st
door stiel Jul 9, 2014 om 19:25
Computers & telefonie

Dect in Polen ?

Kan ik een dect- telefoon in Nederland gekocht , in Polen op het vaste net daar gebruiken ?
Emiel .

492 9 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Jul 9, 2014 om 20:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen
st
door stiel - Jul 10, 2014 om 05:42
4 Antwoorden / 4 Vragen

Dank je

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 10, 2014 om 17:29
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Als je nu een voip-router zou hebben (of smartphone + wifi), kun je ook jouw vast nummer (uit Nederland) daar, met die dect, gebruiken :-).

Alhoewel naar Polen bellen, vast en mobiel, kan al voor 0,001 cent p/m (start 4 cent) :-).

diumenge
door diumenge - Jul 10, 2014 om 18:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Of een dect-telefoon met i gebouwde voip-server ;-)

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 10, 2014 om 19:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 10 jul 2014, 18:30]Of een dect-telefoon met ingebouwde voip-server ;-)
Lol, maar natuurlijk dat kan ook nog.

Hoe kan ik dat nu vergeten, twijfel hier wat ik in de toekomst zal doen (huidige voip-router gaat tot 'slechts' 30 mbit).
- voip-router of
- voip-telefoon + router of
- router (wifi) + smartphone

Het leven van een vrek is niet zo makkelijk :-), anders zou ik ook gewoon 180 euro per jaar aan Ziggo betalen.

st
door stiel - Jul 10, 2014 om 19:57
4 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt allemaal , maar ik wil gewoon schoonmoeder een plezier doen met een dect telefoon ,
Ze is 80 en heeft geen pc of wifi , ook geen router dus .

pi
door pieterwolters - Jul 10, 2014 om 20:56
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon aansluiten. Sommige mensen hier bieden graag de meest complexe oplossing voor een simpel probleem omdat dat hun stokpaardje is.

Cookies
door Cookies - Jul 10, 2014 om 23:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op donderdag 10 jul 2014, 20:56]Gewoon aansluiten. Sommige mensen hier bieden graag de meest complexe oplossing voor een simpel probleem omdat dat hun stokpaardje is.

Lekkerisdat denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden en wil dat graag te pas en te onpas aan iedereen hier laten weten.

costnix
door costnix - Jul 11, 2014 om 13:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Lekker is dat :-)