Door Ziggo mijn internetverbinding steeds verbroken
Volgende mail naar Ziggo gestuurd: "Weer internetverbinding verbroken. Wat kleding aandoen; m'n stok pakken; naar de meterkast lopen; rauterstekker uit stopcontact halen; modemstekker dito; weer terug naar m'n computer lopen; computer opnieuw opstarten; wat kleding uit vanwege de warmte etc. En kort daarop is wéér de internetverbinding verbroken. Naar de computerwinkel geweest om te vragen of er iets aan m'n rauter of modem kan mankeren. Antwoord : U bent de 145ste die bij mij komt met deze klacht. Ziggo reset steeds alles. Ziggo zelf veroorzaakt het probleem. Wanneer houdt U daar eens mee op? Steeds resetten en m'n internetverbinding verbreken? Er is niet mee te leven."
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
U zou misschien een uitsluitend terzake doende e.mail kunnen verzenden. Daarbij niet vergeten uw abonnementsnummer, telefoonnumer en adresgegevens te vermelden. Mogelijk wordt uw e.mail dan wel serieus genomen.
Erg onprofessionele mail, er staat niet in 1) wanneer de klachten begonnen, 2) hoe vaak per dag of per week, 3) een termijn waarin dit moet opgelost zijn en 4) een verzoek om antwoord binnen een bepaalde termijn.
Lees klik HIER even door over wat u kunt doen met deze klachten.
[quote=chesspot schreef op vrijdag 26 jul 2013, 12:53]Ja de meterkast zit in mijn huis in de hal, maar daar lopen ook mijn kamerbewoners door. Met excuus, maar een router kan maar een bepaalde hoeveelheid data tegelijk verwerken.
Aan mein33 : de klacht is wél serieus genomen. Ziggo belde me. Ze gaan me gratis een kabel sturen opdat ik nagaan of ik het probleem ook heb als ik het modem zonder rauter via een kabel gebruik. Dearagain : andere provider neem ik als de klacht niet op te lossen is. Nu nog niet. tijger1: zonder aan- en uitkleden blijft het probleem vervelend. De bewoner op de 2de verdieping o.a. moet 2 x per dager voor z'n werk daarvoor naar beneden. Ron530 : bepaalde hoeveelheid data? Ga weer erover praten met de computerwinkel.
[quote=chesspot schreef op zaterdag 27 jul 2013, 11:30]Aan mein33 : de klacht is wél serieus genomen. Ziggo belde me. Ze gaan me gratis een kabel sturen opdat ik nagaan of ik het probleem ook heb als ik het modem zonder rauter via een kabel gebruik. Dearagain : andere provider neem ik als de klacht niet op te lossen is. Nu nog niet. tijger1: zonder aan- en uitkleden blijft het probleem vervelend. De bewoner op de 2de verdieping o.a. moet 2 x per dager voor z'n werk daarvoor naar beneden. Ron530 : bepaalde hoeveelheid data? Ga weer erover praten met de computerwinkel.
Uw klacht is wel in behandeling genomen door Ziggo en ze gaan het e.e.a. voor u proberen op te lossen, waarom klaagt u hier dan "steen en been" dat u "alsmaar geen reactie" krijgt !!!!!!
Als u er zeker van bent dat het probleem bij Ziggo ligt dan bent u gerechtigd om het abonnementsgeld geheel of gedeeltelijk in te houden. Zolang zij niet leveren bent u niet verplicht om te betalen. En als zij een beetje leveren dan hoeft u maar een beetje te betalen.
Vaak liggen de problemen aan de kant van de abonnementhouder, ziggo levert een dienst met een modem, als mensen daar hun eigen apparatuur op aansluiten dan is dat voor eigen verantwoordelijkheid. Tuurlijk ben ik van mening dat je altijd een router aan moet kunnen sluiten, maar strikt gezien...
Wanneer de verbinding goed is met alleen het modem dan zit het toch ergens anders. Ik kom deze problemen vaak tegen bij mijn klanten, soms helpt een andere router en soms is het één internet kabel waar een storing inzet welke het hele netwerk lam legt, moeilijk te zeggen op een afstandje want er kan zo veel mis gaan.
Wat ik zelf vermoed is dat de router de snelheid niet aankan.
Als men een snelle internet verbinding heeft, bijvoorbeeld 150MB en men heeft een simpele en goedkope router die aan de WAN zijde maar 60MB aankan, dan vliegt de internet verbinding er steeds uit.
Misschien heb je hier wat aan.
Een ander punt:
Als men een snelle internet verbinding heeft, bijvoorbeeld 150MB, dan wilt het nog wel eens gebeuren dat men een goedkope router heeft (die wel in theorie die snelheid aan zou moeten kunnen), dan gaat het ook mis. Goede routers voor die hoge snelheden zijn echt niet onder de €120,-.
Ik vermoed dus dat daar de oorzaak van de problemen zit.
tijger1: 3 bewoners. Maar voor de t.v.'s gaat het met aparte kabels en aparte versterkers. ikbenik : dus een andere rauter! Ga maandag meteen naar de computerwinkel. Daar zit een jongen, die mijn rauter geplaatst heeft in de tijd, dat hij een van mijn bewoners was. Dus hij weet van de hoed en de rand.
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.) 2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is? Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer