen melding van gemaakt bij Bitdefender en nu na maanden verder zeggen ze dat ze eindelijk mijn betaling terug gevonden hebben maar ze alleen maar binnen een maand het geld terug kunnen storten ,ik ben hier al maanden me bezig en krijg soms na een week of meer antwoordt op en nu zeggen ze een maand te laat en krij ik mijn geld [€39,95]niet terug .

1185 11 Rapporteer

jo
door jorisw - Apr 10, 2013 om 14:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dearagain schreef op woensdag 10 apr 2013, 13:41]*hier is dus na mijn mening sprake van een ordinaire diefstal

Na?

dearagain
door dearagain - Apr 10, 2013 om 17:01
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*hier is dus na mijn mening sprake van een ordinaire diefstal

moet zijn:

*hier is dus naar mijn mening sprake van ordinaire diefstal

diumenge
door diumenge - Apr 10, 2013 om 18:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ordinaire diefstal? Omdat iemand zelf niet in staat is een bestelling normaal af te ronden? Wat 'n onzin.

dearagain
door dearagain - Apr 10, 2013 om 19:11
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*lees eerst het bericht van smeenk54 nog eens goed en kom daarna met het commentaar

diumenge
door diumenge - Apr 10, 2013 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En waar maak jij uit op dat ze niet geleverd hebben? TS geeft aan een nieuwe virusscanner gedownload te hebben, maar heeft deze niet geactiveerd, daar kan de leverancier weinig aan doen.

dearagain
door dearagain - Apr 10, 2013 om 20:19
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*in het bedrijfsleven telt niet alleen geld, maar zijn er ook morele en andere waarden (zoals klantvriendelijkheid) die een rol spelen

diumenge
door diumenge - Apr 10, 2013 om 20:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ach, nu gaan we van 'ordinaire diefstal' naar klantvriendelijkheid.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 11, 2013 om 00:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Maar wat is nu precies het probleem? Waarom zou je je geld terug willen?

dearagain
door dearagain - Apr 15, 2013 om 23:22
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*hier is dus na mijn mening sprake van een ordinaire diefstal

sm
door smeenk54 - Apr 15, 2013 om 23:23
19 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 10 apr 2013, 14:52]Maar wat is nu precies het probleem? Waarom zou je je geld terug willen?

dearagain
door dearagain - Apr 16, 2013 om 12:00
2462 Antwoorden / 7 Vragen

[edit redactie - off topic]
topicstarter schrijft:

"ik heb hier meteen melding van gemaakt bij Bitdefender en nu na maanden verder zeggen ze, dat ze eindelijk mijn betaling terug gevonden hebben, maar ze alleen maar binnen een maand het geld terug kunnen storten"

*leuke algemene voorwaarden hanteert dit bedrijfje, zo lusten we er nog wel een paar