co
door corencoby Feb 22, 2013 om 12:16
Computers & telefonie

Blokkerig beeld bij internet player

hallo,
ik heb sinds kort een sony internet player nsz-gs7, voor internet op mijn panasonic plasma tv. ik heb hem geinstaleerd op mijn cisco 8485 decoder van ziggo.
hij werkt heel erg goed, beeld en geluid, facebook e-mail, en andere aps zijn allemaal geinstaleerd. nu komt er bij verschillende zenders die ik veel kijk een hapering in het beeld en geluid. niet bij de omroepen en commerciele zenders, wel. bij bv. oranje tv ,rtl louge, 13e street, rijnmond, 192 tv dit gebeurt om de 6 sec. als ik dan mijn cisco even reset, dus van de stroom afhaal, is het weer verholpen, maar ga ik dan weer zeppen dan gebeurt het weer. mijn vraag is, moet ik een instelling van de. player veranderen, omdat hij het maar bij enkele zenders doet, of is het niet op te lossen? heel graag een advies of een goed antwoord. groet cor.

381 5 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 23, 2013 om 15:57
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=corencoby schreef op vrijdag 22 feb 2013, 12:16]ik heb hem geinstaleerd op mijn cisco 8485 decoder van ziggo.
Wil je hiermee zeggen dat je de player aangesloten hebt op de decoder van Ziggo?

co
door corencoby - Feb 23, 2013 om 15:59
22 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 23 feb 2013, 15:01][quote=corencoby schreef op vrijdag 22 feb 2013, 12:16]ik heb hem geinstaleerd op mijn cisco 8485 decoder van ziggo.
Wil je hiermee zeggen dat je de player aangesloten hebt op de decoder van Ziggo?

co
door corencoby - Feb 23, 2013 om 16:05
22 Antwoorden / 13 Vragen

het probleem is opgelost, hij is nu op hdmi2 aangesloten, dus niet meer op hdmi1, tv speelt weer als vanuits. mediaplyar speelt ook goed, ook geluid ed. van tv en plyaer zijn goed, geluid van tv via home sinemaset. geluid van player via tv.
hartelijk dank voor dit antwoord.
cor

valerius-2
door valerius-2 - Feb 23, 2013 om 16:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heeft u de aansluitingen eens goed nagekeken als ik zo u bericht leest dan is het volgens mij storing in de kabels. meestal tussen decoder en tv. heeft u ze met splitter via in en uitgang van de decoder. Dat had n.l. oo een keer .Alles los gemaakt en geken of ze goed waren niets te zien ze er weer aangesloten en geen last meer

co
door corencoby - Feb 23, 2013 om 16:31
22 Antwoorden / 13 Vragen

hallo valerius-2
het was inderdaad een verkeerde aansluiting, alles is nu weer inorde, zie antwoord aan lekkerisdat hier boven. maar ook bedankt voor het antwoord.
cor