bo
door boemer10 Jan 29, 2014 om 21:18
Computers & telefonie

E-mailbericht printen vanaf de iMac

Ik bezit een i-Mac, maar heb heb probleem.
Ik wil een ontvangen e-mailbericht printen, om deze te laten lezen door een ander.
Het bericht wordt maar deels geprint. Het laatste deel van de mail, print de printer niet. (niet horizontaal of verticaal, het lukt mij niet.
Is er een foefje te gebruiken dat het wel lukt?
Wie kan mij helpen

vriendelijke groeten

boemer

4193 7 Rapporteer

macwouter
door macwouter - Jan 29, 2014 om 22:24
825 Antwoorden / 9 Vragen
macwouter
door macwouter - Jan 29, 2014 om 22:25
825 Antwoorden / 9 Vragen

http://www.appletips.nl/os-x-mail-meerdere-e-mailberichten-afdrukken/

pi
door pieterwolters - Jan 29, 2014 om 22:26
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een paar vragen:
- Wat voor printer heb je?
- Welke OS X versie?
- Gaat printen vanuit andere applicaties wel goed?
- Heb je zelf software geinstalleerd voor de printer (meegeleverd met de printer) of gebruik je de printersoftware in OS X? (Dat laatste heeft de voorkeur)\

Je zou eens kunnen proberen de mail op te slaan als PDF en dan de PDF via Preview/Voorvertoning te printen. Kijken of het dan wel goed gaat. Dan kan je in ieder geval weer wat dingen uitsluiten.

bo
door boemer10 - Jan 30, 2014 om 11:40
31 Antwoorden / 14 Vragen

Ik wil langs deze weg, Macwouter en Pieterwolters,
vriendelijk danken voor hun reacties.
Ik ga het uitproberen of het e-mailberichten, printen lukt.
Gezien mijn leeftijd van 72 jr., heb ik wat moeite met computers, maar de aanhouder wint.

groetjes,

boemer

costnix
door costnix - Jan 31, 2014 om 14:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@boemer10
Zelf nu zijn de computers dommer als een mens. Gewoon volhouden.
Heeft al gehoord van Seniorenweb? Hier vindt u veel tips over computers. Ze hebben op heel veel plekken inloopdagen.
Klik hier voor de link.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2014 om 14:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

.... en die inloopdagen zijn vaak in de plaatselijke bibliotheek of sociaal centrum e.d.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2014 om 14:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor het gemak nog even de link van @macwouter klik hier.