no
door northface May 30, 2017 om 18:04
Computers & telefonie

Duel-sim.nl

Heeft iemand ervaring met de website Duel-sim.nl? deze site vekoopt allerlij duelsim toestellen van bv Samsung zoals de S8 of A5 die officieel niet door Samsung in Nederland uitgebracht worden.

3687 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 30, 2017 om 18:35
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Nortface ,

Ik heb er geen ervaring mee , maar lees hier ervaringen , klik op de rode regel .

https://tweakers.net/shopreview/8717/dual-sim/shopreviews/

no
door northface May 30, 2017 om 20:15
11 Antwoorden / 4 Vragen

Die had ik zelf ook al gevonden, en de algemene indruk is niet zo goed, vandaar dat ik graag wat meer meningen/ervaring zou willen lezen

r.kemperman
door r.kemperman - May 30, 2017 om 18:59
423 Antwoorden / 4 Vragen

Ze zijn wel aangesloten bij keurmerk webshop
http://www.keurmerk.info/Leden-en-Partners/Lid-Details/2131?s=1
m
its je dual-sim bedoelt en niet duel

no
door northface May 30, 2017 om 20:15
11 Antwoorden / 4 Vragen

uiteraard ☺

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 30, 2017 om 20:43
11545 Antwoorden / 15 Vragen
no
door northface May 30, 2017 om 20:57
11 Antwoorden / 4 Vragen

Thanks, dit is nou net waar ik dus bang voor ben, dit soort toestanden waar ik geen trek in heb, vraag me wel af waarom het zo lastig is om een goede dualsim telefoon te kopen in Nederland, waarom Samsung ze niet of nauwelijks uitbrengt hier, terwijl er naar mijn idee wel markt voor is .

marita5
door marita5 May 30, 2017 om 21:01
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Begin er ook maar niet aan , is een rompslomp betreft garantie , goedkoop is duurkoop .

gerbera
door gerbera - May 30, 2017 om 21:45
7382 Antwoorden / 14 Vragen

die officieel niet door Samsung in Nederland uitgebracht worden.
Dit moet al genoeg belletjes laten rinkelen.
In dit geval is er geen enkele aanspraak op Nederlandse garantie door de fabrikant.