ti
door tijgers1 Jun 26, 2013 om 18:01
Computers & telefonie

Deurspion.eu

als er nog meer mensen zijn die via dit bedrijf besteld hebben, maar nimmer de bestelde digitale deurspion ontvangen hebben, en ook hun geld niet retour ontvangen hebben, verzoek ik deze mensen vriendelijk via mijnpolitie.nl aangifte van internet oplichting te doen. nu zijn er nog te weinig meldingen, waardoor dit bedrijf nog altijd als veilig staat aangegeven op mijnpolitie.nl. maar ik ben toch echt ruim €125,-- kwijt!

2383 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 26, 2013 om 18:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt het ook melden op de site opgelicht, daar staat volgens mij al een slachtoffer.

Klik hier

tenormin
door tenormin - Jun 26, 2013 om 18:50
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 26 jun 2013, 18:38]U kunt het ook melden op de site opgelicht, daar staat volgens mij al een slachtoffer.

Klik hier

Ja, 1, maar en dateert van maart. Dat schiet niet zoveel op.

@ andere tijger(s)1 ;-) gebruik anders ook Facebook en Twitter. Heb je een veel groter bereik. En zet dit desnoods ook op het forum van Tros Radar; hoe meer mensen ervan lezen, hoe meer kans op "verzamelen van". Succes.

ti
door tijgers1 - Jun 26, 2013 om 19:28
13 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 26 jun 2013, 18:38]U kunt het ook melden op de site opgelicht, daar staat volgens mij al een slachtoffer.

Klik hier

hartelijk bedankt voor uw reactie. opgelicht is al direct (met mijn aangifte op 4-6-2013) door mij op de hoogte gebracht, maar voor het forum moet je phpBB software downloaden, om je te kunnen aanmelden. helaas werkt deze software niet op een tablet. hierdoor kan ik geen reacties plaatsen op het forum van opgelicht. ze echter wel op de hoogte.

ti
door tijgers1 - Jun 26, 2013 om 19:32
13 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 26 jun 2013, 18:50][quote=tijger1 schreef op woensdag 26 jun 2013, 18:38]U kunt het ook melden op de site opgelicht, daar staat volgens mij al een slachtoffer.

Klik hier

Ja, 1, maar en dateert van maart. Dat schiet niet zoveel op.

@ andere tijger(s)1 ;-) gebruik anders ook Facebook en Twitter. Heb je een veel groter bereik. En zet dit desnoods ook op het forum van Tros Radar; hoe meer mensen ervan lezen, hoe meer kans op "verzamelen van". Succes.

hartelijk bedankt ben ik inderdaad ook aan t doen, voor zover mogelijk op een tablet. tros radar maakt van dezelfde software gebruik als tros opgelicht.

tijger1
door tijger1 - Jun 26, 2013 om 20:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op een I-pad werkt Tos radar ook.

ti
door tijgers1 - Jun 26, 2013 om 20:13
13 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 26 jun 2013, 20:07]Op een I-pad werkt Tos radar ook. heb een Android tablet helaas geen ipad. is mij niet gelukt terwijl radar testpannel wel werkt. maar twitter account is inmiddels aangemaakt. bedankt en fijne avond

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 26, 2013 om 20:41
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Wat heeft er precies plaatsgevonden?

diumenge
door diumenge - Jun 26, 2013 om 20:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Deze site is misschien ook een mogelijkheid: [url=http://www.opgeletopinternet.nl/index.php][u]OpgeletOpInternet.nl[/u[/url].

ti
door tijgers1 - Jun 26, 2013 om 20:56
13 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 26 jun 2013, 20:41]Wat heeft er precies plaatsgevonden?
ik wilde graag een digitale deurspion met fotofunctie bestellen. op google stond deurspion.eu bovenaan. bedrijf gecheckt op mijn politie.nl stond als veilig op forum van kassa en radar stond niets en op forum opgelicht stond alleen een vraag van maart 2013 of iemand ervaringen heeft met dit bedrijf. daarop leek niemand gereageerd te hebben dus op 15-5-2013 toch mijn bestelling geplaatst en via ideal betaald. ontvangstbevestiging bestelling ontvangen maar abusievelijk niet bewaard. volgens site zou binnen 24 uur na betaling bestelling verzonden worden. na 1 week niets ontvangen en mail gezonden naar adres dat op voorpagina van deurspion.eu staat, te weten info@deurspion.nl dag later gebeld door de eigenaar van deurspion.nl dat deurspion.eu ten onrechte zijn email adres op de site heeft staan. hij heeft alleen maar klachten van mensen die al half jaar zouden wachten op bestelling maar nog niets hebben en geld kwijt zijn. hij adviseerde mij direct aangifte te doen. ik heb via mijn eigen inbox en contact op de site van deurspion.eu het juiste mailadres achterhaald want kreeg bedrijf telefonisch niet te pakken. daarop gemaild naar info@ deurspion.eu met vermelding bovenstaande en opzegging vertrouwen en verzoek restitutie op bezorging voor 1-6-2013 anders doe ik aangifte. uiteraard geen reactie ontvangen en op 4-6-2013 aangifte gedaan dit ook permail bevestigd aan deurspion.eu en opgelicht.nl een cc aangifte gezonden alsook naar de bank van opgelicht.nl. nu is de 30 dagen termijn ruim verstreken nog geen levering of restitutie dus tijd om Nederland te waarschuwen.

ti
door tijgers1 - Jun 27, 2013 om 07:09
13 Antwoorden / 1 Vragen

correctie: uiteraard melding gedaan bij de bank van deurspion.eu ipv opgelicht.nl

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 27, 2013 om 14:56
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Heb je ook al contact opgenomen met de eigenaar van deurspion.eu?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 27, 2013 om 15:01
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Ik bedoel dan logischerwijs degene op wiens naam dit domein geregistreerd is.

ti
door tijgers1 - Jun 27, 2013 om 19:38
13 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 27 jun 2013, 14:56]Heb je ook al contact opgenomen met de eigenaar van deurspion.eu?
uiteraard, 4x per mail naar juiste mailadres info@deurspion.eu want kreeg telefonisch geen gehoor

ra
door raydave - Jan 24, 2014 om 15:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Op 15 januari 2014 deurspion besteld via dit bedrijf, Nive Services (deurspion.eu). Bedrag 95,90 euro betaald met IDEAL. Direct na aankoop ontving ik bericht per e-mail (Geachte heer Op dit moment zijn wij niet in staat aan de grote vraag te voldoen.
Mijn excuses voor dit late bericht. Als u uw gegevens doorgeeft zullen
wij het door u betaalde bedrag netjes terugstorten.
Excuses voor het ongemak en de slechte bereikbaarheid,
Nick
Deurspion.eu
Ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven maar het geld nooit ontvangen. Ik heb diverse telefoontjes gepleegd, 1 x Nick Verver gesproken, diverse e-mailtjes verzonden en een aantal keren via sms contact gehad met Nick Verver. Iedere keer zegt hij het bedrag over te zullen boeken. En nu geeft hij zelfs aan dat hij dit allang heeft gedaan. Heb aangifte gedaan Politie van Internetoplichting en mijn bank geïnformeerd.

ti
door tijgers1 - Jan 24, 2014 om 19:54
13 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=raydave schreef op vrijdag 24 jan 2014, 15:30]Op 15 januari 2014 deurspion besteld via dit bedrijf, Nive Services (deurspion.eu). Bedrag 95,90 euro betaald met IDEAL. Direct na aankoop ontving ik bericht per e-mail (Geachte heer Op dit moment zijn wij niet in staat aan de grote vraag te voldoen.
Mijn excuses voor dit late bericht. Als u uw gegevens doorgeeft zullen
wij het door u betaalde bedrag netjes terugstorten.
Excuses voor het ongemak en de slechte bereikbaarheid,
Nick
Deurspion.eu
Ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven maar het geld nooit ontvangen. Ik heb diverse telefoontjes gepleegd, 1 x Nick Verver gesproken, diverse e-mailtjes verzonden en een aantal keren via sms contact gehad met Nick Verver. Iedere keer zegt hij het bedrag over te zullen boeken. En nu geeft hij zelfs aan dat hij dit allang heeft gedaan. Heb aangifte gedaan Politie van Internetoplichting en mijn bank geïnformeerd.

ti
door tijgers1 - Jan 24, 2014 om 19:59
13 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=raydave schreef op vrijdag 24 jan 2014, 15:30]Op 15 januari 2014 deurspion besteld via dit bedrijf, Nive Services (deurspion.eu). Bedrag 95,90 euro betaald met IDEAL. Direct na aankoop ontving ik bericht per e-mail (Geachte heer Op dit moment zijn wij niet in staat aan de grote vraag te voldoen.
Mijn excuses voor dit late bericht. Als u uw gegevens doorgeeft zullen
wij het door u betaalde bedrag netjes terugstorten.
Excuses voor het ongemak en de slechte bereikbaarheid,
Nick
Deurspion.eu
Ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven maar het geld nooit ontvangen. Ik heb diverse telefoontjes gepleegd, 1 x Nick Verver gesproken, diverse e-mailtjes verzonden en een aantal keren via sms contact gehad met Nick Verver. Iedere keer zegt hij het bedrag over te zullen boeken. En nu geeft hij zelfs aan dat hij dit allang heeft gedaan. Heb aangifte gedaan Politie van Internetoplichting en mijn bank geïnformeerd.

Beste Raydave. Ik wens u veel succes. Tot op heden ben ik mijn geld kwijt en blijf ik mensen waarschuwen om te iets te bestellen bij deurspion.eu. Hartelijk dank dat u aangifte heeft gedaan. Hopelijk wordt dit bedrijf eindelijk als onbetrouwbaar geregistreerd op mijnpolitie.nl