wa
door watercabrio May 8, 2014 om 09:21
Computers & telefonie

Contact met Telfort

Mij is al een aantal keren beloofd door Telfort dat men contact op zal nemen.Dit naar aanleiding van mijn klachten vanwege zeer langzaam internet en regelmatig uitvallen van de vaste telefoonlijn..Mijn huistelefoon registreerd dat niet omdat ze met een afgeschermd nummer bellen.Daarom geef ik altijd aan dat ze mij mobiel moeten bellen.Dat doen ze dan vervolgens miet en als je dan een mail stuurt krijg je als antwoord: bel ons maar!Dat lijkt mij de omgekeerde wereld.Vooral omdat je tijden in de wacht staat.
Klantvriendelijkheid is m.i. ver te zoeken.
Heeft iemand hier een oplossing voor?Of toch maar zelf bellen?
Derk

669 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gompy2
door gompy2 - May 8, 2014 om 09:40
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zelf bellen!?
Andere provider zoeken!?
Je contact gegevens online veranderen!?

Het leven kan soms echt moeilijk zijn hoor...

wa
door watercabrio - May 8, 2014 om 09:47
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waarom reageert U met nutteloze info?U weet helemaal niet óf er een andere provider beschikbaar is o.i.d.
Op zulk dom geblèr zit ik niet te wachten natuurlijk

gompy2
door gompy2 - May 8, 2014 om 10:18
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik reageer omdat de oplossingen zó makkelijk zijn.
Wat had je gewild dan?
Hoe wil je ze dwingen om jou op jouw mobiele nummer te bellen in plaats van op je vaste telefoon, ik denk dat je dat zelf ooit eens opgegeven hebt, maar wat je zelf misschien wel kunt veranderen.
Je hebt toch niet meer keuzes als dat ik eerder aan gaf?
Maar misschien is er een oplossing door het telefoonnummer te veranderen waarop je bereikbaar bent.
Quote:

Mijn Telfort

Met Mijn Telfort bent u van alle online gemakken voorzien. U kunt bijvoorbeeld instellingen van uw abonnement wijzigen, uw persoonlijke gegevens aanpassen en sms'en en mms'en naar meerdere nummers tegelijk.

Het meest simpele en eenvoudigste is eigenlijk, gewoon zelf bellen.

Nou? Is dat een goeie oplossing of niet?

Andere oplossing is rustig afwachten tot dat er iemand van Telfort webcare langs komt op dit forum en daar je probleem mee overleggen.

Cookies
door Cookies - May 8, 2014 om 10:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

.......Heeft iemand hier een oplossing voor?........

Het heeft veel meer zin om je probleem op het Telfort forum voor te leggen, dan hier op deze site.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer