ja
door jankeus Dec 23, 2005 om 12:13
Computers & telefonie

Experia box van KPN

klopt het dat met deze box gelijktijdig internetten en bellen onmogelijk is?

1146 11 Rapporteer

ws
door wstolk - Dec 23, 2005 om 14:43
3 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

Als ik het goed begrijp kan je niet bellen en internet te gelijk met de KPN experia box.

Normaal gesproken moet dat gewoon kunnen, beter gezegt daar is het o.a. voor bedoeld.

Ik heb zelf ook InternetPlusBellen en dat draait uitstekend en kan gewoon bellen (met twee nummers zelf) en internetten.

In het dagelijkse leven ben ik o.a. ADSL monteur en wil je best wel verder helpen.

Geef maar een reactie.

ja
door jankeus - Dec 23, 2005 om 15:44
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hartelijk dank voor het antwoord.

Na kerst om ik er op terug.

Gisteren gesproken met iemand van de KPN en hij was negatief over de algehele kwaliteit van InternetPlus bellen.

Vriendelijke groet, Jan Keus

ja
door jankeus - Jan 2, 2006 om 13:16
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou terug komen op dit probleem. Na herinstallatie PC (Windows ME) en weer installeren van InternetPlusbellen (bedraad) blijft het onmogelijk in te loggen op kpn.com. Het inlogscherm komt niet te voorschijn, terwijl internetten goed werkt. Voor het goed instellen en controleren van InternetPlusbellen is dat toch wel nodig.

Met vriendelijke groet, Jan Keus

willemo_1
door willemo_1 - Jan 12, 2006 om 15:31
167 Antwoorden / 0 Vragen

Jan Keus,

Het is bij InternetPlusBellen met de Experiabox van KPN wel degelijk mogelijk om te internetten en gelijktijdig te bellen. Dit heeft niets te maken met uw fabrikaat/type PC en besturingssyteem en evenmin met de telefoon die aan het systeem vast zit.

M.vr.gr.
Willem

se
door seloen - Jan 12, 2006 om 16:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan ook gewoon tegelijkertijd internetten en bellen.

Soms kan ik ook niet op MijnKPN komen.
Maar wat wil je daar instellen voor jouw telefonie?

es
door esjuh - Jan 24, 2006 om 08:55
8 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook de experia box van kpn en hier draait ie goed

ken bellen en internetten tegelijk

ra
door ranco - Feb 9, 2006 om 11:12
9 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is niet helemaal waar dat InternetPlusBellen op ieder besturingssysteem werkt. Het wordt officieel ondersteund vanaf Windows 98 SE, maar uit ervaring blijkt dat het pas vanaf Windows 2000 / Windows Xp uitstekend werkt.

ws
door wstolk - Feb 9, 2006 om 12:38
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dit klopt niet helemaal.

Vaak wordt gezegt dat alleen Windows 2000/XP het alleen ondersteund.

Maar als je DHCP gebruikt moet Windows 98/98SE/ME het ook ondersteunen.

Heb je nog steeds problemen?

ri
door riper - Feb 9, 2006 om 14:39
16 Antwoorden / 40 Vragen

geachte heer WStolk,

las uw reactie en tevens dat u monteur bent. wellicht kunt u mij helpen met het volgende;

tot mijn grote ergenis verdwijnen regelmatig mappen, documenten enz. door mij geöpend vooral op Outlook Exoress.

Zoals zojuist, ink.mails zelfs van vandaag waren verdwenen, ook verdwijnen ze vaak bij de andere mappen op internet.

daarentegen komen opeens weer een aantal mappen te voorschijn, zoals nu van sept.2005. zijn reeds lang meerdere mal;en verwijderd.

ook bij geöpende mappen bij WORD komt het voor.

diverse aardige perzsonen, vooral via vara/kassa wezen mij op veilige modus, is helaas nog niet gelukt.

kunt u een oplossing aandragen, met vriendelijke groet, christina

re
door renate_b60 - Feb 15, 2006 om 19:24
33 Antwoorden / 10 Vragen

Mijnkpn heeft regelmatig storingen maar ze zijn er wel druk mee om het allemaal netjes opgelost te krijgen, de kpn dan.

ws
door wstolk - Feb 15, 2006 om 20:58
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Riper,

Het probleem wat jij verteld is vrij onduidelijk. Wat ik weet (Bij bedrijven met server en AD) is dat als je een inlog account hebt op een server dat het wel eens gebeurd dat alle mail uit Outlook Express verdwijnt, dit heeft te maken met het synchroniseren tussen werkstation en server.

Ik neem aan dat dit bij jou niet het geval is. Het is voor mij moeilijk om te zeggen wat het precies kan zijn. Eventueel iets duidelijker omschrijven. Heb je misschien Microsoft Outlook op je PC staan? Probeer deze eens...

Succes