hamo
door hamo Feb 16, 2010 om 10:14
Computers & telefonie

Chr- bestand openen

ik heb een mail binnengekregen met als bijlage een CHR-bestand. Via configuratiescherm zou ik "koppelingen" moeten aanpassen. Wie kan mij helpen?

1066 6 Rapporteer

driemaaldrie
door driemaaldrie - Feb 16, 2010 om 10:49
229 Antwoorden / 15 Vragen

Grote kans dat het een character/font (lettertype) is.

http://filext.com/alphalist.php?extstart=^C

CHR Wormhole 2.0/ Liero Graphics Editor Liero Graphics Mod
CHR Character or Font File
CHR Borland Language Stroke Font File (Borland Software Corporation)
CHR Infinity Game Engine Exported Character Info (BioWare Corp.)

magicscanman
door magicscanman - Feb 16, 2010 om 10:57
261 Antwoorden / 0 Vragen

CBR zijn normaalgezien van die comicbooks... (Comic Book Rar) Maar probeer eens die file door GSpot te draaien als je er zeker van bent dat het een filmbestand is. Dat programma zoekt welke codecs er gebruikt worden in een filmbestand. Handig programma. Maar als het een comicbook is, gebruik dan Comical.

Als je echt niet weet wat het kan zijn, hernoem de extensie. Als je van een p2p bron hebt gedownload kan een gebruiker dat veranderd hebben. CBR zijn normaalgezien van die comicbooks... (Comic Book Rar) Maar probeer eens die file door GSpot te draaien als je er zeker van bent dat het een filmbestand is. Dat programma zoekt welke codecs er gebruikt worden in een filmbestand. Handig programma. Maar als het een comicbook is, gebruik dan Comical.

Als je echt niet weet wat het kan zijn, hernoem de extensie. Als je van een p2p bron hebt gedownload kan een gebruiker dat veranderd hebben. Probeer eens te renamen naar een .avi, .mkv, .divx, .rm, .qtm, .mpg enz...

pino123
door pino123 - Feb 16, 2010 om 11:11
2766 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=magicscanman schreef op dinsdag 16 feb 2010, 10:57]CBR zijn normaalgezien van die comicbooks... (Comic Book Rar) Maar probeer eens die file door GSpot te draaien als je er zeker van bent dat het een filmbestand is. Dat programma zoekt welke codecs er gebruikt worden in een filmbestand. Handig programma. Maar als het een comicbook is, gebruik dan Comical.

Als je echt niet weet wat het kan zijn, hernoem de extensie. Als je van een p2p bron hebt gedownload kan een gebruiker dat veranderd hebben. CBR zijn normaalgezien van die comicbooks... (Comic Book Rar) Maar probeer eens die file door GSpot te draaien als je er zeker van bent dat het een filmbestand is. Dat programma zoekt welke codecs er gebruikt worden in een filmbestand. Handig programma. Maar als het een comicbook is, gebruik dan Comical.

Als je echt niet weet wat het kan zijn, hernoem de extensie. Als je van een p2p bron hebt gedownload kan een gebruiker dat veranderd hebben. Probeer eens te renamen naar een .avi, .mkv, .divx, .rm, .qtm, .mpg enz...

Gaat om CHR bestand

Het kan om 4 mogelijkheden gaan:

CHR Wormhole 2.0/ Liero Graphics Editor Liero Graphics Mod
CHR Character or Font File
CHR Borland Language Stroke Font File (Borland Software Corporation)
CHR Infinity Game Engine Exported Character Info (BioWare Corp.)

magicscanman
door magicscanman - Feb 16, 2010 om 11:16
261 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pino123 schreef op dinsdag 16 feb 2010, 11:11][quote=magicscanman schreef op dinsdag 16 feb 2010, 10:57]CBR zijn normaalgezien van die comicbooks... (Comic Book Rar) Maar probeer eens die file door GSpot te draaien als je er zeker van bent dat het een filmbestand is. Dat programma zoekt welke codecs er gebruikt worden in een filmbestand. Handig programma. Maar als het een comicbook is, gebruik dan Comical.

Als je echt niet weet wat het kan zijn, hernoem de extensie. Als je van een p2p bron hebt gedownload kan een gebruiker dat veranderd hebben. CBR zijn normaalgezien van die comicbooks... (Comic Book Rar) Maar probeer eens die file door GSpot te draaien als je er zeker van bent dat het een filmbestand is. Dat programma zoekt welke codecs er gebruikt worden in een filmbestand. Handig programma. Maar als het een comicbook is, gebruik dan Comical.

Als je echt niet weet wat het kan zijn, hernoem de extensie. Als je van een p2p bron hebt gedownload kan een gebruiker dat veranderd hebben. Probeer eens te renamen naar een .avi, .mkv, .divx, .rm, .qtm, .mpg enz...

Gaat om CHR bestand

Het kan om 4 mogelijkheden gaan:

CHR Wormhole 2.0/ Liero Graphics Editor Liero Graphics Mod
CHR Character or Font File
CHR Borland Language Stroke Font File (Borland Software Corporation)
CHR Infinity Game Engine Exported Character Info (BioWare Corp.)

Pino

Goed gezien , bedankt

hamo
door hamo - Feb 16, 2010 om 11:54
2 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor alle reacties: de oplossing bleek het opslaan van de file met de chr- ext in "documenten". Vervolgens moest ik het openen in "kladblok".

Het ging in dit geval om een copie van een ING overschrijving/betalingsopdracht.

Nogmaals bedankt voor alle supresnelle reacties !!
Hans

pino123
door pino123 - Feb 16, 2010 om 13:07
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Oke bedankt voor de terugmelding.