li
door lisettes Aug 27, 2009 om 16:34
Computers & telefonie

Canal Digitaal:geen NED 1-2-3, wel BVN......

Na 2 jaar plezier op de camping met Canal Digitaal,(geen betaalpakket.)gekeken naar de NED 1-2-3 zenders en BVN. 2 maanden geleden opeens geen NED meer, wel BVN, goede ontvangst. Dus (zoals vaker gebeurd) via internet gereactiveerd, niet gelukt, nog verschillende malen, heb nu alleen BVN en nog talloze FTA zenders. Ons abo wordt elke maand automatisch verlengd, heb ik gecontroleerd.


Mijn dealer zegt dat onze installatie met een VisionNet FCIS-7000, prima blijft passen in het CD smartcard systeem.Ik heb overigens nog geen nieuwe kaart ontvangen.


Ik heb een email gestuurd met dit verhaal aan CD, maar op een reaktie/ antwoord moet ik vast nog even wachten.


Daarom mijn vraag, heeft iemand een tip voor mij?Ik heb al op diverse plaatsen zitten zoeken, maar ik vind de oplossing niet. 


Met vriendelijke groeten Lisette.

4620 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pe
door pepie29 - Aug 27, 2009 om 16:52
16 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Lissette,


Dit is een bekend probleem; wat je kunt proberen is de stekker er uit trekken, een half uur wachten en dan op nieuw het stroom er op en via de website je smartcard activeren, je tv aan laten staan op sbs6, als het goed is heb je dan binnen een uur beeld.


Lukt dat niet dan kun je het beste de helpdesk van canaaldigitaal bellen, ze reageren namelijk niet op e-mail alleen op hun betaalde 0900 nummer.


Het nummer is 0900 - 9323, en kost € 0,15 per minuut.


Met vriendelijke groet


Petra

dodge
door dodge - Aug 27, 2009 om 17:02
96 Antwoorden / 28 Vragen
0

online heractiveren al geprobeerd?
http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard/smartcard-heractiveren.aspx
Kost niets en heeft bij mij bij identieke storing al 2x het probleem opgelost



li
door lisettes - Aug 27, 2009 om 17:23
4 Antwoorden / 11 Vragen
0

Hoi Petra, ik heb dat ook al geprobeerd, maar omdat ik geen betalende abonnee, maar een FTA gebruiker ben, mag ik alleen met hen bellen via een telnr. dat 1,30p.m. kost! En ik lees overal dat ze je lang aan de lijn houden, reken je prijs maar uit.....!Vandaar dat ik het eerst via 't internet probeer, dat lukte tot nu toe altijd.

li
door lisettes - Aug 27, 2009 om 17:24
4 Antwoorden / 11 Vragen
0

Hallo Dodge, heb ik al geprobeerd, is nog niet gelukt.

pe
door pepie29 - Aug 27, 2009 om 18:10
16 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Lisette, de kosten zijn € 1,30 per gesprek dus dat is iets minder erg als € 1.30 per minuut


Heeft u gekozen voor een 'gratis' abonnement met uitsluitend ontvangst van Nederland 1, 2, 3 en de vrij te ontvangen tv- en radiozenders?
Dan kunt u gebruikmaken van het nummer: 0900 - 9325 (€ 1,30 per gesprek, ongeacht de duur van het gesprek).
 


met vriendelijke groet


Petra

li
door lisettes - Aug 28, 2009 om 13:07
4 Antwoorden / 11 Vragen
0

Hoi Petra, je hebt helemaal gelijk, da's toch een ander verhaal, dank je.Groetejs van  Lisette

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer