Contractsverlenging t-mobile
Ik heb 2 contracten van t-mobile deze waren beide aan verlenging toe aangekomen in de winkel vertelde wij de verkoper dat wij een contract verlenging wilde doen om de zelfde omstandigheden die we nu ook hadden dus zelfde bundel , helaas was dat niet mogelijk omdat die bundels niet meer bestonden en hij vertelde mij dat t-mobile iedere keer met nieuwe bundels kwamen en de oude vervallen maar hij kon ons een bundel aanbieden die aardig in de buurt kwam van ons huidige contract maar nu komt het wij zijn al ons bel te goed kwijt omdat de nieuwe bundel gewoon een nieuw contract hij laat je niet zien welke algemene voorwaarden bij deze bundel hoort .
inmiddels klachten ingediend bij t-mobile en 2 faxen met klachten als je daarover belt krijg je te horen dat zij geen fax hebben ontvangen ook het personeel die je te woord staat is zo onsociaal als wat . Dus pasop met t-mobile in de winkel word je gewoon geflest omdat het personeel op francise werken dus moeten zoveel mogelijk contracten afsluiten
Abonnementsvormen veranderen inderdaad sneller dan de mode..... Als je je huidige abonnement (en het bijbehorende tegoed) wil behouden is er maar één oplossing en dat is: Niet verlengen! Je huidige abonnement loopt dan gewoon door. Je kunt dan alleen geen gebruik maken van één of andere aanbieding met een nieuw toestel....
Freya
Wat freya oppert is alleen interessant indien het gaat om een SimOnly abonnement / contract.
Indien je nu een contract hebt met toen een (gratis) GSM = het verstandig deze te verlengen. Verleng je niet dan betaal je feitelijk nog steeds voor je huidige GSM toestel. De kosten van het toestel zit namelijk verwerkt in uw huidige contract.
Niet slim om daarmee door te gaan......
[quote=vagcom schreef op maandag 3 sep 2012, 21:18]Wat freya oppert is alleen interessant indien het gaat om een SimOnly abonnement / contract.
Indien je nu een contract hebt met toen een (gratis) GSM = het verstandig deze te verlengen. Verleng je niet dan betaal je feitelijk nog steeds voor je huidige GSM toestel. De kosten van het toestel zit namelijk verwerkt in uw huidige contract.
Niet slim om daarmee door te gaan......
Klopt, het blijft natuurlijk altijd een afweging tussen wat het kost en wat het je oplevert. Zonder verdere informatie is er dus niets zinnigs over die keuze te zeggen.
Freya
purmer12
Ben je nu in het bezit van een goed werkend toestel = een SimOnly abonnement te overwegen. De kosten van een SimOnly abonnement zijn aanzienlijk lager.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een contract, van niet langer dan een jaar.
LEES het contract goed door voor je tekent en waar je voor tekent.
maar waar het omgaat dat je in een t-mobile winkel geen info of algemene voorwaarden te lezen krijgt
[quote=purmer12]maar waar het omgaat dat je in een t-mobile winkel geen info of algemene voorwaarden te lezen krijgt
Men is verplicht u inzage te geven in de algemene voorwaarden indien u daar om vraagt.
Gaat men niet in op uw verzoek raad ik u aan daar geen zaken te doen.
[quote=purmer12 schreef op maandag 3 sep 2012, 21:53]maar waar het omgaat dat je in een t-mobile winkel geen info of algemene voorwaarden te lezen krijgtLang geleden dat ik een fysieke telco shop geweest ben.. - maar stonden/staan die ALVs niet in bijna microscopisch kleine letters op de achterkant van het te tekenen contract? ("ze moeten zo klein omdat ze anders niet op 1 pagina passen" ??)
[quote=dobby schreef op dinsdag 4 sep 2012, 02:54][quote=purmer12 schreef op maandag 3 sep 2012, 21:53]maar waar het omgaat dat je in een t-mobile winkel geen info of algemene voorwaarden te lezen krijgtLang geleden dat ik een fysieke telco shop geweest ben.. - maar stonden/staan die ALVs niet in bijna microscopisch kleine letters op de achterkant van het te tekenen contract? ("ze moeten zo klein omdat ze anders niet op 1 pagina passen" ??) nee staat niets op de uitdraai
@purmer12
Erg vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de geboden service en vooral dat je je opgespaarde beltegoed kwijt bent geraakt. Ik wil dit graag voor je nakijken, maar heb dan wel je gegevens nodig.
Wil je je klacht op het T-Mobile Forum plaatsen? We kunnen dan bij je gegevens. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer