ik kocht een laptop bij dixons 7-8 maanden terug problemen zijn 1. toutchpad lag er uit (muis wat op je laptop zit) was naar dixons kreeg nieuwe laptop na mijn idee op gelost 2. 2 weken terug scande ik me laptop op virusen niks gevonden norton 360 betaalde dag later start met pc niet meer op hardeschijf kapot 3. krijg hem 2 dagen geleden terug waren nog kleine probleempjes was niet up to date is opgelost gisteren avond was ik aan het chaten met mensen valt er een toets er af blijkt is afgebroken te zijn ik naar dixons valt niet onder garantie zegt hij ik laat daar niet bij zitten ik ging in discusie later gaf ik het op ik denk probeer wel verschilende manieren eerste manier was consumente wijzer intelichten die zegt je hebt recht op een product wat goed is dit product is een laptop als je een product koop verwact je dat hij goed werkt nou dat doet hij dus niet dus ga van uit dat dit product niet goed deugt voor meer informatie belde ik de fabriek harmony die zegt de toets valt niet onder garantie zegt ze maar hoor wel vaker dat deze dingen gebeuren waar op de monteur zegt moet met kracht worden gedaan met andere woorden is het mij schuld dus met andere woorden heb ik geen poot om op te staan
wat denken jullie tips en hints zijn welkom valt dit echt niet onder garantie ook aangezien de laptop dan ook niet deugt na de hardescijf kapot is en 2 dagen de toets afbreekt totaal ben ik 3x naar dixons geweest en moest vandaag weer om 3 uur komen voor bedrijfsleider waar ik van uit gaat dat ie ook weer moeilijk gaat doen
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
[quote=zoekster schreef op donderdag 11 apr 2013, 12:57]Zijn de toetsen voor de punt en shift voor de hoofdletter ook afgebroken? De 'hint' wordt duidelijk niet begrepen......
[quote=biels schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:06]Nee, dit valt niet onder de garantie. Toetsen breken niet zomaar af.
dat is onzin want als ik rond lees komt het vaker voor en was allemaal bij kutsons sorry bedoel dixons en je wil dus zegen dat ik lekker ff op die toets gaat slaan of er ff voor de lol uit ga treken want zo word er over gepraat en aangezien toetsenbord zwake punt is moet dat onder garantie vallen
[quote=anti-dixons schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:11]ga niet praten over spelling of zo zwijg dan en zoek verder vraag om hulp en niet om afgezeikt teworden dan skip je deze blog maar bij mij Als je van plan bent om deze 'houding' vol te blijven houden, voorspel ik je dat je hier niet veel hulp gaat krijgen...... Als je 'respect' wil, 'toon' dan ook een beetje respect.....
[quote=freya schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:16][quote=anti-dixons schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:11]ga niet praten over spelling of zo zwijg dan en zoek verder vraag om hulp en niet om afgezeikt teworden dan skip je deze blog maar bij mij Als je van plan bent om deze 'houding' vol te blijven houden, voorspel ik je dat je hier niet veel hulp gaat krijgen...... Als je 'respect' wil, 'toon' dan ook een beetje respect.....
Freya
ik toon geen respect zeg je ben nu al fucking pist off en als ze dan zulke antwoorden geven over spelling mag ik tog wat van zegen dat ze dan niet beter kunnen reageren vraag alleen om hulp en niet hoe me spelling is of zo
[quote=tijger1 schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:28]@anti-dixons
U hebt groot gelijk hoor. Als ik u was zou ik precies dezelfde houding aannemen en dezelfde taal gebruiken als u weer naar Dixon gaat.
Ik voorspel u dat zij u daar dan zullen uitlachen en de winkel uitzetten. Respect hoor. ze lachem maar maar dixon terroriseer ik dan gewoon slechte reclames maken zegen dat ze daar niks moeten kopen want je krijgt geen waar voor je geld wie lacht dan het hardste
[quote=tijger1 schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:38]@anti-dixons
Ik denk niet dat als iemand u klacht leest en uw verdere commentaar, dat hem ervan zal weerhouden naar Dixon te gaan.
Prima zaak. dat is zijn probleem dan maar dan moeten ze niet klagen als et ze ook over komt en zijn vast veel mensen die met me eens zijn je ebt een garantie van een laptop voor wat jan met een korte achter naam dus want 1 ze zijn nooit klant vriendelijk 2 ze weten helemaal niks moet altijd na vragen 3 je hebt garantie voor niks dus als jij bij dixons nog laptop wil kopen moet je vooral doen maar als je geen garantie meer heb heb ik je in iedergeval gewaarscheuwd want als ik zo op internet lees is dixons bij allens niet vriendelijk hoor
[quote=anti-dixons schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:11]ga niet praten over spelling of zo zwijg dan en zoek verder vraag om hulp en niet om afgezeikt teworden dan skip je deze blog maar bij mij
Ik zeik nooit over spellingsfouten, wel over slordigheden uit ordinaire gemakszucht. De punten en hoofdletters zijn uitgevonden om een verhaal leesbaar te maken. Door dit - uit gemakzucht - niet te gebruiken, moet een ander veel energie steken in het begrijpen van je verhaal, terwijl jij er geen greintje energie in wilt stoppen om het voor beantwoorders duidelijk neer te schrijven.
1 ik steek er wel energie in 2 zonder hoofdletters en alles doe ik nooit is een gewoonte 3 laptop word nu wel opgestuurd 4 als het over text . of wat dan ook verspeel je tijd er dan niet aan
[quote=tijger1 schreef op donderdag 11 apr 2013, 13:50]Ik dacht dat uw letter "h" afgebroken was? Onder cijfer 3 komt drie keer de "h" voor. om dat die knop er los oplag ja
[quote=anti-dixons schreef op donderdag 11 apr 2013, 14:53].... 2 zonder hoofdletters en alles doe ik nooit is een gewoonte .... Slechte gewoontes kun je afleren. Als je dat niet (wil) begrijpen loop je met een enorme plaat voor je kop en zal je jezelf in het leven nog héél vaak tegenkomen.....
Oh, enne....het gaat nog niet eens zozeer over het feit of je die punten en hoofdletters nu wel gebruikt of niet, maar om de manier waarop je reageert als men je daar op wijst.......
[quote=anti-dixons schreef op donderdag 11 apr 2013, 12:52]ik kocht een laptop bij dixons 7-8 maanden terug problemen zijn 1. toutchpad lag er uit (muis wat op je laptop zit) was naar dixons kreeg nieuwe laptop na mijn idee op gelost 2. 2 weken terug scande ik me laptop op virusen niks gevonden norton 360 betaalde dag later start met pc niet meer op hardeschijf kapot 3. krijg hem 2 dagen geleden terug waren nog kleine probleempjes was niet up to date is opgelost gisteren avond was ik aan het chaten met mensen valt er een toets er af blijkt is afgebroken te zijn ik naar dixons valt niet onder garantie zegt hij ik laat daar niet bij zitten ik ging in discusie later gaf ik het op ik denk probeer wel verschilende manieren eerste manier was consumente wijzer intelichten die zegt je hebt recht op een product wat goed is dit product is een laptop als je een product koop verwact je dat hij goed werkt nou dat doet hij dus niet dus ga van uit dat dit product niet goed deugt voor meer informatie belde ik de fabriek harmony die zegt de toets valt niet onder garantie zegt ze maar hoor wel vaker dat deze dingen gebeuren waar op de monteur zegt moet met kracht worden gedaan met andere woorden is het mij schuld dus met andere woorden heb ik geen poot om op te staan
wat denken jullie tips en hints zijn welkom valt dit echt niet onder garantie ook aangezien de laptop dan ook niet deugt na de hardescijf kapot is en 2 dagen de toets afbreekt totaal ben ik 3x naar dixons geweest en moest vandaag weer om 3 uur komen voor bedrijfsleider waar ik van uit gaat dat ie ook weer moeilijk gaat doen
Beste,
Wat vervelend om te vernemen dat jou ervaring in onze winkel niet zo is verlopen zoals je van ons mag verwachten.
Ik zou graag samen met u naar het probleem willen kijken en het naar tevredenheid met u willen oplossen. Zou u een mail met uw telefoonnummer willen sturen naar activecare@basgroup.nl zodat ik contact met u kan opnemen?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland?
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben?
Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer