ro
door rodanos Dec 6, 2011 om 13:30
Computers & telefonie

Email instellen

Hallo experts,
Ik heb windows 7,en ik probeer al enige tijd om bij,windows live mail,een account in te stellen.

Maar ik heb tot nu toe geen resultaat,verzend en ontvangt niet.
Maar de verzonden emails staan wel in verwijderd.
Ik heb een account aangemaakt met pop3.email adres.nl en smtp.emailadres.nl,en wachtwoord opgeslagen.

Als ik een account opmaak in de outlook met de zelfde gegevens dan werkt het wel.
Is het wellicht dat ik bij het account instellen bij, windows live mail,dat ik dan een ander soort gegevens in moet stellen.

Met vriendelijke groet,

Wil.

458 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2011 om 14:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag wil,

Heb je al op de site van je provider gekeken of daar aanwijzingen te vinden zijn voor het instellen van de accounts in wlm?

vr.gr.

ja
door jankoll - Dec 6, 2011 om 15:48
17 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=rodanos schreef op dinsdag 6 dec 2011, 13:30]Ik heb een account aangemaakt met pop3.email adres.nl en smtp.emailadres.nl,en wachtwoord opgeslagen.
Nee dat e-mail adres moet de door je provider opgegeven 'domein'-naam zijn. b.v.
pop.ziggo.nl + smtp.ziggo.nl of pop.kpnmail.nl + smtp.kpnmail.nl. Je gebruikersnaam zal wel het e-mail adres zijn.

ro
door rodanos - Dec 6, 2011 om 20:47
48 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb bij pop3 en smtp mijn email adres,upcmail.nl ingevuld.
Ik merk dat ik wel berichten kan versturen,maar als ik de email naar mezelf stuur,komt er niets binnen....wel in mijn webmail van upc.
Als ik van mijn webmail een email verstuur komt er bij,windows live,niets binnen!

Dus iemand nog een oplossing voor het binnen komen van de email.
Bij voorbaat mijn dank.

Wil.

tappie
door tappie - Dec 6, 2011 om 21:14
289 Antwoorden / 82 Vragen

Volgens mij staat het op de site van UPC heel duidelijk en stap voor stap met plaatjes uitgelegd

Google emailinstellingen upc,de eerste aanklikken *upc email instellingen*,links klikken op veelgestelde vragen, en net onder het midden staat INTERNET,daaronder email instellingen

ro
door rodanos - Dec 6, 2011 om 23:31
48 Antwoorden / 21 Vragen

Best experts bedankt voor het mee denken.

Het is me uiteindelijk gelukt.

Ik heb bij windows live een account aangemaakt,gebruiker@live,en dat werkte goed,kon zenden en ontvangen.

Later heb ik bij windows live een ander email adres toevoegd,in mijn geval gebruiker.upcmail.nl.
Met het gebruiker.upcmail.nl adres kan ik nu ook zenden en ontvangen.

Met vriendelijk groet,

Wil.