lo
door lottepot_1 Aug 1, 2008 om 15:18
Computers & telefonie

Draadloze muis

Mijn draadloze muis (Trust) vreet batterijen. Toen ik hem kocht, wilde ik er oplaadbare batterijen in doen. Maar wat we ook probeerden, hij wilde niet reageren. Daarom maar gewone er in gedaan. Kon er eerst een hele tijd mee doen, maar nu zijn de batterijen in een mum van tijd leeg. Zou ik een nieuwe muis moeten kopen? Gaarne Uw reactie en bvd.

Groeten.

640 3 Rapporteer

freya
door freya - Aug 1, 2008 om 15:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo lottepot,

Misschien toch maar eens een muis van een goed merk aanschafen? Niet om het één of ander, maar Trust is nu niet bepaald een A-merk te noemen. Kijk eens naar de muizen van Logitech dan heb je echt iets goeds. Zelf heb ik al jaren het type MX700. Dit type werd geleverd met een z.g.n. dockingstation/oplader. Klaar met computeren? Muis in het dockingstation en hij wordt automatisch bijgeladen. Altijd een volle muis tot je beschikking.

m.vr.gr. Freya

acjzr1
door acjzr1 - Aug 1, 2008 om 18:53
295 Antwoorden / 3 Vragen

Goede tip van Freya,

Ik heb de MX700 van Logitech ook evanals de MX1000.

Ik heb echter ook een draadloze muis van microsoft. Deze heeft geen dockingstation en is dus ook niet oplaadbaar, toch heb ik ook bij deze muis in 4 jaar pas een keer of drie nieuwe (goedkope) alkalinebatterijen moeten plaatsen. (muis nu ongeveer 25 euro, phillips batterijen bij Dirk van den broek regelmatig te koop voor 1,99 per 12)

Mijn favoriet is de MX1000, maar die is ook de duurste van de drie.

Ik moet toegeven dat ook ik een trust muis heb. Het betreft de bedrade predator. Goedkoop,snel en accuraat. Ze kunnen het dus wel bij Trust...

tw
door twizzel - Aug 1, 2008 om 19:13
4 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn draadloze muis van TRUST doet het prima. De oplaadbare batt laden perfect bij.Dus mij bevalt Trust prima en voor een normale prijs